Deze pagina maar snel volposten dus?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Sorry, ik vind het zo lief, maar ik kan er amper naar kijken![]()
Gottegot wat kan een mens lang non stop janken zeg
Och wat verdrietigquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Kees die wilde net niet eens koekjes aannemen van de meneer van de ijssalon, die is echt zo verdrietig, Chico en Billy ook niet trouwens, moest die arme Sjon 4 ijscokoekjes alleen opvreten
Sjonquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Kees die wilde net niet eens koekjes aannemen van de meneer van de ijssalon, die is echt zo verdrietig, Chico en Billy ook niet trouwens, moest die arme Sjon 4 ijscokoekjes alleen opvreten
Alleen bij de gedachte al van dat gegil krijg ik kippevelquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Ze wilden helemaal niks meer van Karel weten, maar goed ze waren erbij, ze hebben het zien gebeuren net als ik, en ze hebben hem horen gillen gillen gillen, ze zijn niet achterlijk, ze wisten het denk ik ook meteen. Hij stonk natuurlijk onwijs naar bloed daarna.
Kees ging wel toen we naar huis gingen van het crematorium in het mandje liggen waar Karel op de heenweg inlag...
Ik zie het gewoon helemaal voor mequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Ze wilden helemaal niks meer van Karel weten, maar goed ze waren erbij, ze hebben het zien gebeuren net als ik, en ze hebben hem horen gillen gillen gillen, ze zijn niet achterlijk, ze wisten het denk ik ook meteen. Hij stonk natuurlijk onwijs naar bloed daarna.
Kees ging wel toen we naar huis gingen van het crematorium in het mandje liggen waar Karel op de heenweg inlag...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Dit vind ik zn tofste foto ooit, op Texel, onderaan de dijk:
[ afbeelding ]
Kees...quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef Maes het volgende:
Ik vond deze nog. Niet zo'n mooie foto maar zo schattig omdat ie zelf een aaitje kwam halen![]()
[ afbeelding ]
Zo ziet ie er ook echt uit; zo'n hoog knuffelgehalte met een heel zacht vachtjequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik wil m aaien en kroelen en zoenen
Ik ben echt stront chagoquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef Oognip het volgende:
Wat kut Q, dat je eigenlijk nog niks wijzer bent
Nouja zeg, dat duurt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Hij is verdomme nog niet eens gecremeerd. Vriend belde net om te vragen vanaf hoe laat ie hem kon ophalen, ja geen idee, hij moet nog![]()
Gisteren zeiden ze om 11 uur gaat ie dr in.
Dat is vervelendquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Hij is verdomme nog niet eens gecremeerd. Vriend belde net om te vragen vanaf hoe laat ie hem kon ophalen, ja geen idee, hij moet nog![]()
Oh met dit soort dingen is het helemáál rot zeg, als ze zulke afspraken niet nakomenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Vind ik ook!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh met dit soort dingen is het helemáál rot zeg, als ze zulke afspraken niet nakomen
Ja zeker... ik zou er dan ook op dat bepaalde tijdstip even extra bij stil willen staan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Je hangt toch aan zo'n tijdstip dan.
Shiny happyquote:
'Gelukkig' dat jij er zo over kunt denken idd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, je doet dr niks aan, dood is dood, het maakt me niet eens zo veel meer uit eigenlijk.
Bij Frits wilde ik heel graag dat ik m thuis had, maar die brachten we op maandag weg en werd pas op woensdag gecremeerd ook.
Aaaawquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Met een beetje geluk val je vanavond in een comateuze slaap na alle emotiesquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al genoeg over de rooie, ik ben zo moe het zou niet eens meer kunnen al zou ik het willen Greys![]()
Ja daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al genoeg over de rooie, ik ben zo moe het zou niet eens meer kunnen al zou ik het willen Greys![]()
En wat kreeg hij veel buiten bij jou! Je hebt hem elf jaar lang een heel gelukkig hondje gemaakt hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Karel was echt altijd zo blij als ie buiten was, zielsgelukkig, en hij liep altijd te stralen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, neem ik hem wel mee als ik weer weggaquote:
Is goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima, neem ik hem wel mee als ik weer wegga
Haha ja dat is ook wel heel erg ongepast inderdaad. Maar toch even vragenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Tuulk mag je zoiets wel komen melden! Gefeliciteerd.![]()
Leuke en interessante afdeling idd![]()
En ongepast vind ik berichten als "ik ben zo verdrietig, want m'n nagel is net gescheurd".
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:09 schreef hecoson het volgende:
altijd aan met meelezen hier en ik zag gisteren ineens de topictitel veranderd .
en had gelijk al een bang voorgevoel .
oh-oh heel veel sterkte met het verlies van dit prachtige hondje.
dat hij nu mooi mag rusten in vrede
mvg hecoson
quote:
Laten lullen die mensen. Je hebt altijd mensen die per se het ras moeten gaan verdedigen als er zoiets gebeurt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Andere bordeauxdogeigenaar zegt nu dat ie zeker weet dat het om een ongelukje ging, dat die hond niet beseft hoe groot is is.
Jezus fuck zeg
Zo, dan ben je in 1x weer wakkerquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Andere bordeauxdogeigenaar zegt nu dat ie zeker weet dat het om een ongelukje ging, dat die hond niet beseft hoe groot is is.
Jezus fuck zeg
Wat een domme opmerking, helemáál als die andere eigenaar de hond in kwestie niet eens zelf kent, maar dit puur roept omdat hij hetzelfde ras heeftquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck zeg
Precies wat Muis zegt. Dat zijn van die tokkies die kosten wat kost hun keuze voor een hond moeten verdedigen omdat ze anders zelf ook wel eens kunnen gaan beseffen dat ze zo'n hond niet kunnen opvoeden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck zeg
Dat jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laten lullen die mensen. Je hebt altijd mensen die per se het ras moeten gaan verdedigen als er zoiets gebeurt.
Niet doen johquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik me daar over op te vreten, wil je niet weten...
Yns, graag
* senesta gaat in paniek telefoon zoekenquote:
Zo, waardering geplaatst met een 2.8quote:Vanuit een ander ziekenhuis doorgestuurd naar het AMC. In het andere ziekenhuis wisten ze niet wat ze met mijn enkelklachten aan moesten nadat ik op 1 April 2011 een reefplastiek had gehad.
Ik moest naar prof van dijk want dat was de beste werd mij vertelt. Na maanden wachten, eindelijk een afspraak. Ik stond met 15 min weer buiten na wat voelen aan mijn enkel. Hij kon niks voor mij doen want hij wist ook niet wat het was.
Ik moest maar terug naar het andere ziekenhuis om daar een CT te laten doen voor losse bot fragmenten en als dat het ook niet was maar een kijk operatie. In de brief die ik had gekregen stond dat ze in het AMC aanvullende rontgen gingen doen, niets is minder waar. Hijzelf en zijn co-assistent / verpleegkundige liepen naar elkaar met medische termen te smijten zonder het 1 en ander fatsoenlijk aan mij = patient uit te leggen. Ik had het idee dat het allemaal snel snel moest en dat er ook niet naar mij geluisterd werd. Ik werd ook telkens in mijn zinnen onderbroken. Deze arts zal ik echt niet aanbevelen. En helaas noemt zich dat dan een professor.
Wat een jandoedelquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Veel sterkte.
Als bordeauxdog eigenaar kan ik me alleen maar voorstelen dat het een ongelukje moet zijn geweest. Vergeet niet dat een hond zelf niet beseft of hij groot of klein is.
Echt, hou dan gewoon je mond ook
Ik baal echt als de tering tyfus dat ik geen facebook hebquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Veel sterkte.
Als bordeauxdog eigenaar kan ik me alleen maar voorstelen dat het een ongelukje moet zijn geweest. Vergeet niet dat een hond zelf niet beseft of hij groot of klein is.
Echt, hou dan gewoon je mond ook
They're just big boned OK.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee die besefte dat nie toen ie mijn op de rug liggende hond in zn muil pakte en doodbeet en ff lekker schudde dr meeen zn baas beet en nog een hond beet
![]()
Fucking hell zeg, dat kwam alleen omdat ze zo groot zijn, bietje onhandig
Ik stel voor dat we Senes of een van de anderen die oefenen met inparkeren, dat laten oefenen bij zijn auto in de straat. Met een Hummer. "Ja sorry, hij is een beetje groot en dat heb ik niet altijd door"quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou hem ook in zijn gezicht willen schoppen, hoor.
Ik kan me ook wel voorstellen dat je je boosheid nu even kwijt moet hoor en zo'n domme opmerking leent zich daar natuurlijk ook prima voor. Ik zou ook kapot van verdriet en heeel erg boos zijn. Het was zo enorm zinloos en als je daar staat met je prima sociale hondje dan zou het gewoon niet moeten kunnen gebeuren. Zij hadden hun verantwoording moeten nemen en die hond aan de lijn moeten houden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik weeeeeet dat ik het me niet aan moet trekken maar godverdomme zeg, wat een hoerige kutopmerking![]()
Hij mag maar blij zijn dat ie het via FB heeft gezegd ipv In Your Face, want je zou em toch finaal voor z'n smoel rammenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik weeeeeet dat ik het me niet aan moet trekken maar godverdomme zeg, wat een hoerige kutopmerking![]()
Nee wolkenkastelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet nu samen met Frits tegen zandkastelen pissen
Ja, met zijn 'ongelukje' (-je!!! ook nog...).quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, met zijn 'ongelukje' (-je!!! ook nog...).
Ik was vrijdag bij het hondenstrandje en een van de grote honden (dat was wél een boerboel geloof ik) greep ook een kleiner hondje - niet tot bloedens toe, maar het hondje was wel in paniek en piepen enzo - en de eigenares van de boerboel zei 'Foei!' tegen de hond en toen tegen de eigenaresse van het kleine hondje 'Uw hondje móet wel iets hebben gedaan om het uit te lokken, dat kan niet anders'.
Ohhhh echt![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was vrijdag bij het hondenstrandje en een van de grote honden (dat was wél een boerboel geloof ik) greep ook een kleiner hondje - niet tot bloedens toe, maar het hondje was wel in paniek en piepen enzo - en de eigenares van de boerboel zei 'Foei!' tegen de hond en toen tegen de eigenaresse van het kleine hondje 'Uw hondje móet wel iets hebben gedaan om het uit te lokken, dat kan niet anders'.
Ohhhh echt![]()
![]()
Echt, ik word er zo debiel van. Hier tegenover wonen ook twee honden die altijd lijp worden als ze een andere hond zien. De grote lijkt me een angsthond, dus dat valt helemaal niet te vertrouwen. En toch heeft hij ze altijd los.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh echt![]()
![]()
Jij hebt genoeg foto's van jouw honden met honden die als gevaarlijk en eng worden gezien door de gemeenschap, dus het lijkt me inderdaad sterk dat je gewoon iets tegen Bordeaux dogs hebtquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Echt, Karel deed niks, die is zo gek op grote honden, hij ging gelijk op zn rug liggen toen die hond lelijk aan kwam zetten, ongelukje my fucking ass, echt waar.
Ongelukje is als ie dr op stapt met spelen en zn rug breekt, dat KAN gebeuren, per ongeluk, maar zoiets zeg je toch gewoon niet tegen iemand wiens hond net doodgebeten is>
En serieus, ik heb nergens gezegd dat k iets tegen bordeauxdoggen heb of wat dan ook, niemand zegt dat. Alleen tegen slecht opgevoede honden op een fucking losloopgebied.
Veel mensen daar zijn nu bang, ik heb al mensen zien schrijven dat ze niet meer gaan, ik wil er zelf ook NOOIT meer heen, en we hebben het daar zo leuk gehad de afgelopen weken, kweet niet hoevaak per week
quote:Nou Sorry hoor XX, maar wat een debiele reactie. Werkelijk. Ik kan er met al mijn verstand niet bij dat je dit een ongelukje (JE! ook nog!) durft te noemen. De grote van een hond heeft geen reet te maken met het doodbijten van een dier. Tuurlijk kunnen grotere honden lomp zijn wat erin kan resulteren dat hij een wat kleinere hond omver loopt. Maar hoe kan je in godsnaam durven zeggen dat het doodbijten van een andere hond te maken heeft met het wel of niet weten hoe groot of klein een hond is. Dat is werkelijk de meeste debiele reactie die ik ooit heb gelezen. En ik lees een hoop debiele reacties.
Ik snap ook niet waar jouw drang vandaan komt om dit ras te verdedigen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen dit ras, of welk ander ras dan ook. Want dit soort dingen liggen in 9 v/d 10 gevallen niet aan de hond, maar aan hun tokkie baasjes die hun hond niet onder apel hebben en geen idee hebben hoe hun hond zich gaat gedragen.
Je kan niet editten op facebookquote:
Welke prijs? En ik moest me inhouden hoor. Ik zat te azen op "Val dood kut mongool" dingenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Goede en voor jouw doen nette reactie![]()
En feli met je prijs![]()
Wheheheh, indeed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Goede en voor jouw doen nette reactie![]()
En feli met je prijs![]()
Liefquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Mn broertje komt strakjes met eten want anders word ik ziek zegt ie
Oh gottegot....quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
ooh hey! Een full abo! Notes inzienwoei.
Fijn dat je je zo goed gesteund voeltquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Zn vrienden komen weer mee, die kwamen ook meteen toen Frits dood was.
Maar ik had gisteren ook meteen het huis vol zitten en dinsdag haalt de Griek Karel op en komen ze weer allemaal op visite, ik ben echt blij met al die lieve vrienden, overal, ook online
Oh noes!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
De mods moeten hun schuilkelder opzoeken, Qwea kan haar notes bekijken
Zullen we tijdelijk van huis wisselen om haar in verwarring te brengen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:23 schreef senesta het volgende:
* senesta gaat op zoek naar noodadres en is op haar hoede voor pizzabezorgers en zandwagens
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:23 schreef senesta het volgende:
* senesta gaat op zoek naar noodadres en is op haar hoede voor pizzabezorgers en zandwagens
Ja, maar ik lees ze welquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
"Dat is werkelijk de meeste debiele reactie die ik ooit heb gelezen. En ik lees een hoop debiele reacties."
Q
De meeste komen nog van jezelf
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001721793375quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was de link van die pagina? Van dat losloopgebied?
Danke!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001721793375
*Giechel*quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef Oognip het volgende:
Willen jullie lachen?
Ik ontdekte zaterdagavond een moedervlek op mijn arm die me eerder niet was opgevallen. Hij zag er raar uit en de huid rondom de moedervlek was dik, hij jeukte en deed pijn. Ik wilde het nog een paar dagen afwachten en als het niet minder werd de dokter bellen.
Ontdek ik vandaag dat het een korstje was
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, die gast woont ook in Mestreech. Ik kan niet wachten tot oh-oh hem een keer tegenkomt.
Truestoryquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een full-abo gewonnen
Iets voor in huis is altijd wel leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja..lijkt me nogal logisch dat je niet een stom cadeau gaat geven![]()
Mijn moeder is vandaag jarig en mijn vader zaterdag dus koop gewoon wat voor ze samen, iets voor in huis ofzo.
Ik ben over 2 weken alweer jarig blugh, 25. Maar ik vier mijn verjaardag sowieso niet.
Dat weet ik niet, dat ga ik nu proberen, maar dan moet ik wel het honours programme afzeggen want dat duurt nu nog 3 jaar. Het is gewoon jammer dat wij (mijn klas) daar niks over gehoord hebben terwijl het wel mogelijk was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Kan daar nu niks meer voor geregeld worden dan?
Whehehe ik zou me geloof ik ook doodschrikkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Oh my... ik had net allemaal geschminkte kids aan de deur, verkleed en wel enzo.
"Snoep of je levennnnnnnnnnn".
Halloween![]()
Gelukkig had ik nog wat lollies. Zijn nu op, dus hoop niet dat er meer komen
"oprotten, het is geen sintemaarten."quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Oh my... ik had net allemaal geschminkte kids aan de deur, verkleed en wel enzo.
"Snoep of je levennnnnnnnnnn".
Halloween![]()
Gelukkig had ik nog wat lollies. Zijn nu op, dus hoop niet dat er meer komen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Beetje laat maar ik wil hem toch graag plaatsen:
[ afbeelding ]
Dat is STOER, niet kwaadquote:
Ik was al blij dat ie een seconde stilzatquote:
Oh is dat stoerquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is STOER, niet kwaad
Zie Boor maar op mijn foto, die kijkt ook stoer
Sssst dat kun je niet zeggen, Boorquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh is dat stoer
ik vind Boor eerder een beetje dommig kijken dan stoer![]()
Dat is niet kwaad , maar somber vanwege Karelquote:
Zèg.....quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh is dat stoer
ik vind Boor eerder een beetje dommig kijken dan stoer![]()
Ik heb nog gauw ge-edit hequote:
Ech wel, dit is duidelijk z'n "dis is mah posse" blikquote:
Snap ikquote:
Eerst helemaal vol laden, dan een keer helemaal leeg laten worden en dan weer helemaal vol.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:05 schreef Qwea het volgende:
ik heb 2 batterijen gekocht voor in mijn foon (niet orgineel htc) en ik hoop maar dat ik ze niet goed genoeg heb opgeladen, want de eerste zit er sinds 16u in en nu al meer dan 50% leegen ik heb geen reet gedaan met die foon.
Vroeger moest dat zoquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst helemaal vol laden, dan een keer helemaal leeg laten worden en dan weer helemaal vol.
Zo moet het geloof ik
Ooh joh, doe normaal met je excuus aanbieden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik
En sorry dat ik daar nog helemaal niet op gereageerd had...
Je hebt echt alle recht om je daar klote over te voelen. Lekker van het kastje naar de muur gestuurd worden zeg
Nee het schijnt dat die tegenwoordige batterijen zelf 'leren' om steeds beter te wordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vroeger moest dat zonu schijnt dat niet meer zo te zijn.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst helemaal vol laden, dan een keer helemaal leeg laten worden en dan weer helemaal vol.
Zo moet het geloof ik
nou, ik heb hem (hij stond op 47%) maar weer aan de lader getrapt. Zal hem helemaal opladen. Mijn orginele batterij gaat nog langer mee, en die is al kutquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vroeger moest dat zonu schijnt dat niet meer zo te zijn.
Hij is makkelijk te vinden, hij zal omringd worden door grijzende mannen in windjacks met camera's met enorme lenzenquote:122 Teletekst ma 31 okt
Kort nieuws binnenland
` In de Helderse duinen is vandaag een
langstaartklauwier gezien.Het is voor
het eerst dat deze vogel in Nederland
is gesignaleerd.De Vogelwerkgroep Den
Helder zegt dat honderden vogelaars
zijn afgereisd naar het duingebied.De
langstaartklauwier is zo groot als een
spreeuw.Doorgaans broedt de vogel in
Siberië en overwintert hij in India.De
vogel is vermoedelijk verdwaald.
Wat gaat er nu verder dan gebeuren? Of stond dat al ergensquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh joh, doe normaal met je excuus aanbieden.Ik weet zelf hoe het hier gaat en ik voel me helemaal niet buitengesloten of what so ever.
En ik haat kastje muur, zeker omdat ik er pijn aan heb. Ergens ben ik er zelfs een beetje misselijk van, van dit hele geneuzel.
ja, maar dat hoort niet zoveel batterij te vreten. En jij moet ff een taskkiller downloadenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Heb je niet nog allerlei processen op de achtergrond draaien?
Ik moet dan naar taakbeheer en dan blijkt vaak dat Opera, Whatsapp, Berichten etc. allemaal nog aan staan.
CTscan in sneek omdat er miss een los stukje bot ergens zit (ik zeg van niet) en als dat er zit operatief verwijderen. En zit dat er niet dan in Sneek een kijkoperatie van de weke delen om die op te schonen (wat ook niet gaat helpen, zeg ik je nu al)quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Wat gaat er nu verder dan gebeuren? Of stond dat al ergens
Ja dat is dat Taakbeheer volgens mij dat ik hebquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar dat hoort niet zoveel batterij te vreten. En jij moet ff een taskkiller downloadenken je alles afsluiten
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
ik ben kots misselijk maar zit aan de taart
Wat voor taartquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
ik ben kots misselijk maar zit aan de taart
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
Greys, je kuiken heeft een mijter op!Dat is nieuw toch?
Fee?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is van vorig jaarDus die heb ik weer ingesteld ter ere van FEE
Ik heb deze ook nog:
[ afbeelding ]
Die komt na Sint
FEE, het jaarlijkse tijdelijke Feestdagen forumquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fee?
Die voor na de sint is ook leuk
Ah okquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
FEE, het jaarlijkse tijdelijke Feestdagen forum
De Feestdagen
Appeltaart, gratis gekregen bij de deka gisteren. Tuulk zijn die soesjes goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor taart
En waarom heb je uberhaupt taart in huis?
Oeh, ik heb nog slagroomsoesjes. Zaterdag gekocht, zouden die nog goed zijn?
Misschien een idee voor Johnny de Molquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Een hanekam met een kruis d'r op.
Nope, ws end december pasquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Qut, weet je al wanneer je weer in Sneek terecht kan dan?
Schiet niet echt op zo
Ahhhhhhhhhhhquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
[ afbeelding ]
de Perro'tjes... de zussies missen de heren.
Lieve fotoquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
[ afbeelding ]
Och, die koppiesquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhhquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen direct bellen dus!quote:
Vanmiddag al gedaan. Gelijk toen ik het amc uitliep. Ze kunnen niks zonder brief van het amc. Moet volgende week terug bellen.quote:
Was nu een ibood-aanbieding; kwam op 50 euro.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die weegschaal heb ik jaren geleden gebuzzed. Leuk ding inderdaad maar kolere wat was ie duur om te houden
Whehehehe, ik had ff wat ingevoerd; 5 minuten met gemiddelde intensiteit was 24 kcal.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die weegschaal heb ik jaren geleden gebuzzed. Leuk ding inderdaad maar kolere wat was ie duur om te houden
Veel seksen Ing. Is goed voor je gewicht![]()
Er gaat een stroompje/signaal oid door je lichaam en adhv weerstand kan hij dan meten of het vetweefsels of spierweefsel is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe dat ding dat meet. Ik heb me er destijds niet zo in verdiept
La maar danquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehehe, ik had ff wat ingevoerd; 5 minuten met gemiddelde intensiteit was 24 kcal.
Dus van een vluggertje word je niet dun
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
La maar danJammer voor de meneer maar zelfs afvallen is dus geen motivatie voor sex
Je mag er vast wel bij slapen toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een uur?Dan lig ik zelf op apegapen en wat gebruikt Mr. Ingetje dat hij dat volhoud?!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je mag er vast wel bij slapen toch?![]()
Of zou het dan niet werken?
Ik heb liever crosstrainer dan hometrainertquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
10 minuten op de crosstrainer is al 100 kcal!.Is wel zwaar
De hometrainer is makkelijker
Mr.DML will be over the moon. Not kiddingquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jaaaa, bijna 300 kcal.
Ik zal Mr. DML ff inlichten, dan kan ie zich voorbereiden
Hmmm, dan zou ik ondertussen geen M&M's eten, anders blijft die arme jongen bezigquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]![]()
En 300 kcals? Dat is een handje m&m's. Dat is niks
Wat leuk, ze hebben hetzelfde masker opquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Weten jullie nog dat akelige bewakertje uit The Green Mile?
[ afbeelding ]
Dit is hem, met zijn veel te jonge vriendinnetje, in Halloween kostuum
[ afbeelding ]
met de crosstrainer verbrand je meer, maar ik vind dat ding echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb liever crosstrainer dan hometrainert
Ah, vandaar dat ik zoveel ben aangekomenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehehe, ik had ff wat ingevoerd; 5 minuten met gemiddelde intensiteit was 24 kcal.
Dus van een vluggertje word je niet dun
Ik heb geen van allen. Ik pluk mijn kind de hele dag uit de kattenbak. Dat is ook sportquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij nu wel heel erg ouderwets ik heb alleen een stepper thuis die ik veel te weinig gebruik
Poept ie weleens harde klonten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb geen van allen. Ik pluk mijn kind de hele dag uit de kattenbak. Dat is ook sport
of ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, die gast woont ook in Mestreech. Ik kan niet wachten tot oh-oh hem een keer tegenkomt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind die crosstrainert look-a-like ernstig dodelijk; da's net alsof je aan het hardlopen bent, maar dan op 2 voetpedaaltjes.
Vanochtend waren alle loopbandjes bezet en dat was m'n laatste oefening, dus ik zou heul sportief intussentijd wel ff warm blijven op dat gekke ding.
Na 3 minuten was ik compleet verzuurd en hing m'n tong op m'n schoenen.
En toen moest ik nog 8 minuten op de loopband
Ben benieuwd wat ik morgen allemaal ga voelen qua spierenquote:
Elegántie ten topquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Boor en Biet![]()
![]()
Wat is Boor toch vreselijk oncharmant he?![]()
[ afbeelding ]
3x een kwartier is toch niet zo zwaarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ik morgen allemaal ga voelen qua spieren![]()
Note to self: nooit meer op maandagochtend, want dan is het Bewegen voor Senioren en die presteren het om gewoon 3x een kwartier op de loopband te staan.
En ze draaien dan ook kutmuziek
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind die crosstrainert look-a-like ernstig dodelijk; da's net alsof je aan het hardlopen bent, maar dan op 2 voetpedaaltjes.
Vanochtend waren alle loopbandjes bezet en dat was m'n laatste oefening, dus ik zou heul sportief intussentijd wel ff warm blijven op dat gekke ding.
Na 3 minuten was ik compleet verzuurd en hing m'n tong op m'n schoenen.
En toen moest ik nog 8 minuten op de loopband
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoor ik serieus echt constant nu idd
Die ja! Horror!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
Zoiets hebben mijn ouders
[ afbeelding ]
De eerste keer haalde ik net 5 minuten, 2de keer 10 minuten. Maar verder kom ik nog niet
Nee, ze wandelen gewoon, maar ik bedoelde dat ik dan 45 minuten zou moeten wachten totdat opa klaar is en ik op de band kanquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
3x een kwartier is toch niet zo zwaar? Tenzij ze 12 km per uur rennen, maar dat lijkt me niet want oude heupen enzo.
"Borie! Ssssst!"quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Deze blijf ik het meest treffend vinden van Boor.
*KLOENK*
*Meh!*
[ afbeelding ]
Ja echt een ramp dat ding, maar wel super goed. En daarna dan op de mat oefeningen doen, mn benen willen dan niet zo hoog meerquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ja! Horror!![]()
![]()
Maar ik ga em er wel in breien denk ik, retegoed voor den bipsebaps en beentjes
Ohhh zoquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ze wandelen gewoon, maar ik bedoelde dat ik dan 45 minuten zou moeten wachten totdat opa klaar is en ik op de band kan
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net alle papierrommel op het aanrecht gegooid en dat moet ff in de mappen.
Sie Joe Laturt
quote:
Tistur?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben chagrijnig dus ik ga zo weer off![]()
Boem is auquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Deze blijf ik het meest treffend vinden van Boor.
*KLOENK*
*Meh!*
[ afbeelding ]
Weinig slaap en net ff te veel uurtjes met alle vriendinnen die alles WEL op orde enzo hebben dus huilbui bij mn moeder netquote:
Knufquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weinig slaap en net ff te veel uurtjes met alle vriendinnen die alles WEL op orde enzo hebben dus huilbui bij mn moeder netEn daardoor gewoon van slag nog
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weinig slaap en net ff te veel uurtjes met alle vriendinnen die alles WEL op orde enzo hebben dus huilbui bij mn moeder netEn daardoor gewoon van slag nog
Morgen als je wakker wordt, dan denk je idd ff "oke, was dat het janken nou waard?"quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
En nou ja, in verhouding met heel veel dingen is het echt gejank om niks dus dat vind ik stom van mezelfDus ik ga maar gewoon vroeg slapen ofzo...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Jij hebt tot zover ook alles prima op orde; leuk huis, lieve familie, Sjef en Sawyer, ons![]()
Er zou alleen nog best wat bij kunnen om het nog meer op orderderder te krijgen...
quote:En ik zou nog wat zeggen, maar dan krijg ik klappen
Je ziet er tenminste altijd best gelukkig uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat is het stomme, ik ben ook gewoon best gelukkigMaar dat ene idd
[..]Wat wat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |