Ja, wij ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:05 schreef Ml-etje het volgende:
ik blijf het Scroogen niet snappen maarja wij hebben het ook makkelijk met kerst.
Ik had het hier ingevuld: http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Anna ik snap die autoverkopermanspersoon wel hoor. Vanavond bootycamp
Oh en mini, 300 kcal met 40 min fietsen lijkt me wel heel sterk? Dat verbrand ik met een uur bodycombat... wat is je km/u enzo?
Dit jaar brunch @ vrienden en diner @ home met familie dat is in 1 dag klaar en ik kook zelf dus dat scheelt vette meuk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, wij ookwe moeten niets
Volgend jaar hopelijk met vakantie met kerst, gewoon omdat ik ook wel 's ergens anders kerst wil vieren, niet omdat ik het per se wil ontlopenMaar even afwachten hoe het met schoonmams is tegen die tijd...
Oh God ja. Ik heb er altijd zo'n hekel aan als 'ie er weer eens bijhangt als een ongemotiveerde zak aardappelen. Hang er met een beetje overtuiging, ja! Daarvoor ben je tenslotte een wc-rolquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik snap XM wel, aan sommige dingen heb je gewoon een semi-gefundeerde hekel omdat het kan.
XM heeft dat met kerst, ik met vegetarisme, anderen weer met hoe de WC-rol hangt of zo...
"You know nothing about Nato, I don't know nothing about NATO!"
"Dien mijn aarsch met enthousiasme, rekel!"quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh God ja. Ik heb er altijd zo'n hekel aan als 'ie er weer eens bijhangt als een ongemotiveerde zak aardappelen. Hang er met een beetje overtuiging, ja! Daarvoor ben je tenslotte een wc-rol
....quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Dien mijn aarsch met enthousiasme, rekel!"
Precies, beste velletje voor zetten!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh God ja. Ik heb er altijd zo'n hekel aan als 'ie er weer eens bijhangt als een ongemotiveerde zak aardappelen. Hang er met een beetje overtuiging, ja! Daarvoor ben je tenslotte een wc-rol
Wehehequote:
Wacht dan even tot 6 december, als sinterklaas weg is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had het al gezien en er ook al gepost. Ik vind het nog te vroeg voor mn Scrooge-icoon. Die mag 1 december weer aan.
Ook goed!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Wacht dan even tot 6 december, als sinterklaas weg is.
Ja Maria. In je volgende sollicitatiebrief/-voicemail gebruikenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
....
![]()
![]()
![]()
Zonder context is dit een extra meesterlijke zinEn met context is 'ie al geniaal
Tenzij je gaat solliciteren bij een shop voor speeltjes voor bepaalde doeleindenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja Maria. In je volgende sollicitatiebrief/-voicemail gebruiken
Of juist danquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tenzij je gaat solliciteren bij een shop voor speeltjes voor bepaalde doeleinden.
Geen aangetrouwde stiefschoonfamilie die voor het ontbijt ingepland moeten worden? Makkie heb jij!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit jaar brunch @ vrienden en diner @ home met familie dat is in 1 dag klaar en ik kook zelf dus dat scheelt vette meuk.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen aangetrouwde stiefschoonfamilie die voor het ontbijt ingepland moeten worden? Makkie heb jij!
Eerste kerst: ik gok diner met familie. Tweede kerst: ik gok diner met collega's.
Meh, eerste kerst valt op zondag. Geen extra vrije dag.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:42 schreef MarMar het volgende:
ahw, tearjerking smsje net van m'n dochter!
"lieve mam, in de kleine pauze wilde de mentor mij spreken, ik kreeg cake en warme choco en een gelukspoppetje omdat ik wel wat geluk kan gebruiken."
Wat fijn dat school zo met mijn kind omgaat!
volgens mij moeten je spieren 48 u bijkomen/repareren. volgens mij heeft nu weer een les niet zo veel zin, qua spieropbouw dan he.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even een on topic vraag:
Ik heb spierpijn van de body balance les van gister.
Is het nu wel of niet verstandig om vanavond weer een les body balance te doen?
Wat lief!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:42 schreef MarMar het volgende:
ahw, tearjerking smsje net van m'n dochter!
"lieve mam, in de kleine pauze wilde de mentor mij spreken, ik kreeg cake en warme choco en een gelukspoppetje omdat ik wel wat geluk kan gebruiken."
Wat fijn dat school zo met mijn kind omgaat!
Die is leuk jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:53 schreef Perruche het volgende:
Oh leuke site: www.grannysfinest.com
En HPKW, hoe kan je nou spierpijn hebben van de bodybalance johalleen bij de buik heb ik wel eens spierpijn!
Hehehe, omdat ik de afgelopen maanden alleen maar spinningslessen heb gevolgd. En een halve marathon heb gelopen. Verder niets.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:53 schreef Perruche het volgende:
Oh leuke site: www.grannysfinest.com
En HPKW, hoe kan je nou spierpijn hebben van de bodybalance johalleen bij de buik heb ik wel eens spierpijn!
*mental image van klasje over de grond rollende mademoiselles*quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
Hebben jullie ook dat je begint met 4x de zonnegroet, en dan balanzen, en dan zo'n raar stukje met het liedje van Adele "rolling in the deep" voor de buikspieren?
Nou daar lijkt het wel opquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image van klasje over de grond rollende mademoiselles*
Met dit soort dingen is het altijd de vraag, waar trek je de grens? Om dingen als 'Ja, maar die kreeg daar en daar voor cake met chocomelk'... te voorkomen doe je het meestal gewoon niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:52 schreef Perruche het volgende:
Vizor, hoezo is dat raar? Ik zou het prima hebben gevonden als school bij mij aandacht aan de niet-alledaagse situatie had besteed, ook op die manier.
Wie weet is ze bij elk moeilijk gesprek zo attentquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met dit soort dingen is het altijd de vraag, waar trek je de grens? Om dingen als 'Ja, maar die kreeg daar en daar voor cake met chocomelk'... te voorkomen doe je het meestal gewoon niet.
Het is zeer attent, maar vaak stuit je op problemen.
Het is volgens mij zo'n standaard lesje van Les Mills. Zal vanavond eens onthouden wat we allemaal doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
Hebben jullie ook dat je begint met 4x de zonnegroet, en dan balanzen, en dan zo'n raar stukje met het liedje van Adele "rolling in the deep" voor de buikspieren?
Ik vind het lief! Zo voelt ze zich ook veilig en vertrouwd op school, dat is belangrijk!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wie weet is ze bij elk moeilijk gesprek zo attentIk zou het eerder raar vinden als hier een probleem van gemaakt wordt, het kind ziet haar moeder niet elke dag in een ambulance afgevoerd worden.. (goddank)
Denk je dat er echt andere kinderen gaan klagen dat MarMar's dochter voorgetrokken wordt? Daar zou ik toch echt schijt aan hebben hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met dit soort dingen is het altijd de vraag, waar trek je de grens? Om dingen als 'Ja, maar die kreeg daar en daar voor cake met chocomelk'... te voorkomen doe je het meestal gewoon niet.
Het is zeer attent, maar vaak stuit je op problemen.
Ook tijdens de grondoefeningen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is volgens mij zo'n standaard lesje van Les Mills. Zal vanavond eens onthouden wat we allemaal doen.Gister was ik te hard aan het concentreren op niet omvallen enzo.
Ik moest van de plank naar de krokodil en toen ging het mis en stortte ik in.quote:
Ja, dat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef Mini. het volgende:
[..]
Denk je dat er echt andere kinderen gaan klagen dat MarMar's dochter voorgetrokken wordt? Daar zou ik toch echt schijt aan hebben hoor.Als dat al een reden moet zijn om niet iets liefs te doen voor een kind dat het moeilijk heeft...
Een roofdier, heel sterk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik moest van de plank naar de krokodil en toen ging het mis en stortte ik in.
Ik weet nog steeds niet wat de krokodil is overigens.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef loveli het volgende:
[..]
't Kind is de halve wereld over gereisd en weet niet wat een krokodil is
De lokale dierentuin is niet goed genoegquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef loveli het volgende:
[..]
't Kind is de halve wereld over gereisd en weet niet wat een krokodil is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |