precies, en toch voel je je aangevallen als ik het zeg?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:02 schreef -Vega- het volgende:
Niks hatelijk, je moet gewoon eerlijk zijn. Tegen jezelf en tegen andere. Wat maakt het uit dat je een grafkop hebt? Zolang jij maar goed voelt over jezelf is er toch niks mis...
jij dacht aan Korequote:
Ik ben weldegelijk mooi van binnen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:03 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Moest lachen toen ik naar je foto keek
was luukie gebanned dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
-Vega- is trouwens luukieboy2, kan niet anders.
Geen idee, maar die heeft in ieder geval al wel vaker met een kutkloon hier zitten te posten.quote:
Gelukkig ook geen voor en achternaam groot op zn twitter neequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef leeell het volgende:
geen idee, gewoon username google, niets mis mee
geen persoonlijk gegevens of wat
Hij zet zijn twitter en YT niet op FOK!, dus jij bent nu in feite strafbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef leeell het volgende:
policy is nog steeds; als je iets op FOK! zet mag de hele wereld het weten
strafbaar van wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zet zijn twitter en YT niet op FOK!, dus jij bent nu in feite strafbaar.
en dit mag wel ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
Alex, kanker op met je edits en posts verwijderingen en blijf in ROO.
ik google alleen je username, niets mis meequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef -Vega- het volgende:
Leeell, kijk hier eens naar! http://www.goeievraag.nl/(...)nternet-zetten.52321
En jij plaatst de resultaten op FOK! waaronder zijn prive gegevens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ik google alleen je username, niets mis mee
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ik google alleen je username, niets mis mee
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij plaatst de resultaten op FOK! waaronder zijn prive gegevens.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
Maar goed, ik heb dit al aangekaart bij de andere moderators, hopelijk handelen zij beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |