Deze pagina maar snel volposten dus?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Sorry, ik vind het zo lief, maar ik kan er amper naar kijken![]()
Gottegot wat kan een mens lang non stop janken zeg
Och wat verdrietigquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Kees die wilde net niet eens koekjes aannemen van de meneer van de ijssalon, die is echt zo verdrietig, Chico en Billy ook niet trouwens, moest die arme Sjon 4 ijscokoekjes alleen opvreten
Sjonquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Kees die wilde net niet eens koekjes aannemen van de meneer van de ijssalon, die is echt zo verdrietig, Chico en Billy ook niet trouwens, moest die arme Sjon 4 ijscokoekjes alleen opvreten
Alleen bij de gedachte al van dat gegil krijg ik kippevelquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Ze wilden helemaal niks meer van Karel weten, maar goed ze waren erbij, ze hebben het zien gebeuren net als ik, en ze hebben hem horen gillen gillen gillen, ze zijn niet achterlijk, ze wisten het denk ik ook meteen. Hij stonk natuurlijk onwijs naar bloed daarna.
Kees ging wel toen we naar huis gingen van het crematorium in het mandje liggen waar Karel op de heenweg inlag...
Ik zie het gewoon helemaal voor mequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Ze wilden helemaal niks meer van Karel weten, maar goed ze waren erbij, ze hebben het zien gebeuren net als ik, en ze hebben hem horen gillen gillen gillen, ze zijn niet achterlijk, ze wisten het denk ik ook meteen. Hij stonk natuurlijk onwijs naar bloed daarna.
Kees ging wel toen we naar huis gingen van het crematorium in het mandje liggen waar Karel op de heenweg inlag...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Dit vind ik zn tofste foto ooit, op Texel, onderaan de dijk:
[ afbeelding ]
Kees...quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef Maes het volgende:
Ik vond deze nog. Niet zo'n mooie foto maar zo schattig omdat ie zelf een aaitje kwam halen![]()
[ afbeelding ]
Zo ziet ie er ook echt uit; zo'n hoog knuffelgehalte met een heel zacht vachtjequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik wil m aaien en kroelen en zoenen
Ik ben echt stront chagoquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef Oognip het volgende:
Wat kut Q, dat je eigenlijk nog niks wijzer bent
Nouja zeg, dat duurt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Hij is verdomme nog niet eens gecremeerd. Vriend belde net om te vragen vanaf hoe laat ie hem kon ophalen, ja geen idee, hij moet nog![]()
Gisteren zeiden ze om 11 uur gaat ie dr in.
Dat is vervelendquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Hij is verdomme nog niet eens gecremeerd. Vriend belde net om te vragen vanaf hoe laat ie hem kon ophalen, ja geen idee, hij moet nog![]()
Oh met dit soort dingen is het helemáál rot zeg, als ze zulke afspraken niet nakomenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |