Sexistquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef dylanrr het volgende:
Wat we fout hadden gedaan was vrouwen meenemen.
Nieuwsgierigheid voornamelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat heb je er aan om jezelf bang te maken?
Lijkt me nooit gezond.
Mijn mening is niet veranderdquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef dylanrr het volgende:
Lees iets verder en je weet waarom ik dat zei.
Het spijt me oprecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:31 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Mijn mening is niet veranderd.
Je had op voorhand kunnen weten dat die meisjes bang konden worden. Toch ga je erheen in je bolide en dan hier huilen dat je geen vrouwen mee had moeten nemen. Vooruit denken jongen, anticiperen, je weet hoe dat gaat. Je hebt met voorbedachte rade bewust de meisjes meegenomen.
Ze hadden verkracht kunnen worden door een poltergeist, meegesleurd door grafgeesten en ander gevelgespuis. Duizenden mensen in paniek! Geschokte ouders en de pers!
HOE KUN JE JEZELF IN DE SPIEGEL KIJKEN! JOSTI DIE JE D'R BENT
Ik heb al wat research gedaan, het schijnt ooit een huis te zijn geweest van een criminele organisatie, er werden drugs gemaakt en het is in brand gestoken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:32 schreef Jack_ het volgende:
Even serieus tho:
misschien kun je iets vinden in de archieven van het gemeentehuis? Of in de lokale bibliotheek? Oudere bewoners die iets kunnen vertellen erover. Voor hetzelfde geld is het gewoon pure sensatie, wat het meestal is.
Hmm... nja er zijn wel flink wat "spookplekken" in Nederland en het kan altijd zijn dat er "wat blijft hangen". Nja best way to find out: er heen gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:34 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Ik heb al wat research gedaan, het schijnt ooit een huis te zijn geweest van een criminele organisatie, er werden drugs gemaakt en het is in brand gestoken.
Ook is mij verteld dat er mensen zijn vermoord daar, maar dat kan ik nergens terugvinden, dus daar ga ik niet vanuit.
Die foto komt ook overeen met een kijk op dat huis via streetview.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:49 schreef jaapgvk het volgende:
Idd, daar kwam ik ook op uit. Mooi perceeltje!
Haha! Nee dat niet. Maar dan weet ik iig waar ik moet zoeken als ik toevallig in de buurt ben. Ik vind het altijd wel mooi om door zo'n verlaten panden te struinen. Of het nu spookt of nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Die foto komt ook overeen met een kijk op dat huis via streetview.
Maar of het er echt spookt weten we nog steeds niet
Klinkt als een goede filmquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:09 schreef dylanrr het volgende:
Klopt, ik heb nog wat verdere informatie gevonden over het afbranden van het huis.
"Zaterdagavond omstreeks zes uur kreeg de brandweer van Rosmalen een melding van brand in een leegstaande woning aan de Hustenweg, voor omwonenden dat ook wel bekend staat als 'het spookpand'. Ter plaatse bleek de enige toegangsweg naar het pand versperd te zijn door diverse omgewaaide bomen. Op dat moment zagen ze de vlammen al wild in het rond grijpen waarop het sein middelbrand werd gegeven. Met behulp van een bulldozer werd de weg vrijgemaakt waarna de brandweer kon beginnen met blussen.
Na de bluswerkzaamheden troffen brandweermannen in de woning een koelbox aan met daarin menselijke overblijfselen van een volwassen man.
De politie heeft het hele terrein afgezet en heeft 20 rechercheurs op de zaak gezet voor onderzoek.
Omwonende wisten alleen te melden dat het pand al bijna 12 jaar leeg staat en dat nieuwe bewoners al na een maanden het huis in de verkoop doen. "
Waarom dan!?..quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:09 schreef dylanrr het volgende:
Omwonende wisten alleen te melden dat het pand al bijna 12 jaar leeg staat en dat nieuwe bewoners al na een maanden het huis in de verkoop doen. "
Zou je dan kunnen vertellen hoe het was?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:23 schreef jaapgvk het volgende:
Ik ga er denk ik ook eens een kijkje nemen
Als een huis er eng uitziet, wil dat nog niet zeggen dat er spoken ronddolen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef dylanrr het volgende:
Ook vraag ik me af of het goed idee is om terug te gaan? Je weet immers maar nooit of het echt spookt en wat de gevolgen zijn van daar rondkloten.
Ja, ook benieuwd naarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Maak als je er overdag bent even foto's van die 'rare' tekeningen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |