Kennis had 'm uit Su meegenomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Die skippy is wel heerlijk
Waar koop je die PeterPan?
Dat dacht ik al, heb hem nergens kunnen vinden in NL.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kennis had 'm uit Su meegenomen.
http://www.suriwebwinkel.(...)3e4bd974dfc51494ad8dquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, heb hem nergens kunnen vinden in NL.
Heb je ervaringen met die website??quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.suriwebwinkel.(...)3e4bd974dfc51494ad8d
Nee, ik heb er nog nooit van gehoord ook. Ik zag het toevallig staan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Heb je ervaringen met die website??
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef Chocolatebear het volgende:
"Oh what a tangled web we weave, when we conspire to conceive."
Alistair is echt beestquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef Chocolatebear het volgende:
UFC 141 - Brock Lesnar vs Alistair Overeem, shit wordt hard.
Vanaf 2:55
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Storm is gearriveerd.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
Gewoon schijt hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef Sinji het volgende:
Studentenparty en wodka. Heb zelfs piccas, maar beter post ik die maar niet. Ik ben helaas niet anoniem op dit forum whehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |