Hij bedoelt mresquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom bouw je armor tegen een mage?
Oh, sorry. Ik noem het gewoon armor in zijn algemeenheid. Die bijdehante smiley mag je voortaan weglaten hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom bouw je armor tegen een mage?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:12 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik noem het gewoon armor in zijn algemeenheid. Die bijdehante smiley mag je voortaan weglaten hoor.
Whoah! Dat had ik niet zien aankomen. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken..met nog minder range wordt het nut ervan om over muren enzo te flashen echt een stuk kleiner. Champs zonder escape skill zijn straks echt de sjaak.quote:
Toch maar weer resurrect pakken dusquote:
Revive. Maar op zich is dat een hele goede spell ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Toch maar weer resurrect pakken dus.
En champions die moeite hebben om bij hun tegenstander te komen worden een stukje beter, de een zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef Tjado het volgende:
[..]
Whoah! Dat had ik niet zien aankomen. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken..met nog minder range wordt het nut ervan om over muren enzo te flashen echt een stuk kleiner. Champs zonder escape skill zijn straks echt de sjaak.
Volgens mij niet hoor. Er is nu niemand meer die in een flash+annie stun trapt. Lijkt me voor een aantal juist nadelig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
En champions die moeite hebben om bij hun tegenstander te komen worden een stukje beter, de een zijn dood is de ander zijn brood.
Anyway, ik ben blij met de flash nerf. Ik wil niet weten hoe veel sure kills ik aan m'n neus voorbij heb zien gaan door deze spell. Heb je iets doms gedaan en krijgt je champion een terechte aframmeling? Geen probleem, gebruik Flash en breng jezelf weer in volledig onverdiende veiligheid! Bah![]()
Verder 3 leuke en spannende dominion games gespeeld vandaag (en dat in solo queue), alleen wel allemaal verloren
![]()
Ik vindt het ook een beetje jammer. Met bv kog'maw of ezreal is je enige goede escape nu ook wegquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:23 schreef Sjappel het volgende:
Mijn main is Annie, ik speel haar in 1500 elo. Maar door dit nieuws ga ik alvast Kassadin oefenen..
Ez heeft zelf al een blink. Bovendien is flash niet weg, alleen generft in range en cooldown. Positionering voor carries wordt dus NOG belangrijker, OF carries zullen meer defensive items gaan bouwen waardoor we nog meer richting de tanky DPS meta gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:43 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vindt het ook een beetje jammer. Met bv kog'maw of ezreal is je enige goede escape nu ook weg
De range van ezreals blink is wel dusdanig klein dat het niet bepaald een lifesaving ability is. Flash er naast hebben was bijna een must.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ez heeft zelf al een blink. Bovendien is flash niet weg, alleen generft in range en cooldown. Positionering voor carries wordt dus NOG belangrijker, OF carries zullen meer defensive items gaan bouwen waardoor we nog meer richting de tanky DPS meta gaan.
Gewoon standaard AD build, IE, PD, BT en Bers.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat voor itembuild had je met hem?
ik had laatst een AD vlad in me teamquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
A: Ban Lee and Noc
B: No don't ban lee!
Lee Sin has been banned (o.i.d.)
A: OMG
WTF
I SAID DONT BAN LEE
I WOULD **** THEM WITH LEE
OKAY
NOW IM GOING TO TROLL
IM GOING VLAD AD
Toch maar gedodged. Sommige mensen
Hoe had je je naam daar trouwens zo tof gecensureerd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:08 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]dit had ik even nodig
Had met 12 minuten al 7/0
Enige death was toen ik ze helemaal tot hun basis ding in chasete en mn mana net op was tijdens ult. Ook een quadrakill gehaald (een onofficiele, eerst had ik triple kill, en toen kwam de talon denk ik net te laat die dood ging, maar wel geaced).
Was ook echt een 1v3 fight maar die sustwain
Met paintquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe had je je naam daar trouwens zo tof gecensureerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |