Reken er maar op dat het weer een standaard reden is dat ze je geven.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vandaag ook weer een afwijzing binnen, maar er stond niet eens een reden bij. Alleen dat ik niet zou worden uitgenodigd voor een gesprek. Dat vind ik redelijk kortaf en onbeschoft dus ik heb ze maar even vriendelijk terug gemaild of ze me alsnog een reden konden geven. Ik ben benieuwd.
Ah okay, duidelijk! Maar je kan volgens mij net zoals bij Facebook instellen wie wat mogen zien dacht ik toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet. Mijn cv hoeft niet zo in de openbaarheid vind ik, het zou alleen maar anti-reclame voor mezelf zijn.
Het ligt echt allemaal aan jezelf. Jij kan vinden dat je goed overkomt maar je doet toch wat fout anders zou je wel aangenomen worden. Je zal toch wat moeten veranderen aan hoe je solliciteerd en jezelf presenteerd. Hoe komt het het anders dat er voor iemand anders wordt gekozen. Je faalt op dit moment gewoon verschrikkelijk en er is maar één persoon aan wie dit ligt.. dat ben jezelf!!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ach, zoals ik al zei zit het 'm meer in het daadwerkelijk uitgenodigd worden voor een gesprek. Tijdens een gesprek weet ik mezelf altijd wel een goeie houding te geven. Maar ja, zie eerst maar eens uitgenodigd te worden. En de pretenties van een uitzendbureau dat je hiermee sneller werk zou hebben heb ik tot nu toe weinig van gemerkt.
Ik heb vorige week hulp gevraagd aan mijn werkcoach bij het zoeken naar werk, omdat het me allemaal te lang duurt en ik koste wat kost niet de bijstand in wil (en ik liever ook geen kutwerk ga doen zoals hamburgers bakken of productiewerk). Ik verstuurde de mail vorige week woensdag en ik kreeg gisteren pas antwoord. Het beknopte antwoord: Heb je je al ingeschreven bij uitzend en W&S bureaus?" Neeeee echt joh, daar was ik nou nooit zelf opgekomen!!! Idioot. Waarom hebben dit soort figuren wel werk en ik niet???
Kan je instellen inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ah okay, duidelijk! Maar je kan volgens mij net zoals bij Facebook instellen wie wat mogen zien dacht ik toch?
Heb t wel aangemaakt maar ga het voorlopig nog niet gebruiken waarschijnlijk, zie de voordelen er nog niet zo van in!
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef Bombshell het volgende:
Het ligt echt allemaal aan jezelf. Jij kan vinden dat je goed overkomt maar je doet toch wat fout anders zou je wel aangenomen worden. Je zal toch wat moeten veranderen aan hoe je solliciteerdt en jezelf presenteerdt. Hoe komt het het anders dat er voor iemand anders wordt gekozen. Je faalt op dit moment gewoon verschrikkelijk en er is maar één persoon aan wie dit ligt.. dat ben jezelf!!
Geen idee wat de voorspelbare kaart moet zijn maar het gaat om de boodschap die duidelijk is. Spelling let ik niet heel erg op bij het plaatsen van berichten of Fok.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]![]()
![]()
Een ander afzeiken over een terecht punt (uitzendmutsen doen met de regelmaat van de klok dom, ridicule want weinig realistische functie-eisen en afwijzingen waarvoor de motivatie uit de dikke duim gezogen wordt), en dan zulke kneuzige taalfouten maken... oh the irony![]()
!!
verwacht dat er nu een heel voorspelbare kaart gespeeld gaat worden
Over falen gesproken... Leer jij eerst maar eens het verschil tussen tegenwoordige tijd en voltooid deelwoord, met je solliciteerd en presenteerd. Iemand die zulke domme spelvauten maakt kan ik moeilijk serieus nemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Het ligt echt allemaal aan jezelf. Jij kan vinden dat je goed overkomt maar je doet toch wat fout anders zou je wel aangenomen worden. Je zal toch wat moeten veranderen aan hoe je solliciteerd en jezelf presenteerd. Hoe komt het het anders dat er voor iemand anders wordt gekozen. Je faalt op dit moment gewoon verschrikkelijk en er is maar één persoon aan wie dit ligt.. dat ben jezelf!!
Paspoort, cv en eventuele diploma's meenemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik was begin dit schooljaar begonnen met een HBO opleiding nadat ik mijn MBO had afgerond, maar dit beviel mij totaal niet....
Ik heb dus besloten om werk te gaan zoeken met mijn MBO niveau 4 opleiding.
Ik zoek werk in de Civiele techniek en heb vandaag op 2 vacatures gereageerd van een detacheringsbureau.
Na +- 5 min van het versturen werd ik gebeld om een afspraak te maken bij hun op het kantoor.
Ik mag hier vrijdag naar toe, ik ben heel erg benieuwd. Het is mijn eerste echte sollicitatie (heb natuurlijk al vaker gesolliciteerd voor stages en bijbaantjes) spannend dus!
Iemand nog wat kleine tips m.b.t. detacheringsbureaus?
Ik heb in ieder geval een vast contract. Iets wat we van jou niet kunnen zeggen. Overal worden afgewezen en nog praatjes hebben..quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Over falen gesproken... Leer jij eerst maar eens het verschil tussen tegenwoordige tijd en voltooid deelwoord, met je solliciteerd en presenteerd. Iemand die zulke domme spelvauten maakt kan ik moeilijk serieus nemen.
* Viking84 stapt even uit lurkmodus.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een vast contract. Iets wat we van jou niet kunnen zeggen. Overal worden afgewezen en nog praatjes hebben..
Nee dat is lekker met argumenten komenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een vast contract. Iets wat we van jou niet kunnen zeggen. Overal worden afgewezen en nog praatjes hebben..
beter lees je even de OP eerst voordat je hier verder gaat kankerenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ja dat kan nooit kwaad. Maar wat ga je doen als je aangenomen wordt dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek bij dat incassobureau, het lijkt me helemaal niks maar ik ga sowieso voor weer een sollicitatiegesprek ervaring, hoe meer hoe beter want daar heb ik nog wel wat in te leren
(denk ik...)
Ja dat weet ik eigenlijk niet,ik wil toch even horen misschien is het toch leuker dan ik denk. WWB is bijstandquote:Op donderdag 10 november 2011 11:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja dat kan nooit kwaad. Maar wat ga je doen als je aangenomen wordt dan?Succes morgen in elk geval.
En wat is wwb eigenlijk? Een vorm van ww-uitkering?
WWB is de afkorting voor de Wet Werk en Bijstand. Daar vallen dus o.a. WW en bijstand onderquote:
Oh, okquote:Op donderdag 10 november 2011 12:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
WWB is de afkorting voor de Wet Werk en Bijstand. Daar vallen dus o.a. WW en bijstand onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |