quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.

thnx thnx!
  thnx thnx! maar een ekte uber teddybeer!
 maar een ekte uber teddybeer!   

bij de intertoys hebben ze van die bigass berenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:54 schreef Gummiebeer het volgende:

thnx thnx!
Zo snel ff naar de winkel een een heule grote teddybeer kopen. Nee geen pedobearmaar een ekte uber teddybeer!

Thnx voor de tip!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij de intertoys hebben ze van die bigass beren

Zo zeg wat knap! Misschien kun je een samenvwerking aangaan met Charquote:Btw, het is een jongen geworden, precies zoals ik had voorspeld!

quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zeg wat knap! Misschien kun je een samenvwerking aangaan met Char

Hater, opflikkeren als je me niet fatsoenlijk kan feliciteren!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zeg wat knap! Misschien kun je een samenvwerking aangaan met Char

Ik was het wel van plan maar die laatste zin leidde me zo af dat ik het ben vergetenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hater, opflikkeren als je me niet fatsoenlijk kan feliciteren!

Nou nou, jij bent ook niet bepaalt een Ghandi.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hater, opflikkeren als je me niet fatsoenlijk kan feliciteren!
 x oneindig
  x oneindig

Okeej, bedankt. Vergevenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan maar die laatste zin leidde me zo af dat ik het ben vergeten
Feli

Wat verwacht je dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent ook niet bepaalt een Ghandi.
Vanwege die reactie feliciteer ik je dan ook niet, verwachten dat mensen poeslief tegen je zijn terwijl je zelf iedereen loopt uit te schelden en overal op loopt te hatenx oneindig

Het kind wordt een uberkind, wat dacht je dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Zullen we eerst even afwachten wat dit kind voor de wereld gaat betekenen voordat we je feliciteren?

quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Zullen we eerst even afwachten wat dit kind voor de wereld gaat betekenen voordat we je feliciteren?

En of het niet op TS gaat lijken? Want dan is het geen aanwinst.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

Precies zoeen tweede Mauro kunnen we niet gebruikenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

:
:  
  :D:
:D:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |