Als in: geen filmnacht voor jou?quote:
Inderdaad.quote:
Past gewoon goed qua genre bij andere films die ik leuk vind, van stonerfilms tot Todd Solondz films tot gewoon van die relaxte tienerfilms als Youth in Revolt en Almost Famous enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:53 schreef dyonvbaal het volgende:
waarom is dazed & confused echt een film voor jou?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:03 schreef hornage het volgende:
Idee is ook om overdag wel gewoon te meeten, wellicht wel filmpje in bios en dan 's nachts door voor de die-hards
Cool! Wanneer?quote:
Daarom heb ik hem ook gekekenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:11 schreef picodealion het volgende:
Zag er toevallig een post over gisteren in het recensies-topic. Hij klonk leuk.
Erg grof, vulgair en heeft grappige momenten. Verder een absurd en tragisch verhaal, goed geacteerd door JGL en dwight schrute, zou hem wel aanraden.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ken straw dogs niet, dus een film die daarop lijkt zal ik ook vast niet kennen
4 fellini's of maar 4 films die je nog niet gekeken hebt?quote:
dat heb ik ook, maar dat telt dan niet meequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef picodealion het volgende:
Alhoewel ik ook wel DVD's heb van films die ik heb gezien, maar waarvan de DVD zelf nog in de verpakking zit. Dat vind ik minder erg, als ik een gedownloade film goed vond vind ik het geen schande die alsnog te kopen, zelfs al zit ie vervolgens jaren nog ingepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |