quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben vandaag aangenomen op Schiphol.
Vanaf heden ga ik vliegtuigen schoonmaken tussen allemaal Turken en Afrikanen.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ghehe, ik kan waarschijnlijk binnen een paar maanden "voorman" worden omdat ik dus met heel veel mensen werk die nauwelijks Nederlands spreken en er niet veel van snappen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat je die test zonder hulplijnen gehaald hebt.
Aviation Sanitair Manager Chocolatebearquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ghehe, ik kan waarschijnlijk binnen een paar maanden "voorman" worden omdat ik dus met heel veel mensen werk die nauwelijks Nederlands spreken en er niet veel van snappen.
Voorman Chocolatebear, klinkt goed.
Jij weet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aviation Sanitair Manager Chocolatebear.
Jackie moet er werk van maken ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef Sinji het volgende:
Waar blijven de picca's met de Fernando blikken
Ik haal dit jaar VWO deelcertificaten voor vier vakken ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice!!![]()
En daarnaast dan die VWO diploma's halen ook?
Donkere mannenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:35 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ga alvast pics van mooie mannen verzamelen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben vandaag aangenomen op Schiphol.
Vanaf heden ga ik vliegtuigen schoonmaken tussen allemaal Turken en Afrikanen.Congratz maynnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke 4?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jackie moet er werk van maken ja.
[..]
Ik haal dit jaar VWO deelcertificaten voor vier vakken ja.
Natuurkunde, Scheikunde, Wiskunde A en Biologie.quote:
Ai pittig, good luckquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Natuurkunde, Scheikunde, Wiskunde A en Biologie.
Mijn Scheikunde examen was echt een dramaquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja echt he, allemaal klonen van elkaar, tfoee tozzzquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:18 schreef krioro het volgende:
Gefeliciteerd Choco. [ afbeelding ]
Al die kickboksers hier, heb ik ook gedaan. Allemaal hetzelfde, die allochtonen.
Net eindelijk een fatsoenlijke nieuwe winterjas gevonden en gekocht.
QFTquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Alsof die kunnen tippen aan de Fernandes-SC-mannen.
Omdat ik voor geneeskunde geen B nodig heb.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Leuke vakken.
Behalve wiskunde A, waarom niet B? Andere vakken zijn ook bèta?
Sinji, in de toekomst mag je kleding voor mij meenemen wanneer je via je dubieuze connecties exclusieve kleding haalt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja echt he, allemaal klonen van elkaar, tfoee tozzz
Picca's van je jas?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Alsof die kunnen tippen aan de Fernandes-SC-mannen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schiet dan ook pics gasten, ben ik weer de enige.
Alle Fernandes flessen in de winkel zijn te klein brah, en die flessen stapelen lukt ook niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schiet dan ook pics gasten, ben ik weer de enige.
(no homo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |