Was niet slecht bedoeld maar zeer zeker wel grappig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:12 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Maar bedoelden jullie het goed of was het grappig bedoelt?
Juist. Heb verstand van heel wat andere zaken (generalist), maar sta iets te naïef te posten in dit topic.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Was niet slecht bedoeld maar zeer zeker wel grappig.
Ja kan je wel zeggen. Of waarom is de topic title dezelfde als van het vorige DEF SC? Je hebt namelijk enkel het getal veranderd. Of hoop je stilletjes dat ik een geslachtsaanpassende operatie ondernemen ga?quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:16 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Als ik fouten maak zijn het wel domme fouten, niet?
Oh, maar ik ga geen TT vermelden waar ik een grotere flater mee sla, we moeten het wel binnenshuis houden, denk je niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja kan je wel zeggen. Of waarom is de topic title dezelfde als van het vorige DEF SC? Je hebt namelijk enkel het getal veranderd. Of hoop je stilletjes dat ik een geslachtsaanpassende operatie ondernemen ga?
Ik denk dat ik nu even onoplettend ben, want begrijp niet echt wat je hiermee bedoeld. En weet niet of het van ValHallen of stevenmac26 afkomstig is. Ken beide verder niet. En nee dit is de eerste keer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:20 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga geen TT vermelden waar ik een grotere flater mee sla, we moeten het wel binnenshuis houden, denk je niet?
Komt deze initiatief van Stevie26? Ik denk het wel heel zeker te weten.
En het behoeft geen vermelding dat jullie dit vaker hebben gedaan.![]()
Je antwoord spreekt boekdelen. Gelukkig heb ik weinig trots en accepteer ik een situatie hoe hij is als het zich voltrokken heeft, dus:quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu even onoplettend ben, want begrijp niet echt wat je hiermee bedoeld. En weet niet of het van ValHallen of stevenmac26 afkomstig is. Ken beide verder niet.
Mogguh Braamyo vorige DEF SC gezien?quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:43 schreef Braamyo het volgende:
[Def] waar sine in eens een vrouw blijkt te zijn ... wacht wat?
Ik heb de TT gezien... verder niet gelezenquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:44 schreef Sine_Pari het volgende:
Mogguh Braamyo vorige DEF SC gezien?
Ik ben vandaag anaal genomen op een manier waar je niet bij kunt met je pet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb de TT gezien... verder niet gelezen
Dat moet dan Royyy geweest zijn want als vrouw heb ik niks om iemand anaal te nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:47 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag anaal genomen op een manier waar je niet bij kunt met je pet.
Je hebt mij vandaag genomen, met je dubbele persoonlijkheden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat moet dan Royyy geweest zijn want als vrouw heb ik niks om iemand anaal te nemen.
Je bent hier in de DEF topic, alleen schedels hebben hier hun toevlucht gezocht, studie ontwijkend gedrag (sog) is hier een vaste waarde in plaats van een veel voorkomend fenomeen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:47 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Ik ben vandaag anaal genomen op een manier waar je niet bij kunt met je pet.Dat vereist enige studie in het vorige topic.
Jah wat is het nu eigenlijk... heb je nou wel of geen lul tussen je benen hangen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Dat moet dan Royyy geweest zijn want als vrouw heb ik niks om iemand anaal te nemen.
Ja hallloooo wat denk je nu?quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah wat is het nu eigenlijk... heb je nou wel of geen lul tussen je benen hangen?
Toevlucht, vanhalle heeft mij naar binnen gesluisd. Samenvatting, je kunt het beter even rustig op je gemak met een warme kop koffie doornemen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je bent hier in de DEF topic, alleen schedels hebben hier hun toevlucht gezocht, studie ontwijkend gedrag (sog) is hier een vaste waarde in plaats van een veel voorkomend fenomeen...
Ik zeg samenvatting !
Goed verhaal, lekker kort, vanhalle ken ik ook al nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:52 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Toevlucht, vanhalle heeft mij naar binnen gesluisd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik in de aanpassing al schreef ga even het oude topic [DEF] SC#281 Waar Sine-Pari ineens een vrouw blijkt te zijn doorlezen, hoef ik een lang verhaal niet nog langer te maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
FOUT !
Schedels denken niet... daarom vragen ze het op de 'man' af....
Vanaf welke pagina word het interresant?quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:54 schreef Sine_Pari het volgende:
Zoals ik in de aanpassing al schreef ga even het oude topic [DEF] SC#281 Waar Sine-Pari ineens een vrouw blijkt te zijn doorlezen, hoef ik een lang verhaal niet nog langer te maken.
Wanneer ik om de hoek kom kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vanaf welke pagina word het interresant?
Jij bent ook lekker duidelijk zeg, vanaf pagina 7 [DEF] SC#281 Waar Sine-Pari ineens een vrouw blijkt te zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Wanneer ik om de hoek kom kijken.
Een beetje moeite doen, als ze echt geïnteresseerd zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker duidelijk zeg, vanaf pagina 7 [DEF] SC#281 Waar Sine-Pari ineens een vrouw blijkt te zijn
Seriously? Wat uber vetquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Jij bent ook lekker duidelijk zeg, vanaf pagina 7 [DEF] SC#281 Waar Sine-Pari ineens een vrouw blijkt te zijn
Intresse is subjectiefquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:59 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Een beetje moeite doen, als ze echt geïnteresseerd zijn.
Fantasy liefde !quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Wanneer ik om de hoek kom kijken.
Neej mutsquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja of hoe men met oogkleppen door fok komt.![]()
Niet slecht bedoeld hoor Serieuzeonderwerpen
En waar woonde je ook al weer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:35 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Ik heb momenteel een vriendin, maar ze is wat uitgekeken op mij, ja. Het houdt niet lang stand meer, helaas.
Ik heb mij erbij neergelegd, wacht alleen tot ze het uitmaakt.
Jeemag nog geen 24 uur vrouw en word nu al uitgemaakt voor muts.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej muts![]()
Ik bedoelde zijn hobby !Een voorliefde voor Fantasy
(of gewoon fantasy zoals hij het verwoorde)
Alhoewel ik jullie saampjes inmiddels ook welzie doen
Congratulations !!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:05 schreef Sine_Pari het volgende:
Jeemag nog geen 24 uur vrouw en word nu al uitgemaakt voor muts.
Oh, maar ik ben niet altijd zo naïef, hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja of hoe men met oogkleppen door fok komt.![]()
Niet slecht bedoeld hoor Serieuzeonderwerpen
Welke deal?quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niet goed genoeg.... rond het ff af naar de provincie en je hebt een deal
Gelderland.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat ik ophoud met er over door te zeuren ^^
KK dan lijkt jou uiterlijke beschrijving en persoonlijke situatie alleen maar op die van iemand die ik kenquote:
Hmm, en wie zou dat moeten wezen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
KK dan lijkt jou uiterlijke beschrijving en persoonlijke situatie alleen maar op die van iemand die ik ken
Wezen zijn kinderen zonder ouders.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Hmm, en wie zou dat moeten wezen?
Still kidding with me?quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wezen zijn kinderen zonder ouders.
Ja, en jij aan mij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Mannen ik ga aan mijn beauty slaap werken, moet in 4 uurtjes weer uit bed en in het pak.
[ afbeelding ]
Voor jou Serieuzeonderwerpen, zodat je nog even van me kan dromen![]()
Ik heb liever dat je dan wel zo eerlijk bent dat in mijn gezicht te zeggen toen wij een normale pm hadden en waar je ook 'normaal' tegen mij deed en eea vroeg en daarna nooit meer terug reageerde en vervolgens hier de stoere praatjes achter mijn rug komt houden hoe je over mij denkt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef Sine_Pari het volgende:
Vertel. Ik reageer in vervolg dus niet meer op zijn pm'en. Heb me tot een tijd geleden onpartijdig gehouden als het om rubje ging maar ben die knul meer dan spuug zat
Het team geeft mij geen ban omdat ik 1 nick heb en verder niks en verder 'vrij' normaal post en binnen de FOK! regels functioneer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Waarom heeft het mod team hem (Rubje) nog geen ban gegeven (voor multiple users names, trollen etc)?
Linkjes verzamelen van allerlei nicks met bijbehorende onzinverhalen die in jouw ogen aan mij gelinked kunnen worden en waar mensen beschadigd door worden op grond van leugens en omdat jij dat zegt is al triest genoeg.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:05 schreef AchJa het volgende:
Al een tijdje... En ik heb meer linkjes verzameld dan hem lief is.
Ah gossie,durf je nou niet meer lafaard? Je hebt alle DEF pappegaaien erbij betrokken en gaat maar door met het userbashen zelfs als ik even niet in DEF kom gezien de laatste 8! SC topics waar het alleen maar over mijn vermeend verleden gaat. En dan zou je nu bezorgd zijn om mijn wel en wee?quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:08 schreef AchJa het volgende:
Misschien ook nog wel wat "foto materiaal"...
Maar dan worden er anderen in betrokken en dat wil ik niet.
Bij jou zijn helemaal geen grenzen dat is andermaal je leugen om best wil want je haalt alles en iedereen erbij om je punt te maken wat geen punt isquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:20 schreef AchJa het volgende:
Idd, Rub is een lul, maar zelfs bij mij zijn er grenzen. Echter, mocht hij het in zijn bolle kop krijgen dat hij mij hier te kakken denkt te zetten dan heb ik nieuws voor hem.
Ik was het samen met ValHallenquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Och jongens.. ik heb me wel vermaakt met het vorige topic![]()
.
Welkom Serieuzeonderwerpen!
Waarom heeft VanHallen je hiernaartoe geloodsd?
On another note: ik ga douchen en straks weer lekker naar Nijmegen.. hoe-ra.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was het samen met ValHallen
9000 Slowchat topics
Hoeveel duidelijker moet ik zijn dan dat ik in mijn laatste PM's aan jou geweest ben. Lees goed;quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dan wel zo eerlijk bent dat in mijn gezicht te zeggen toen wij een normale pm hadden en waar je ook 'normaal' tegen mij deed en eea vroeg en nooit meer op reageerde en vervolgens hier de stoere praatjes achter mijn rug komt houden hoe je over mij denkt.Zeg dan gewoon in de pm dat je helemaal geen contact meer wil,benik van jou af mafkees!
Je loopt zat te beweren en ik kan ook de hele pm hier neerplempen dus kom maar op als je dat aan wil want ik lust je rauw mafkees met je geblaat van afstand.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijker moet ik zijn dan dat ik in mijn laatste PM's aan jou geweest ben. Lees goed;
RUBJE, IK BEN JE MEER DAN STRONT ZAT!!!
En loop hier niet iets te beweren wat niet waar is, want ik heb er geen probleem mee om je PM uitwisselingen met mij hier op het SC te zetten zodat iedereen kan lezen wat voor een laag bij de gronds stuk vreten je bent! En het zou je sieren eens in de spiegel te kijken alvorens mij een mafkees te noemen, want de grootste mafkees ben je dus zelf.
Smeuïg, maar het is niet netjes als je PM gewoon in een topic zet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:48 schreef rubje het volgende:
[..]
Je loopt zat te beweren en ik kan ook de hele pm hier neerplempen dus kom maar op als je dat aan wil want ik lust je rauw mafkees met je geblaat van afstand.
rubje en netjes...quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:51 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Smeuig, maar het is niet netjes als je PM gewoon op een topic zet.
Dat is fijn, maar vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijker moet ik zijn dan dat ik in mijn laatste PM's aan jou geweest ben. Lees goed;
RUBJE, IK BEN JE MEER DAN STRONT ZAT!!!
En loop hier niet iets te beweren wat niet waar is, want ik heb er geen probleem mee om je PM uitwisselingen met mij hier op het SC te zetten zodat iedereen kan lezen wat voor een laag bij de gronds stuk vreten je bent! En het zou je sieren eens in de spiegel te kijken alvorens mij een mafkees te noemen, want de grootste mafkees ben je dus zelf.
Dus, Rubje, trek je conclusies!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch van wie dan ook.
Dit geldt voor alle partijen.
Mail elkaar, of niet, maar val DEF en FOK! hier niet mee lastig.
Hou oud ben je dan Royy? Laten we wat dat betreft geen doek voor ons mond nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Royyy het volgende:
Hey Sine![]()
Oh, ik zei vannacht dat ik 28 ben, maar ben een paar jaartjes jonger... is dat een grote afknapper?
Hoe gaat het stoere militair van 28 jaar oud?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach moet kunnen, er was sowieso niks serieus aan dat hele gesprek vannacht
Ik heb nooit gezegd dat ik daadwerkelijk militair ben, die conclusie trok jijquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:12 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Hoe gaat het stoere militair van 28 jaar oud?
De vorige topic fluistert mij iets anders in.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:14 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik daadwerkelijk militair ben, die conclusie trok jij
Dat extra biertje is heilig Yvonnequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen nou eens een abo op FOK! neemt kun je users blocken, zie je noooooooooooooit meer hun posts.
Geweldige vreedzame oplossing
Mensen met een aboquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen nou eens een abo op FOK! neemt kun je users blocken, zie je noooooooooooooit meer hun posts.
Kost dat? Geld is tegenwoordig zeldzaam.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef yvonne het volgende:
1 biertje minder per maand!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:17 schreef rubje het volgende:
[..]
Kost dat? Geld is tegenwoordig zeldzaam.Je weet wel 99% werkt voor de 1%
Voor 1,28 heb ik geen biertje meer heurquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 biertje minder per maand!
http://www.fok.nl/shop/abonnementen
Jawel hoor, bij de Aldi, 2 halve liters Schültenbrau!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor 1,28 heb ik geen biertje meer heur
Bij de appie heb je ook die monsterblikken voor een euri per blik. Zuipen maar. Alleen als ie ijskoud en ijskoud is, lauw is niet te zuipen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij de Aldi, 2 halve liters Schültenbrau!!
Ik heb geen cent te makken nee, en Schültenbrau is goed te doen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef rubje het volgende:
Komop Erwin, je gaat mij toch niet vertellen dat jij echt geen normaal AH heineken bier kunt veroorloven? betalen ze je bij je baan dan zo slecht?
Heineken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:26 schreef rubje het volgende:
Jammer dat je niet in de buurt woont. Had je van mij een tree heineken blikjes gekregen voor de hele maand. Beetje kwaliteit op zijn tijd moet kunnen zeg ik altijd.
Hmm, misschien is het handig als ik vertel dat mijn voorouders de Almoraviden/Almohaden waren.quote:
meh!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Heineken.Doe mij maar een lekker frappucino caramel.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je toch nog eens het vorige topic beter doorlezen, want buiten dat hij (Royyy) zijn leefdtijd 8 jaar heeft opgeschroeft heeft hij nooit gezegt dat hij militair was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
De vorige topic fluistert mij iets anders in.
Heb je opgezocht waar mijn wortels liggen, dan moet je wat, niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:41 schreef rubje het volgende:
[..]
meh!zoete spul,drinken toch alleen maar 16 jarigen die op school zitten?
Nee, nooit gedaan, maar ooit een frappucino uit geprobeerd, echt proberen, hemelse smaak.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:47 schreef rubje het volgende:
Zo! toe maar. Geld moet rollen.. Maak je ook foto's van je bekertje?![]()
21 jaar en ik ben slank. Eet als een tierelier, maar kom nooit aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:51 schreef rubje het volgende:
Je weet wel dat de kilo's eraan vliegen met al die zoetigheid?Kan makkelijk hebben als je erg jong bent maar als je ouder bent zoals ik, dan is het moeilijk weer kwijt te geraken.
Gelukkig wel, het zou niks zijn als ik op blaadjes sla moet gaan leven. Doe mij maar rasfriet met een dikke klodder mayo ernaast.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:53 schreef rubje het volgende:
Dan ben je gezegd met goeie genen en de juiste verdeling van al die vetten in je lichaam.
Hoi schat! Heb ff 40 rollen schijtlint gehaald, en 4 bussen Rexona. Was in de bonusquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:57 schreef Lotusss het volgende:
Zoooo..... weer lekker niks doen op het werk
No, problem. Zij krijgen van mij een broodje gezond met extra tomaat en een likje slasaus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:57 schreef rubje het volgende:
Je begrijpt dat nu alle meiden in subfora Lifestyle die te kampen hebben met overgewicht een harverzakking krijgen na het lezen van je laatste regel met de friet en mayo?![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:57 schreef Lotusss het volgende:
Zoooo..... weer lekker niks doen op het werk
Naaais.... thank you!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoi schat! Heb ff 40 rollen schijtlint gehaald, en 4 bussen Rexona. Was in de bonus
Hmm, we kunnen over onze afkomst praten. Daar kan ik wel wat over vertellen. Weet jij wie je voorouders zijn?quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii!quote:
De toekomstige ex-vriend van een goeie vriendin van mijquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Hmm, en wie zou dat moeten wezen?
How u doingquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Mannen ik ga aan mijn beauty slaap werken, moet in 4 uurtjes weer uit bed en in het pak.
[ afbeelding ]
Voor jou Serieuzeonderwerpen, zodat je nog even van me kan dromen![]()
And How U Doingquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef Lotusss het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii!
Naaa... gemeen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Het is Amber, de naam sineke vind ik maar niks.
Ik vind Sineke gewoon mooier en dan ga jij voor amber (ieuwl) kiezen... das stom en gemeen!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik vind Sineke gewoon mooier en dan ga jij voor amber (ieuwl) kiezen... das stom en gemeen!
Heefd de ontvanger geen email dat je het met snail mail vertuurd hebt?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:15 schreef Nibb-it het volgende:
Een week of twee terug een brief verzonden maar is nu nog steeds niet aankomen,
Neuh, was Marktplaats meukquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heefd de ontvanger geen email dat je het met snail mail vertuurd hebt?
m.k is op de werfquote:
Jep, had een oud Nederlands voorschriftje verkocht, per post verzonden maar is nu dus schijnbaar nog niet aangekomen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Maar Marktplaats is toch ook online?
Okay nu begrijp ik hem. Sorry had een blond momentjequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jep, had een oud Nederlands voorschriftje verkocht, per post verzonden maar is nu dus schijnbaar nog niet aangekomen.
Ga dus mooi even dat onderzoek van postnl? afwachten voordat ik 60 euro ga retourneren
Yups, maar hij leest het wel.quote:
Ik kan mijn username niet aanpassen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:26 schreef Royyy het volgende:
Haha je gaat helemaal op in je rol he Sine, op de username na alles veranderd zie ik
Yeap, waarom denk je dat ik zei dat het hier lekker gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Altijd goed heaJe weet wat ze zeggen over slechte mensen
Hmmm... Feel within you, the dark side, i do not... think of this, I must.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:33 schreef Sine_Pari het volgende:
Yeap, waarom denk je dat ik zei dat het hier lekker gaat.
Ja eigenlijk best goed. Deze week moet ik ECHT gaan sporten grmbl.....quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hmmm... Feel within you, the dark side, i do not... think of this, I must.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:38 schreef Braamyo het volgende:
Neej... lotusss, dat zie je fout... JIJ GAAT vanavond sporten, en als je dat niet doet dan stop ik jou te motiveren
Ja meneer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen heb ik vrij, dus het MOET maar vanavond!!! Dan kom ik vanzelf wel in de flow. Hopelijk.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Enne...? Wat voor een sport word het ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Lotusss het volgende:
Ja meneer!
Morgen heb ik vrij, dus het MOET maar vanavond!!! Dan kom ik vanzelf wel in de flow. Hopelijk.
Ja baas...quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef yvonne het volgende:
Alle partijen dus Sine_Pari mag ook langzaamaan conclusies gaan trekken. Mijn geduld is niet oneindig.
Ga ik het toch ff vragen hoor... los van dat ik je laatste paar posts best sterk vond hier in de Def topic... Waarom is jou naam rood xDquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef yvonne het volgende:
Alle partijen dus Sine_Pari mag ook langzaamaan conclusies gaan trekken. Mijn geduld is niet oneindig.
Ze is admin!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ga ik het toch ff vragen hoor... los van dat ik je laatste paar posts best sterk vond hier in de Def topic... Waarom is jou naam rood xD
Admin, 1 van de grote forum bazen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ga ik het toch ff vragen hoor... los van dat ik je laatste paar posts best sterk vond hier in de Def topic... Waarom is jou naam rood xD
Fitness. Dus beetje van allesquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Enne...? Wat voor een sport word het ?
Edit: Thats the attitude !!! You go girl !!!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was het samen met ValHallen
9000 Slowchat topics
Uh nee... Ik begrijp dat ik dat moet doen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef Royyy het volgende:
[..]
Laatste helft van de vorige SC al doorgelezen?
Zeker de moeite waard, je komt allerlei intieme details over de vrouwelijke Sine te weten!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uh nee... Ik begrijp dat ik dat moet doen?
Ben al bezig... Wetswijziging verbouwen....quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:15 schreef Royyy het volgende:
Vanaf hier:
[DEF] SC#281 Waar Sine-Pari ineens een vrouw blijkt te zijn
In de zin van -user-moderator-admin-?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:05 schreef AchJa het volgende:
Admin, 1 van de grote forum bazen...
Een soort C-LAS van het forum.
user=>mod=>global mod=>forum admin=>admin=>Dannyquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
In de zin van -user-moderator-admin-?
Veul te groot voor mij om te onthouden... maar thx voor de uitleg !quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:31 schreef AchJa het volgende:
user=>mod=>global mod=>forum admin=>admin=>Danny
Uit mijn hoofd... kan er naast zitten.
Ze hoort bij de 1%quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat onderscheidt de artilleristen dan ook van de infanterie...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Veul te groot voor mij om te onthouden... maar thx voor de uitleg !
Havo opleiding + CV-9035 NL opleiding + bijbaantje in de burger waar ik in de avond uren druk mee ben...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:42 schreef AchJa het volgende:
Dat onderscheidt de artilleristen dan ook van de infanterie...
Je bent er maar druk mee...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Havo opleiding + CV-9035 NL opleiding + bijbaantje in de burger waar ik in de avond uren druk mee ben...
Ik denk, zie'k je nog een keer
Those who are about to die, salute you !quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef AchJa het volgende:
Richting AHC... ff prutsen. Als ik om 2200 nog niet terug ben is er wat mis gegaan...
Poging tot schoolwerk doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:51 schreef EllaN het volgende:
Nieuwe week!
Wat gaat iedereen doen deze week?
MDO?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Colleges volgen en vrijdag/zaterdag MDO bij de baas.
Merciquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Meer Daagse Oefening, van wel twee hele dagen uiteraard.
Dus die 7km per dag die ik in de de vakantie bijna elke dag heb gerend zie jij niet als sportquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:38 schreef Braamyo het volgende:
Disclaimer, alles korter dan een uur telt niet als sport. Tevens zijn alle activiteiten waarbij je niet moe word of gaat zweten niet erkend als sport
quote:
Weet je al meer? Ben geïnteresseerd, dus do tell morequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
We krijgen een soort van Britse suburb taferelen schijnt
Gewoon soort van grote jeugdopstandscenario waarin wij wat objecten moeten beveiligen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet je al meer? Ben geïnteresseerd, dus do tell more.
Dus soort van het Feyenoord-rellen gebeuren een paar weken terugquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gewoon soort van grote jeugdopstandscenario waarin wij wat objecten moeten beveiligen.
Ah, ok. Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gewoon soort van grote jeugdopstandscenario waarin wij wat objecten moeten beveiligen.
Zo ver gaat het bij ons uiteraard niet komen. Éen tikje tegen een ruit van een vitaal object en dhr/mevr. moeilijkdoener krijgt een kolf in zijn/haar nek. Maar de poort komen ook niet door dus lijkt me sterk dat het zover gaat komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus soort van het Feyenoord-rellen gebeuren een paar weken terug
Ik vraag me altijd af hoe dat bij een oefening gaat. Hoe ''simuleer'' je een kolf in de nek zonder echt je kolf in een acteur z'n nek te rammen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zo ver gaat het bij ons uiteraard niet komen. Éen tikje tegen een ruit van een vitaal object en dhr/mevr. moeilijkdoener krijgt een kolf in zijn/haar nek. Maar de poort komen ook niet door dus lijkt me sterk dat het zover gaat komen.
Done... Auto remt weer fatsoenlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Those who are about to die, salute you !
Bij wijze van spreke dan. Onderschot houden, aanhouden en lekker in een stresshouding zetten. Naar de grond werken kan altijd nog als er moeilijk wordt gedaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat bij een oefening gaat. Hoe ''simuleer'' je een kolf in de nek zonder echt je kolf in een acteur z'n nek te rammen?En gaat ie dan ook echt tegen de grond, of hoe moet ik me dat voorstellen?
Ah, ok. Rogerquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bij wijze van spreke dan. Onderschot houden, aanhouden en lekker in een stresshouding zetten. Naar de grond werken kan altijd nog als er moeilijk wordt gedaan.
Stoer ben je hoor, dat je het niet hebt gelezenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, dat is mooi!
Heb je eigenlijk Rubjes lange post gelezen? Ik niet.
Nou, ik wou niet zozeer zeggen dat ik stoer ben dat ik het niet gelezen heb maar gewoon dat het me al niet meer boeitquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Stoer ben je hoor, dat je het niet hebt gelezen.
Als je daar vragen over hebt, dan moet je dat maar even via PM/DM doen naar de gegadigden. Hier gaan we er niet (meer) op in. Dank alvast!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, ik wou niet zozeer zeggen dat ik stoer ben dat ik het niet gelezen heb maar gewoon dat het me al niet meer boeit. Ik weet dat Rubje wel altijd AchJa moet hebben met zijn gezever, dus vandaar de vraag aan AJ
.
Gelezen en ik heb hem ook antwoord gegeven via PM.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, dat is mooi!
Begrepenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je daar vragen over hebt, dan moet je dat maar even via PM/DM doen naar de gegadigden. Hier gaan we er niet (meer) op in. Dank alvast!
Ik ook niet, maar als er zoveel BLA over één persoon is, en de persoon is niet mij... dan gaat er toch wat misquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja goed, en jouw bio dingen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok dan:
Hoe gaat het met je psychologen dingen enzo?
Wat wil je na je studie gaan doen eigenlijk?quote:
Oh mooiquote:
Ligt er nog een beetje aan welke kant ik in ga slaan. Ben er nog niet over uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat wil je na je studie gaan doen eigenlijk?
Waar twijfel je tussen? Of wil je dat niet vertellen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ligt er nog een beetje aan welke kant ik in ga slaan. Ben er nog niet over uit.
Pediatrische psychologie en neuropsychologiequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waar twijfel je tussen? Of wil je dat niet vertellen?
Hm, dat is wel even wat anders. Of niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pediatrische psychologie en neuropsychologie.
Kan ook verenigbaar zijn natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ow die, jah, dat zijn inderdaad dus moeilijkere beslissingenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef EllaN het volgende:
Hehequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ow die, jah, dat zijn inderdaad dus moeilijkere beslissingen
Owkey, het zegt mij helemaal niks (dowh) maar ik heb altijd wel een on-ge-uit respect voor mensen die helemaal in zo'n studie opgaan
Zieke kinderen psychologie zelfs.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe.
Simpel gezegd: ''kinderenpsychologie'' of ''hersenenpsychologie''
Yes ! Jip en Janneke taalquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Hehe.
Simpel gezegd: ''kinderenpsychologie'' of ''hersenenpsychologie''
Ah, ok. Wat voor masters hebben ze dan bij psychologie?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zieke kinderen psychologie zelfs.
Maar het valt allebei in een dezelfde master, maar het zijn verschillende tracks. De opleiding is hetzelfde, maar de eindstage heeft een ander accent. Heb dus nog even om uit te zoeken welke kant ik definitief in ga.
Niet dat ik weet. Alleen speculaties en roddels, maar zo ver ik weet nog niets concreets.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:27 schreef AchJa het volgende:
@ Ellan.
Ik las het topic over die infodag mariniers. Is er al wat meer nieuws vwb verhuizing marns?
Roger.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alleen speculaties en roddels, maar zo ver ik weet nog niets concreets.
Haha, dan zijn jullie maar verwend!quote:
Number Twooooooooooooooo!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, dan zijn jullie maar verwend!En maakt het ook vast lastiger kiezen.
Wij hebben bij Biologie in Nijmegen maar 3 opties: Biologie, Medische Biologie en Milieu-Natuurwetenschappen.
En ik weet overigens nu al wel welke ik ga kiezen.
Bedoel je dat je de helle dag moet gaan kiffen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef hoogvlieger het volgende:
Uitzoeken waarom wietplanten medicinale werking hebben?
Hahaquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:38 schreef Sine_Pari het volgende:
samthegreat5 medische biologie wat moet ik mij daar bij voorstellen, hoe je een ziekenhuis tuin moet aanleggen?
Dat komt al dichter in de buurt inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef hoogvlieger het volgende:
Uitzoeken waarom wietplanten medicinale werking hebben?
Aan welke universiteit studeer je, als ik vragen mag?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zieke kinderen psychologie zelfs.
Maar het valt allebei in een dezelfde master, maar het zijn verschillende tracks. De opleiding is hetzelfde, maar de eindstage heeft een ander accent. Heb dus nog even om uit te zoeken welke kant ik definitief in ga.
Heb ook nog lang getwijfeld over kinder- en jeugd psychologie en dan later specialiseren op trauma, maar daar ben ik van af gestapt. Zonder duidelijke reden.
Waarom het het dan niet gewoon Pharmaindustrie studie als het pilletjes draaien in het groot is, dus zeg maar voor schering, bayer etc.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha. Die moet ik onthouden! Maar nee
.
[..]
Dat komt al dichter in de buurt inderdaad.
Nee, medische biologen zijn zeg maar de scientists achter de praktiserende medici. Wij doen onderzoek naar ontwikkeling van medicijnen, invloed van omgevingsfactoren op bepaalde ziektes, de moleculaire basis van ziektes, etc.
Praktiserende medici mogen ze toepassen en de fuck-ups maken.
Is daar in Nederland nog werk in te krijgen na de overname van dat bedrijf in Oss?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha. Die moet ik onthouden! Maar nee
.
[..]
Dat komt al dichter in de buurt inderdaad.
Nee, medische biologen zijn zeg maar de scientists achter de praktiserende medici. Wij doen onderzoek naar ontwikkeling van medicijnen, invloed van omgevingsfactoren op bepaalde ziektes, de moleculaire basis van ziektes, etc.
Praktiserende medici mogen ze toepassen en de fuck-ups maken.
Organon. Heeft mn opa zn hele leven gewerkt als medicijnontwikkelaar/accountant.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Is daar in Nederland nog werk in te krijgen na de overname van dat bedrijf in Oss?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Is daar in Nederland nog werk in te krijgen na de overname van dat bedrijf in Oss?
Omdat wij niet per se (kan natuurlijk wel) de pilletjes draaien. Dat doen de pharma's dan naar alle waarschijnlijkheid (meer scheikundig proces).quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Waarom het het dan niet gewoon Pharmaindustrie studie als het pilletjes draaien in het groot is, dus zeg maar voor schering, bayer etc.
Jij bent dan ook een vrouw. Beta is niets voor jou.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Bedankt voor de uitleg samthegreat5, klinkt interresant. Maar als ik moest kiezen zou ik toch liever de studie van EllaN doen.
Neej joh, studeer infanterie ! Bij voorkeur op de hiba in overal hoge schoenenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Bedankt voor de uitleg samthegreat5, klinkt interresant. Maar als ik moest kiezen zou ik toch liever de studie van EllaN doen.
Nee dat kan je gerust luidop zeggen. Was vroeger huilen met de pet op als ik bio of chemie moest doen. En math etc ligt me ook al niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw. Beta is niets voor jou.
Geen probleemquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Idd, dat is al moeilijk genoeg. Dan moet je mij niet ook nog gaan vervelen met moeilijke boeken en rare scheikundige vergelijkingen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej joh, studeer infanterie ! Bij voorkeur op de hiba in overal hoge schoenen
Ik zie dat 3 en 4 ook gecombineerd kunnen worden in 5, is dit ook mogelijk met 1 en 2 daar die combinatie meer praktijk is?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Maar biologie is sowieso heel breed, je kan ook in een management/raads-functie terecht komen.
De master heeft dan ook 5 varianten:
1) Onderzoek (fundamenteel of toegepast)
2) Management en Toepassing (bedrijfskunde/bestuurskunde)
3) Communicatie (onderzoeks/wetenschaps-journalist, media, etc.)
4) Educatie (Docent)
5) Communicatie/Educatie (Docent)
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is.
SI MAGquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben hoog opgeleid en heb een stapel diploma's liggen. Die uit dat groene diploma boekje van DEF
Mooi, minder toegankelijk is klein aanbod op de arbeidsmarkt en hopelijk goed baan vooruitzicht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen probleem.
Het is ook zo dat de meeste mensen sneller voor Alpha-wetenschappen, of ''Soft Sciences'' zoals jullie het in Amerika volgens mij noemen, kiezen. Bèta-wetenschappen (of ''Hard Sciences'') zijn volgens mij veel minder populair omdat ze vaak wat minder toegankelijk zijn.
Ik had echt nooit gedacht dat ik ooit een Bèta-studie zou gaan doen. Uiteindelijk dus toch..
Psychologie is overigens wel een mooie studie, omdat het juist volgens mij zo mooi algemeen is maar toch ook een beetje de bèta kant benadert.
Je vergeet EHAFquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
SI MAG
SI .50
HSI .50
Schutter 1e klas Fal, Uzi, Mag
Etc...
Hebben we weer lekker veel aan!
Probeer de drukschakelaar van het soepel ontlasten van het hydraulische systeem.... leuk verhaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef AchJa het volgende:
Idd, dat is al moeilijk genoeg. Dan moet je mij niet ook nog gaan vervelen met moeilijke boeken en rare scheikundige vergelijkingen...
Wat gaan die dan allemaal doen na hun studie, want ze zullen dan wel niet allemaal een baan in die richting kunnen krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mooi, minder toegankelijk is klein aanbod op de arbeidsmarkt en hopelijk goed baan vooruitzicht.
Er studeren echt teveel psychologen af.
CV90?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Probeer de drukschakelaar van het soepel ontlasten van het hydraulische systeem.... leuk verhaal
Dat klinkt al net zo ingewikkeld als wat er zich afspeeld onder een motorkap. Of gaat het om autotechniek?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Probeer de drukschakelaar van het soepel ontlasten van het hydraulische systeem.... leuk verhaal
Jaja, vandaar ook mijn "etc."quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je vergeet EHAF
Radiotelefonie
etc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet spontaan weer waarom ik die cursus niet in wilde![]()
Ik zal het eens meenemen als ik straks weer opnieuw moet gaan solliciteren. Kijken wat die P&O gast te zeggen heeft, of er enige toegevoegde waarde aan zitquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, vandaar ook mijn "etc."
Maar idd, een klapper vol diploma's maar je hebt er geen ruk aan in de burgermaatschappij.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]Een beetje onze munitie opschieten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet spontaan weer waarom ik die cursus niet in wilde![]()
Oh wacht... we hebben geen PRTL meer.
Motor technische software in theorie met betrekking tot de koudstart van het panzer rups infanterie voertuig ... LEUK -_-quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Dat klinkt al net zo ingewikkeld als wat er zich afspeeld onder een motorkap. Of gaat het om autotechniek?
En ik heb nog niet geschotenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef AchJa het volgende:
Een beetje onze munitie opschieten...![]()
Oh wacht... we hebben geen PRTL meer.
Vroegah, toen we gewoon de koelvloeistof voorverwarmer aan deden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Motor technische software in theorie met betrekking tot de koudstart van het panzer rups infanterie voertuig ... LEUK -_-
En toen we gewoon zaten op de brandstof tanks (LARO)quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah, toen we gewoon de koelvloeistof voorverwarmer aan deden!
Op je kussentje...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En toen we gewoon zaten op de brandstof tanks (LARO)
Had de YPR niet,quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
Vroegah, toen we gewoon de koelvloeistof voorverwarmer aan deden!
Heerlijk hoor, als je convooi rijden had richting zuiden Duitslandquote:
Het is een panzer rups infanterie voertuig... en ik vind het niet leukquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Sine_Pari het volgende:
EllaN denk dat we onze eigen SC moeten starten, als de mannen over autos etc beginnen is er geen houden meer aan.
De kachelslang eraf trekken en in je broekspijp stoppen, dan had je het nog enigzins warm.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, als je convooi rijden had richting zuiden Duitsland
Waarom de varkensneus?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Had de YPR niet,
Vroegah toen de knijper, de varkensneus, en de koudstart-tuimelschakelaar de enige drie dingen waren om een YPR-765 A1 pri mee te koud starten...
En niemand kende de Knijper
Is wel een goeie vraag eigenlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zie dat 3 en 4 ook gecombineerd kunnen worden in 5, is dit ook mogelijk met 1 en 2 daar die combinatie meer praktijk is?
Hoeveel jaar is de opleiding en wanneer maak je een keuze in één van die richtingen?
Stukje van deze site (als je interesse hebt kan je daar nog wat verder lezenquote:De differentiatiefase omvat 1,5 jaar (het 7e t/m 12e kwartaal; omvang in totaal 90 ec), bestaande uit keuzecursussen van 6 EC, een aantal verplichte cursussen van 3 ec (zoals CEM, filosofie , Geschiedenis van de Biologie) en een voorbereiding op het doen van wetenschappelijk onderzoek (bachelorstage).
Ieder kwartaal zijn er een aantal cursussen. In de differentiatiefase worden meerdere richtingen / minoren met een omvang van 30 ec onderscheiden: de biologische richting, minor medische biologie, minor milieu-natuurwetenschappen, minor geneeskunde, minor chemische biologie, de minor biofysica en de minor educatie.
Zullen we het over bbq'en gaan hebben?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Sine_Pari het volgende:
EllaN denk dat we onze eigen SC moeten starten, als de mannen over autos etc beginnen is er geen houden meer aan.
Hoe deed jij dat btw met lange convooi ritten als je moest pissen maar niet kon stoppen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
De kachelslang eraf trekken en in je broekspijp stoppen, dan had je het nog enigzins warm.
Cola fles, maar een ander merk fles is ook goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe deed jij dat btw met lange convooi ritten als je moest pissen maar niet kon stoppen?
Hier wel eens in gereden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is een panzer rups infanterie voertuig... en ik vind het niet leuk
Dat is een goed voorstel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zullen we het over bbq'en gaan hebben?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Cola fles, maar een ander merk fles is ook goed.
Na je master mag je jezelf MSc noemen neem ik aan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is wel een goeie vraag eigenlijk.
Eerst even de opbouw, dan is het wat duidelijker (Ik studeer trouwens in Nijmegen aan de Radboud Universiteit):
De Bachelor Biologie duurt 3 jaar. Ik kies aan het eind van dit jaar (het 1e jaar dus) een richting: Algemene Biologie (groene biologie met plantjes etc.) of Medische Biologie (ziekteverwekkers, de mens staat meer centraal, etc.). Dat wordt Medische Biologie weet ik nu al. Daar ga ik dan dus het 2e jaar op verder.
Dan komt de differentiatiefase vanaf de 2e helft van het 2e jaar:
[..]
Stukje van deze site (als je interesse hebt kan je daar nog wat verder lezen): http://www.studiegids.sci(...)contents/info/29693/
Dan als je die 3 jaar gedaan hebt heb je je Bachelor diploma als het goed is. In principe kan je dan wel aan het werk, maar er wordt van je verwacht dat je er een Master van 2 jaar achteraan doet. Dat waren dus die 3 waar je uit kon kiezen. Daar specialiseer je je op een bepaald gebied.
Na je Master mag je jezelf Doctorandus noemen, Drs. Dan kun je nog promoveren, blabla. Maar dat is nog ver weg.
En wat betreft combinatie van 3 en 4:
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt dat er misschien wel meer baankansen zijn in de management/business sector. Maar je kiest nog steeds 1 van de 3 masters en daarna pas voor 1 t/m 5. Dus in principe specialiseer je je met het kiezen van 4 nog steeds wel op Medische Biologie bijvoorbeeld, maar dan krijg je er nog een stuk management en business gedoe bij dat je voorbereid op de management wereld.
En die anderen wel dan? Of hadden jullie uiteindelijk 8 Ypr'en aanelkaar gekoppeld?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Overstart bij gebrek aan stroom... mede omdat niemand de knijper kende
Er is er altijd wel eentje die het doet... dont ask whyquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
En die anderen wel dan? Of hadden jullie uiteindelijk 8 Ypr'en aanelkaar gekoppeld?
Jep: Master of Science. Klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Na je master mag je jezelf MSc noemen neem ik aan?
Volgens mij niet hoor. Alleen in de overgangsjaren dacht ik en die zijn al even achter de rug.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep: Master of Science. Klinkt niet verkeerd. Maar dat is equivalent aan Doctorandus, volgens mij mag je zelf kiezen.
Oh, hmm.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Alleen in de overgangsjaren dacht ik en die zijn al even achter de rug.
De bak van de vent die de knijper wel kende...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Er is er altijd wel eentje die het doet... dont ask why
http://www.rijksoverheid.(...)hoger-onderwijs.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, ik zie het.
Is er eigenlijk een officiële bron waar in staat dat het zo is?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:48 schreef Lotusss het volgende:
Btw... sinds een paar dagen heeft ER een Günther-snor laten staan... heel erg geil
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:48 schreef Lotusss het volgende:
Btw... sinds een paar dagen heeft ER een Günther-snor laten staan... heel erg geil
Thanksquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:48 schreef EllaN het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)hoger-onderwijs.html
Heb je ook zo een "Ladies and Gentlemen, Elvis Presley has just left the building" brilletje?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking lelijk !quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaah! Die wilde ik net postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |