Eikel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
Oke nu moet ik echt echt gaan leren voor dat proefwerk.
Kusje op je, nee, gewoon geen kusje.
Nee, je krijgt geen kusje op je eikel.quote:
23 en geen rijbewijs? Dat is echt fucking sneu man !quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
23. En als mijn date daar niet tegen kan gaat het sowieso niks worden. En ik heb geen problemen om haar thuis te brengen met het OV.
Waarom datquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
23 en geen rijbewijs? Dat is echt fucking sneu man !
Als hij het niet nodig heeftquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga mijn rijbewijs echt pas na mijn 24ste halen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gebrek aan je opvoeding man.quote:
Serieus?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga mijn rijbewijs echt pas na mijn 24ste halen.
En dan heeft ie een vrouw en kinderen en een geweldig leven en dan zit jij daar in je otootje, oke, kan...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gebrek aan je opvoeding man.
Straks ben je 30, woon je op jezelf en moet je nog met de trein of overal heen gebracht worden.
Begin een relatie met hem.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon ja....
Ik mis die christenhond een beetje![]()
Hij is een van mijn 3 grote inspirators op FOK!.
treinquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Straks ben je 30, woon je op jezelf en moet je nog met de trein of overal heen gebracht worden.
Gelukkig duurt dat nog 7 jaar. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas aan de rijbewijs ga als ik mijn komende studie heb afgerond. Wonen in een stad neemt sowieso al veel logistieke problemen weg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, studie is dan afgerond.quote:
Ik heb alles, behalve kutkoters. Die zou ik laten aborteren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan heeft ie een vrouw en kinderen en een geweldig leven en dan zit jij daar in je otootje, oke, kan...
Niets, maar om een rijbewijs te hebben vóórdat je werk hebt, en dus alle tijd hebt om het te halen kan wel voordelen bieden voor later.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, studie is dan afgerond.
Wat moet ik met een fucking auto als ik op kosten van de overheid gratis of met korting kan reizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |