quote:
Dat zijn wel 2 poedelpuntenquote:
stand deel 2458quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:59 schreef plagvreugd het volgende:
zucht, lucht, schuiguitje, tien, zien, zeppelin
quote:Olleke bolleke
Rebusolleke
Olleke bolleke
Knol!
Oeh meneer weet ook dat de P van Drs. P voor Polzer staatquote:
?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Ah tong80 is hier. Doe maar meteen die -1 weer
Je zal wel zienquote:
Altijd met tong. Ofwel stelt hij weer zijn kut Hollandse vraagquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:28 schreef plagvreugd het volgende:
Je denkt dat er een kwartier geen nwe vraag komt?
Hij had de vorige al gesteldquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Geef maar aan Yankee en stel een nieuwe als je wil
Niet zo negatief het was maar een gokje had nooit verwacht dat het goedwas. Als iemand het topic soms levend houdt ben ik het wel. Dat lees ik noot teruh.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Ah tong80 is hier. Doe maar meteen die -1 weer
Ja, maar ik had toch weer gelijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo negatief het was maar een gokje had nooit verwacht dat het goedwas. Als iemand het topic soms levend houdt ben ik het wel. Dat lees ik noot teruh.
Waar wil je dan een vraag over met je intellectuele ingeest en te dronken was om Banaan goed te spellen ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Altijd met tong. Ofwel stelt hij weer zijn kut Hollandse vraag
stand deel 2458quote:
Je kunt nu wel gaan kussen. Dat doen hoeren ook altijd ter afscheid maar als je aan het neuken bent mag het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik had toch weer gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |