ich möchte meine Fahrrad zurückquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
[..]
als ondertitel bij een rapport, wat geschreven moest worden voor een duitse leraar was dat niet echt een succes.
"Wir haben es nicht gewusst"
Das verkaufen sie wel op ebay.de hohrquote:
Sinds wanneer is lipje een vrouwtje?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Das verkaufen sie wel op ebay.de hohr
quote:Geachte heer ,
We hebben een onderzoek over 'koffie'.
hij verwart me met Lipsquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Sinds wanneer is lipje een vrouwtje?
Of je bedoelt iemand anders met sie.
eindejaarsquiz iddquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
[..]
met nieuwjaar, de grote forumquiz oid
na 2 vragen:quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Neuwp. Ik drink geen koffie. Dat weten ze.
quote:Helaas behoort u niet tot de doelgroep voor dit onderzoek.
Zoals?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, meerdere.. met dikkere prijzen dan op fok vaak
fotoshoot met Alexxxxx?quote:
wat voor koffie drink je:quote:
Ik bedoelde de prijzen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eindejaarsquiz, wie is de mol gebeuren. Mooiste truck van het jaar verkiezing. Puzzelrit.
Op het mbo een keer gedaan, bij een onderwerp over tuinstijlen en dat moest natuurlijk duitse stijl zijn.quote:
hoe was het babysitten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was vandaag iig ook weer leuk
Hier op fok krijg je een vishengel pakket zonder ja je raadt het al een vishengelquote:
Tja... kan FOK! weinig aan doen, behalve achteraan blijven gaan. En je weet dat ze dat doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
Hier op fok krijg je een vishengel pakket zonder ja je raadt het al een vishengel.
fritsen hebben hem alweer bijna verstuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |