Mwa deze was niet zo spectaculair hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme, altijd als ik weg ben een rel.
Ik heb deze rel wel ontketend, dus wat dat betreft is de nick zo slecht nog niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
misschien gaat het beter na een nickchange Rellende_FOK!ker?
Je bent 'rot' vergeten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
misschien gaat het beter na een nickchange Rellende_FOK!ker?
De vraag is of er geduld is om te wachten op een rottingsproces.quote:
Nou, qua wachten op een leuke opmerking van jou raakt m'n geduld wel onderhand op.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De vraag is of er geduld is om te wachten op een rottingsproces.
We houden het wel netjes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:47 schreef leeell het volgende:
GloeiMuis moet nog allerhande overheidsinstellingen kraken voor vanavond
Niet vergeten mij te dmen bij de toekomstige.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb deze rel wel ontketend, dus wat dat betreft is de nick zo slecht nog niet.
ik mis intonatie , context en bedoelingen in dezen reactiequote:
Komt goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vergeten mij te dmen bij de toekomstige.
Er is vast in het gebouw ernaast WiFi.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef GlowMouse het volgende:
Het kraken van een overheidsinstelling zou een misdrijf zijn waar gevangenisstraf op staat. Zoals je weet kom ik niet vaak buiten (bmi van boven de 30 etc), maar zonder internet zou de gevangenis een saaie bedoeling zijn.
gevoel voor humor ontbreekt ook zo te zien, ben je bang dat de AIVD meeleest?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef GlowMouse het volgende:
Het kraken van een overheidsinstelling zou een misdrijf zijn waar gevangenisstraf op staat. Zoals je weet kom ik niet vaak buiten (bmi van boven de 30 etc), maar zonder internet zou de gevangenis een saaie bedoeling zijn.
je mist gewoon de humor in mijn post die kb wel was opgevallenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:52 schreef leeell het volgende:
[..]
gevoel voor humor ontbreekt ook zo te zien, ben je bang dat de AIVD meeleest?
Grapjurk, ik weet niet of hij/zij het als een grapje bedoelde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:52 schreef Kaasrol het volgende:
Springt er een of andere grapjurk voor de trein bij Ypenburg. Half uur vertraging, genot!
PI's , gebruik zequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je mist gewoon de humor in mijn post die kb wel was opgevallen
Ik had wel een G voor begrijpend lezen, dit dat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je mist gewoon de humor in mijn post die kb wel was opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |