Jij?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
aaaww snap!![]()
Gewoon posten joh, wie is nog wel anoniem tegenwoordig
En dan niet even roepen?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef Phantomesse het volgende:
Neehoor ik zag haar paar dagen terug lopen in Utrecht.
Zo ergquote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik was verbijsterd door je bil
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef Juminelle het volgende:
Dat nieuwe album van Immortal Technique is dope!
Brother Ali waddap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Yuri Boykaquote:
Jeweet.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Yuri BoykaWat een baas is dat.
Even er voor zorgen dat deze niet wordt vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef Sinji het volgende:
Peer pressure is strong on this one. Ik ga wel bekijken zodra ik weer internet heb.
Toevallig is die Peter Pan nieuw in het assortiment bij mijn AH zag ik vandaagquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Die skippy is wel heerlijk
Waar koop je die PeterPan?
Ik hou niet zo van Puma.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:36 schreef 2NutZ het volgende:
Ik hoor billen?
nieuwe sneakerrs btw voor winter
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Puma.
Ik ga deze binnenkort halen.Gaat toch ook om de schoen, niet om het merk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn ook vet alleen voor de winter wel kut denk ik met al die verkankerde bruine sneeuw overal, worden ze vet vies junge
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik hou dan ook niet van de "Puma-streep"quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat toch ook om de schoen, niet om het merk.
Die zijn ook vet alleen voor de winter wel kut denk ik met al die verkankerde bruine sneeuw overal, worden ze vet vies junge
Nee ok, dat kan idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet van de "Puma-streep"
That's what she said.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet van de "Puma-streep"
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Puma.
Ik ga deze binnenkort halen.Mooie kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |