Als je van iets rustiger houdt kan ik je ook A Perfect Circle aanraden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:13 schreef The_Substitute het volgende:
Tool klinkt wel interessant moet ik zeggen.
True. Ze rennen als een dolle door de kamer als ze de intro van Pheanus en Ferb horenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:13 schreef picodealion het volgende:
De smaak van kinderen onder de 14 moet je sowieso met een korreltje zout nemen.
Geef me anders een puntje in dat andere topic.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:13 schreef The_Substitute het volgende:
Tool klinkt wel interessant moet ik zeggen.
Ik weet hetquote:
Uw wens, mevrouw...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef wyccie het volgende:
Geef me anders een puntje in dat andere topic.
Ik pauzeer vaak bij het refrein, ik krijg dat er niet uitgeperst.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:16 schreef FireFox1 het volgende:
Ze weet inmiddels de lyrics van Rolling in the Deep uit haar hoofd. Zitten we samen keihard mee te blèren
Thank you very much.quote:
Een schrale kinderstem en een verschrikkelijke zware stem van mij, en mensen rennen weg als wij het refrein beginnen te zingen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik pauzeer vaak bij het refrein, ik krijg dat er niet uitgeperst.
Jawel hoor. Wilde alleen indruk maken door geen acteurs te noemen op 't plaatje, maar ik stokte bij 2...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef wyccie het volgende:
Jij wist de naam van Kristin Scott Thomas ook niet meer?
Mooi nummer trouwens.quote:
Waar is je gevoel voor humor FF?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ZeiksnorKom liever met een youtube vid.
De twee die je noemt onder meer. Hoewel ik van de eerste graag eerst het boek zou lezen. Misschien nog wel haalbaar voor de film in Nederland in de bioscoop draait.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:25 schreef The_Substitute het volgende:
Naar welke films kijken jullie eigenlijk uit?
Deze hou ik in de gaten:
* Tinker, Tailor, Soldier, Spy
* The Descendants
Hier!quote:Op woensdag 2 november 2011 00:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waar is je gevoel voor humor FF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:
En Manderlay is van Von Trier.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:30 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Das volgens mij een film van von Trier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |