Het zou pas raar zijn als er dergelijke dingen op het officiële twitter-account van de KNVB aanklager kwamen te staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk is ook werk. En het probleem is niet dat hij in zijn vrije tijd dingen roept als voetbalsupporter
Bij district oost ja.quote:Het probleem is dat hij dit doet vanuit een account waarin hij zelf aangeeft dat hij bij de KNVB werkt.
strootman moet gewoon lekker de Tuchtcommissie doodzuigen. tot ze het zat wordenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:50 schreef Geo3kant het volgende:
Je kunt discussiëren tot je een ons weegt maar die straf wordt er niet minder opPSV wou hun principes doorvoeren (of Strootman), resultaat 2 wedstrijden.. einde verhaal.
Goed samengevat.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:50 schreef Geo3kant het volgende:
Je kunt discussiëren tot je een ons weegt maar die straf wordt er niet minder opPSV wou hun principes doorvoeren (of Strootman), resultaat 2 wedstrijden.. einde verhaal.
Nou, achter zijn hoofd op de twitter-foto hangt een vis aan de muur. Dit geeft aan dat Hans een machtig man is, en dat zijn vijanden wellicht zwemmen met de visjes. Duidelijk geen figuur om tegen te spreken...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niemand komt met nieuwe argumenten, dus waarom topic verpesten??
Volgens mij kan hij nu in beroep gaan, en kan hij tegen de uitspraak die dan volgt niet meer in beroep.. Of hij kan evt. nog naar het CAS ofzo, maar dat zal hij niet doen voor 1 wedstrijdje schorsingquote:Op woensdag 2 november 2011 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
strootman moet gewoon lekker de Tuchtcommissie doodzuigen. tot ze het zat worden
Was toch niet zo saai? Ik had dik gedrukt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die saaie post viel nogal op tussen het gebrei.
Zal toch wel verkocht worden eerder denk ik?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef mrstylo het volgende:
Maar Toivonen blijft tot 2014 mensen.
Ik blijf erbij. De KNVB maakt zichzelf belachelijk door de straf te verhogen. Het beste wat Strootman kan doen is de KNVB kapotzuigen en hard uitlachen om de scheidsrechterlijke dwalingen waarvan ongetwijfeld komend weekend weer wat langs kan komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij nu in beroep gaan, en kan hij tegen de uitspraak die dan volgt niet meer in beroep.. Of hij kan evt. nog naar het CAS ofzo, maar dat zal hij niet doen voor 1 wedstrijdje schorsing![]()
Ik hoop aan het eind van dit jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal toch wel verkocht worden eerder denk ik?
Dan staat Bert van Marwijk aan het roer en is AMC Labyad..quote:Op woensdag 2 november 2011 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal toch wel verkocht worden eerder denk ik?
Maakt mij niet zoveel uit wanneer eigenlijk. Ik heb Strootman liever als Captain en Labyad als nummer 10.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoop aan het eind van dit jaar.
Raar is een understatement ja. In dat geval kun je de KNVB wel opdoeken. Maar ik ben van mening dat een medewerker van een onpartijdige bond die zich op een medium expliciet linkt aan die bond, zich ook onpartijdig moet gedragen op dat medium.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als er dergelijke dingen op het officiële twitter-account van de KNVB aanklager kwamen te staan.
[..]
Bij district oost ja.
Zo kan je op elke slak wel zout leggen.
Liever Wijnaldum als tien en Labyad gewoon rechts. Die twee voelen elkaar prima aan, zo zag je bij Twente. Snel afwisselen van posities. Brama werd gek.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit wanneer eigenlijk. Ik heb Strootman liever als Captain en Labyad als nummer 10.
Jij doelt op een 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit wanneer eigenlijk. Ik heb Strootman liever als Captain en Labyad als nummer 10.
Brama werd sowieso gek van Wijnaldum alleen. Brama is een overschatte spelerquote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Liever Wijnaldum als tien en Labyad gewoon rechts. Die twee voelen elkaar prima aan, zo zag je bij Twente. Snel afwisselen van posities. Brama werd gek.
Ik denk inderdaad dat heel Nederland op zijn kop had gestaan als hij 'Toiventje' op nationale TV had gezegd.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Raar is een understatement ja. In dat geval kun je de KNVB wel opdoeken. Maar ik ben van mening dat een medewerker van een onpartijdige bond die zich op een medium expliciet linkt aan die bond, zich ook onpartijdig moet gedragen op dat medium.
Stel je voor dat hij op tv een interview geeft waarbij hij de uitspraken doet zoals hij op Twitter deed. En onder zijn naam staat "Lid tuchtcommissie KNVB district oost". Dan denk ik dat je de poppen aan het dansen hebt. En precies datzelfde doet hij nu op een ander medium.
Eens en oneens.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brama werd sowieso gek van Wijnaldum alleen. Brama is een overschatte speler
En als Derksen het zegt is het wel goedquote:Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat heel Nederland op zijn kop had gestaan als hij 'Toiventje' op nationale TV had gezegd.
Dan waren de rapen gaar geweest.
Wijnaldum heeft de overzicht niet(kijk naar wedstrijd en dan zie dat hij gewoon niet eens steekbal kan geven).quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Liever Wijnaldum als tien en Labyad gewoon rechts. Die twee voelen elkaar prima aan, zo zag je bij Twente. Snel afwisselen van posities. Brama werd gek.
4-3-1-2.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doelt op een 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2.
mertens - matavz
-----Labyad
Strootman - Wijnaldum
-------?????
Derksen is een onafhankelijke sportjournalist. Een KNVB lid met functie die bijnamen gaat verzinnen voor spelers zou zichzelf ontzettend belachelijk maken op tv.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als Derksen het zegt is het wel goed
Als je al niet met een snelle behendige speler om kunt gaan zoals Wijnaldum is. Wat doe je dan nog in het voetbal?quote:
Eens en Eensquote:Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brama werd sowieso gek van Wijnaldum alleen. Brama is een overschatte speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |