ah, de erkenning is zoetquote:
klopt, was even bezig met hem netjes te resizenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha leeell ik zie je UI nu pas en dat is dat plaatje wat ik bij jou postte hihihaiahoaishoi.
vet hipsterding datquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:21 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt, was even bezig met hem netjes te resizen
stiekem welquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef -Vega- het volgende:
Leeell, ik zie dat je het al verwijderd hebt. Goedzo, want dit is niet hoe een moderator zich moet gedragen.
Ik ben zelf ook moderator van een forum en daar zou dit al helemaal niet getolereerd worden.
die linkjes enkel verwijderd voor jou, Etsu probeert slechts zo zijn gram te halen omdat ie zich altijd beet laat nemenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef -Vega- het volgende:
Leeell, ik zie dat je het al verwijderd hebt. Goedzo, want dit is niet hoe een moderator zich moet gedragen.
Ik ben zelf ook moderator van een forum en daar zou dit al helemaal niet getolereerd worden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
We gaan het even achter bespreken, komen er later vandaag op terug. Opmerkingen over leeell mogen achterwege blijven.
Ja baas.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
We gaan het even achter bespreken, komen er later vandaag op terug. Opmerkingen over leeell mogen achterwege blijven.
de anticipatie is werkelijk moordendquote:
Top, ik heb verder ook niks tegen Leeell.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
Doe jij dat wel bij jouw vriendin?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef -Vega- het volgende:
Ja, je schrijft wel steeds over je 'vriending', maar ik denk niet dat iemand hier op Fok dat gelooft tenzij je een foto van jou en haar/hem post. Helaas, the world doesn't work that way my sun.
Ik praat ook niet over mijn vriendinquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe jij dat wel bij jouw vriendin?
Aardig.
Vriendje dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over mijn vriendin
Wel pics posten is juist ongeloofwaardig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over mijn vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |