SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 16 slots):
.:: NSFC ::. Not Suited For Civilians
BF3 Server (max 32 slots):
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admin voor kick(xfire): jedi05071977 of kogelvoer
Zoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.
We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: foknaam -> Ingame naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.![]()
dat faalt best welquote:![]()
Net voor het eerst ff echt gevlogen met een jet, en een paar andere jets uitgeschakeld.. Vette shit man
Flares nu ook unlocked, dus geen last meer van al die kutstingers![]()
![]()
TT > QFT
Ontzettend irritant dat het vaak voorkomt dat niemand ammo geeft
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ja, je hebt alleen 2 heatseakers nodig om hem neer te halen volgens mij. Meestal vuur ik de heatseakers af en schiet ik met die minigun er voor de zekerheid ook nog maarquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef rumiii het volgende:
[..]
Je hebt twee heatseekers toch?
Als je eentje vuurt gebruikt hij flares, daarna de ander afvuren en herhalen, tenminste, zo zie ik het voor me![]()
![]()
quote:![]()
Is dat een mod ofzo? Heb dit nog nooit gezien.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Las net dat je op een unlocked server met alle wapens/unlocks kan spelen zonder ze geunlocked te hebben.
En de punten die je dan krijgt tellen gewoon mee op normale servers... beetje lame.![]()
Bestel je hem bij wehkamp met een acceptgiroquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef KanNichtSehen het volgende:
Ben mijn internetbankieren apparaat ding kwijt, kan ik nu niet Battlefield kopen..
![]()
Inderdaad. Net ook, ik schiet de ene na de andere straaljager uit de lucht en als kers op de taart ook een paar mannetjes op de grond. Afijn, gegeven moment zit ik natuurlijk zonder ammo maar ook echt niemand die iets geeft. Dat ze maar de tyfus in geschoten mogen worden daar een straaljager omdat ik die niet meer kan neerhalenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
TT > QFT
Ontzettend irritant dat het vaak voorkomt dat niemand ammo geeft![]()
![]()
Als de heatseekers bij mij op lock staan wacht ik soms een seconde want er zijn van die hampels die meteen hun flares afschieten, dan snel opnieuw locken beide afschieten. Meteen kapot jonge.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, je hebt alleen 2 heatseakers nodig om hem neer te halen volgens mij. Meestal vuur ik de heatseakers af en schiet ik met die minigun er voor de zekerheid ook nog maar
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2011 21:46:48 ]![]()
Ja, dat sloeg nergens op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef rumiii het volgende:
Mensen die van team switchen
Heb je uiteindelijk toch verloren![]()
Damn man, probeer nu assault te upgraden om mortar te krijgen maar engi speelt toch veel beter tbh.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Nope assault gaat mij veel beter af.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef drumstickNL het volgende:
Damn man, probeer nu assault te upgraden om mortar te krijgen maar engi speelt toch veel beter tbh.
Die aek is echt koning.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik heb nog geen enkel andere class aangeraakt behalve Assault:Dquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef rumiii het volgende:
Welke class raken jullie nooit aan?
Of van alles een beetje?
Verschilt wel per map denk ik toch.Ja.![]()
Eigenlijk support niet. Ik speel het vooral met een maat van me en ik ben dan meestal de medicquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef rumiii het volgende:
Of van alles een beetje?
Verschilt wel per map denk ik toch.![]()
![]()
Heb alleen nog maar Assault/Medic en Recon gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef rumiii het volgende:
Of van alles een beetje?
Verschilt wel per map denk ik toch.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Snipers.
Daar kan ik echt niet mee omgaan.
Moet gewoon die burst fire hebben en geen single shot.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Die VIP list in BF3CC zou wel handig zijn dan hoef ik niet elke keer te kicken, maar die werkt nog niet:Echter het moven lukt soms wel en soms niet, ik kan er weinig over vinden maar ik verwacht dat dat snel aangepast wordt.quote:What you can do:
does not work properly at the moment cause of some server issues
Acts as a whitelist for your server
add Playernames to the VIP / Whitelist
Server will make room for those Players if the server is full.![]()
Speel vooral eng. Support is wel lachen en sniper is vooral bikkelen in het begin omdat weinig damage.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Wel tof dat je je battlelog overal kan checkenda's dan wel weer tof
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Het is soms een beetje onoverzichtelijk (voor beginners zoals ik) maar dit vind ik wel briljant bedacht jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef robuust89 het volgende:
Wel tof dat je je battlelog overal kan checkenda's dan wel weer tof
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Speel ze allemaal wel, probeer een class te pakken die goed uit pakt voor me squad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef rumiii het volgende:
Of van alles een beetje?
Verschilt wel per map denk ik toch.phluphy for president!![]()
Eigenlijk alles wel, maar vooral engi en daarna supportquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef rumiii het volgende:
Of van alles een beetje?
Verschilt wel per map denk ik toch.Every war is different, every war is the same.![]()
gewoon wachten totdat je rank 16 bent. dan heb je de UMP en die is voor elk class. Dus je kan dan recon spelen met een burst fire wapen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Snipers.
Daar kan ik echt niet mee omgaan.
Moet gewoon die burst fire hebben en geen single shot.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
Die ump vind ik dus ook behoorlijk kut. Dat maakt de grap juist![]()
En die snipers doe ik later wel. als ik voor het unlocken ga spelen. Nu speel ik veel voor de lol.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Net 7,7k exp. gehad op een bijna lege server. Ik was gewoon op m'n 2de monitor aan het checken wat voor een ribbons er waren en die was ik gewoon aan het verzamelen.
"Oh er is er eentje voor 4 kills met een handgun."
-bam gehaald-![]()
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Veel engineers trouwens.
Support komt weinig voor terwijl ik LMG's altijd zo lekker vind spelen. Dat is dan ook mijn class![]()
![]()
mijnequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef rumiii het volgende:
Of van alles een beetje?
Verschilt wel per map denk ik toch.![]()
![]()
Jammer dat support geen heal-class meer is. Vond juist de combi van mooie lmg's en je team mates helpen altijd leuk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef Rivalo het volgende:
Veel engineers trouwens.
Support komt weinig voor terwijl ik LMG's altijd zo lekker vind spelen. Dat is dan ook mijn class
Nu is het telkens kiezen....non est vivere sed valere vita est ..![]()
welke guns heb je nu als medic dan? beetje jammer dat er nergens een unlock overzicht staat voor elke class.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jammer dat support geen heal-class meer is. Vond juist de combi van mooie lmg's en je team mates helpen altijd leuk.
Nu is het telkens kiezen..![]()
Je hebt nog Ammo, en je kunt C4 kamikaze doen. Claymores ook mogelijk. En als je echt vervelend wilt doen gebruik je een mortar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jammer dat support geen heal-class meer is. Vond juist de combi van mooie lmg's en je team mates helpen altijd leuk.
Nu is het telkens kiezen..![]()
Dat heb ik ook gedaan met een paar vrienden.quote:
Ik bleef gewoon zitten en ik had het overleeft
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Assault rifles. En op battlelog staat gewoon elke unlock van wapens en de attachments voor wapens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef andreas612 het volgende:
[..]
welke guns heb je nu als medic dan? beetje jammer dat er nergens een unlock overzicht staat voor elke class.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
die staat gewoon in battlelog hoor:quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef andreas612 het volgende:
[..]
welke guns heb je nu als medic dan? beetje jammer dat er nergens een unlock overzicht staat voor elke class.
http://battlelog.battlefi(...)eapons/327062936/pc/
bij soldier stats en dan weapons and unlocks![]()
De support class is altijd Ammo geweest (niet heal), je had in BF2 de Medic class en de assault class apart en die hebben ze bij elkaar gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nu is het telkens kiezen..Every war is different, every war is the same.![]()
ja maar dat hebben ze in bc2 dus heel erg verneukt. Weet niet precies wat ze gedaan hebben maar het werkte niet zo bestWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Deze avond eindelijk goed en wel kunnen spelen.
Speelt echt heerlijk![]()
Maar wat ben ik slecht op moment![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ben ik de enige die de SP echt helemaal geen zak aan vindt? Het is zo verschrikkelijk gescript allemaal, je hebt totaal geen vrijheid om zelf iets te bedenken, alles wordt voor je geregeld (druk op E, druk op SPACE, druk op de muis), alles wordt gemarkeerd en dat eindeloze gespawn van tegenstanders totdat je voorbij een bepaald punt bent![]()
![]()
Singleplayerquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:11 schreef Saekerhett het volgende:
Ben ik de enige die de SP echt helemaal geen zak aan vindt? Het is zo verschrikkelijk gescript allemaal, je hebt totaal geen vrijheid om zelf iets te bedenken, alles wordt voor je geregeld (druk op E, druk op SPACE, druk op de muis), alles wordt gemarkeerd en dat eindeloze gespawn van tegenstanders totdat je voorbij een bepaald punt bent
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Poeh ga jij even van een koude kermis thuis komen als je er eindelijk achter komt dat de mortar bij support hoort.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef drumstickNL het volgende:
Damn man, probeer nu assault te upgraden om mortar te krijgen maar engi speelt toch veel beter tbh.Dat is erg jammer ja daardoor heeft mijn geliefde support class nu al een slechte naam.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
TT > QFT
Ontzettend irritant dat het vaak voorkomt dat niemand ammo geeft
Gelukkig laat ik ammo achter als konijnenkeuteltjes.Er is een poepstorm op komst.![]()
Battlelog werkt toch wel fijn, je moet er alleen handigheid in krijgen.
Dat er weinig ammo wordt uitgedeeld snap ik wel, de meesten doen nog lekker hun eigen ding en verkennen alle maps. Engi is mijn favo class, samen met support. Recon en assault heb ik nog nauwelijks aangeraakt![]()
![]()
Ok, ik ben bijna op de helft met de Engineer class, na krap 8 uur. Dus heb ik in 16 uur 1 hele klasse unlocked? 16x4=64 uur bezig voor alle klassen. Mooi.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Je snapt wel dat het tijdsframe in latere levels nog langer wordt...quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:04 schreef robuust89 het volgende:
Ok, ik ben bijna op de helft met de Engineer class, na krap 8 uur. Dus heb ik in 16 uur 1 hele klasse unlocked? 16x4=64 uur bezig voor alle klassen. Mooi.![]()
Ja uiteraard, dat zag ik over het hoofdquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Je snapt wel dat het tijdsframe in latere levels nog langer wordt...
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Trouwens, iemand die weet waarvoor Skill staat onder het kopje More Statistics onderaan?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Volgens mij is dat een soort indexering om te zien hoe je goed je bent, alle statistieken bij elkaar... die van mij staat dik in de minquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:21 schreef robuust89 het volgende:
Trouwens, iemand die weet waarvoor Skill staat onder het kopje More Statistics onderaan?![]()
![]()
als je een goed plekje voor die lmg vind en je klapt die pootjes uit dan kan je echt lekker veel kills maken alleen oppassen voor snipersquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:10 schreef Jorwol het volgende:
SupportHeerlijk raggen met die LMG's, echt heel handig in Rush
![]()
De PP2000 is helaas wel genurfd maar nog steeds heerlijk om een kamer te clearen.
Gisteren zelfs het voor elkaar gekregen om 4 man achter elkaar te knifen die in alley zaten bij Bazaar.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
In BC2 was dat geloof ik een indexering van de SPM, accuratie, k/d ratio en w / l ratio.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:21 schreef robuust89 het volgende:
Trouwens, iemand die weet waarvoor Skill staat onder het kopje More Statistics onderaan?
Hoe het berekend is, geen idee![]()
![]()
Ik zie best wat mensen lopen met die PP2000.. maar, wat is er zo goed aan dan? Je maait echt zo snel door je magazijn heen. Niet echt mijn type gun dus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:33 schreef Solique het volgende:
De PP2000 is helaas wel genurfd maar nog steeds heerlijk om een kamer te clearen.
Gisteren zelfs het voor elkaar gekregen om 4 man achter elkaar te knifen die in alley zaten bij Bazaar.
Geef mij maar de assault klasse, M416.. Scope en grip erop en gaannn.. en 13 mensen op rij aan puin schieten in een tank is ook best vermakelijk.![]()
![]()
Vooral in close combat is de PP2000 zeer handig, bij bazaar bijvoorbeeld in al die kamers en gangen. Bij grotere afstand haal je er weinig mee uit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:38 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik zie best wat mensen lopen met die PP2000.. maar, wat is er zo goed aan dan? Je maait echt zo snel door je magazijn heen. Niet echt mijn type gun dus.
Geef mij maar de assault klasse, M416.. Scope en grip erop en gaannn.. en 13 mensen op rij aan puin schieten in een tank is ook best vermakelijk.
Die M416 is echt zwaar overpowered momenteel zie er echt iedereen mee lopen en van de meest vage afstanden en posities kills mee halen.
En wederom vereist het knifen nog wat tweaks al genoeg gehad dat tijdens de animatie de persoon blijkbaar was omgedraaid en mij neer schoot.
Ik krijg soms de melding dat ik een scope heb vrijgespeeld, alleen als ik em op mijn wapen wil doen (elke class geprobeerd) staat er helemaal geen beschikbare scope bij.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Zelf niet getest maar zie er gelukkig weinig mensen mee noobtuben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef jpjedi het volgende:
Is die M320 eigenlijk wat? Ik wil hem vanavond eens gaan proberen.
Nog wel genoeg CG achtige acties met RPG's helaas.Nog steeds erg goed maar wel genurfd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:45 schreef Jorwol het volgende:
PP2000 met extended mags was in de beta echt belachelijk goed, weinig recoil, goede damage.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
In BF2 vond ik de granate launcher ideaal voor over muurtjes enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog niet getest maar zie er gelukkig weinig mensen mee noobtuben.
Nog wel genoeg CG achtige acties met RPG's helaas.
[..]
Nog steeds erg goed maar wel genurfd.![]()
je moet hem nog wel aan je kit toevoegen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik krijg soms de melding dat ik een scope heb vrijgespeeld, alleen als ik em op mijn wapen wil doen (elke class geprobeerd) staat er helemaal geen beschikbare scope bij.![]()
Daar was het zeker ideaal.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In BF2 vond ik de granate launcher ideaal voor over muurtjes enzo.
Alleen in bc2 werd dat gewoon een standaard actie eerst nadelauncher of rpg dan pas gun.
Mwa.. ik denk dat het allemaal wel mee valt qua hoe overpowered die M416 is.
Je kan er inderdaad vanaf grote afstanden iemand mee neer schieten maar daar komt ook nog wel wat skill bij kijken, is heus niet alleen die gun.
Wat dacht je van die SCAR-H dan? Daar ben ik vaak het slachtoffer van.![]()
![]()
Als ik die loadout/customization doe wordt de scope aangegeven als locked. Ik kan em niet selecteren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je moet hem nog wel aan je kit toevoegen.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
Ik ook erg vaak!quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:51 schreef ApoclysmX het volgende:
Je kan er inderdaad vanaf grote afstanden iemand mee neer schieten maar daar komt ook nog wel wat skill bij kijken, is heus niet alleen die gun.
Wat dacht je van die SCAR-H dan? Daar ben ik vaak het slachtoffer van.
Maar kan hem niet vinden in mijn weapons lijst in battlelog![]()
![]()
Loop zelf rond met de scar maar kan nu niet zeggen dat hij enorm OPed is, al heb ik nog niet de grip erop gezet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:51 schreef ApoclysmX het volgende:
Wat dacht je van die SCAR-H dan? Daar ben ik vaak het slachtoffer van.
Vergeet steeds de unlocks op mijn guns te zettenScar-h zit bij engy.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Ik ook erg vaak!
Maar kan hem niet vinden in mijn weapons lijst in battlelog
Je kan een unlock alleen bij het wapen gebruiken waarmee je hem heb vrijgespeeld. En als je hem met een russisch wapen heb vrijgespeeld, kan hij de volgende ronde niet op een amerikaans wapenquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik krijg soms de melding dat ik een scope heb vrijgespeeld, alleen als ik em op mijn wapen wil doen (elke class geprobeerd) staat er helemaal geen beschikbare scope bij.![]()
![]()
Dat vind ik trouwens wel vrij jammer, ergens begrijp ik het wel, maar toch. Gister veel unlocks vrij gespeeld voor Russische wapens en dan is het toch vrij balen als je terugvalt op een Amerikaans wapen dat nagenoeg geen unlocks heeftquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:02 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Je kan een unlock alleen bij het wapen gebruiken waarmee je hem heb vrijgespeeld. En als je hem met een russisch wapen heb vrijgespeeld, kan hij de volgende ronde niet op een amerikaans wapen
Ik denk dat de balance over het algemeen wel goed is hoor, sowieso is mijn plan om gewoon steeds met de gun te gaan spelen die ik unlock. Beetje alles uit proberen is wel net zo leuk natuurlijk. ^^
Ik ben momenteel wel redelijk content met m'n K/D ratio ook.. je merkt wel echt dat je even in de game moet komen maar als je eenmaal de maps een beetje door hebt en wat alerter word gaat het al snel stukken beter.
En.. ik hou van Operation Firestorm 64 man conquest. <3![]()
Er zitten voor en nadelen aan, ik vind het heerlijk omdat ik in bc2 alleen nog maar speelde met de pp2000, m1911 en de at4, nu heb je veel meer afwisseling, zo lijkt het, en voelt elke klasse weer nieuw.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens wel vrij jammer, ergens begrijp ik het wel, maar toch. Gister veel unlocks vrij gespeeld voor Russische wapens en dan is het toch vrij balen als je terugvalt op een Amerikaans wapen dat nagenoeg geen unlocks heeft
Ik heb net de scar-h unlockt, erg fijn wapen![]()
Ik geloof bij ongeveer 70.000 met engiquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wanneer krijg je die? Dat vind ik zo'n fijn wapen.![]()
Lol, hoeveel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:12 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik geloof bij ongeveer 70.000 met engi
Bij 14.000 zie ik net op Battlelog. Fijn wapen hoor
Die wilt nog wel eens goed van pas komen. Soms heb je van die figuren die het leuk vinden om hutje mutje bij elkaar te staanquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef jpjedi het volgende:
Is die M320 eigenlijk wat? Ik wil hem vanavond eens gaan proberen.
-weg-![]()
Ik word al wel weer helemaal doodziek soms van die RPG-josti's, wat is dat toch irritant zeg! Zeker in Bazaar Rush krijg je soms elke 2 seconde zo'n raket door de straat..![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, hoeveel?
Bij 14.000 zie ik net op Battlelog. Fijn wapen hoor
Verkeerd gekeken. Er zijn ook zooveel stats en unlocks..
Btw, BF3 toch naar steam!Weekje te laat vrinden..
![]()
Wat vinden jullie trouwens van Conquest in Operation Metro? Ik hoorde mensen klagen dat die map broken is.. maar ik vind het wel redelijk intens, vind het wel wat hebben.![]()
Zo, ik eindelijk op en rank waar ik een beetje degelijke wapens heb.Serieus, je start echt met kutwapens!
![]()
Ik ook. Viel me heel erg mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:20 schreef ApoclysmX het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Conquest in Operation Metro? Ik hoorde mensen klagen dat die map broken is.. maar ik vind het wel redelijk intens, vind het wel wat hebben.![]()
![]()
Zoooo terug van weggeweest het weekend..... jullie al allemaal level 10 en hoger inmiddels?
Ik zal binnenkort ff me friendlist uitbreiden met jullie.
Heb net me nieuwe videokaartje erin gestoken.... alleen de driverpagina van Ati geeft een foutmelding.![]()
![]()
7quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef Diamond3d het volgende:
Zoooo terug van weggeweest het weekend..... jullie al allemaal level 10 en hoger inmiddels?
Ik zal binnenkort ff me friendlist uitbreiden met jullie.
Heb net me nieuwe videokaartje erin gestoken.... alleen de driverpagina van Ati geeft een foutmelding.![]()
![]()
Zit 'n beetje wapens en unlocks te checken, en dit viel me op:quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:00 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
die staat gewoon in battlelog hoor:
http://battlelog.battlefi(...)eapons/327062936/pc/
bij soldier stats en dan weapons and unlocks
Ja wat is het nou?![]()
![]()
Heb het spel pas sinds gisteren maar is echt erg leuk en mooi, multiplayer heel even gedaan beviel tot nu toe prima![]()
Teveel vrije tijd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, de Scar-h is een zeer fijn wapen. Nadeel is wel dat de recoil erg groot is.
En ben nu lvl 14
Ik ben nu lvl 8, redelijk gemiddeld als ik het zo zie in verschillende servers.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Level 11 uur in 8 a 9 uur dus valt nogal mee.
Zelfs al mensen in mijn vriendenlijst die veel hoger zijn 1 van 24 en 1 van 38.
Dr zijn ook wapenunlocks waar bij staat "You need to be a DICE employee" =/
O.a Ballistic scopes voor assault rifles en SCAR, en flash suppressors voor sniper rifles..![]()
ranken duurt echt enorm lang als je niet echt ervaren bent, ben nu level 2 en het gaat nog wel even duren voordat ik level 3 ben![]()
![]()
oh cool, server maar even toevoegen aan fav. (Oldezoeperd @ BF3)
in geen jaren FPS gedaan, dus ehm.. verwacht niet te veel![]()
![]()
De BoF server komt vandaag eindelijk onder eigen naam in de lucht:
Nu te vinden op:
http://battlelog.battlefi(...)eld-3-Europe-119762/
Straks: NL -=band of fok!kers=- Ranked![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:40 schreef jpjedi het volgende:
Nu te vinden op:
Straks: NL -=band of fok!kers=- Ranked![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:40 schreef jpjedi het volgende:
Nu te vinden op:
Straks: NL -=band of fok!kers=- Ranked
Just for the list, mijn server: http://battlelog.battlefi(...)est-Server-NL-BE-UK/| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Level 17 inmidels, dacht ik.
Totaal verliefd op support.
Prone + M249 + Bipod + Extended Mags = One mean killing machine.
Laatst op Damavand Peak, defence. Prone aan de rechterflank, "quadra-kill" gehaald. 200 rounds(Extended mags) en met zeer weinig recoil(Bipod/Prone) trigger indrukken en alles vernietigen
Mortars zijn trouwens ook leuk. Beste counter is trouwens ook meteen een andere mortar. Nu nog weinig last van omdat niet iedereen die unlock heeft, maar straks is een mortar waarschijnlijk zo snel mogelijk shells pompen en meteen wegwezen omdat een andere mortar je op de minimap ziet, en je in 1 schot dood heeft.![]()
Zie net dat knife bij mij op gedeelde 1ste plaats staat met hoogste kills![]()
Is de lag al weg op die servers?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:45 schreef jpjedi het volgende:
Mortars werden we gisteren helemaal GEK van... kut l3vines![]()
He, jij hebt mij een paar keer vermoord.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:50 schreef Captainp00face het volgende:
Schijt Ziggo.. Internet pleurt er gewoon uit tijdens het gamen.![]()
![]()
Gisteravond amper nog lag gezien eigenlijk. Probleem lag volgens I3D bij Dice en met name op de large cq mappen en daar draaien we er een paar van.quote:
Lijkt opgelost maar bij i3D en EA heb je nooit garantie op probleem vrije launch van een game
Ik had gisteren ineens elke keer bij joinen van de server een connection time-out. Via google wat services gevonden die uitgeschakeld moesten worden en probleem voorbij. Dat soort shit heb ik altijd zo de schurft aan.![]()
![]()
Wat pro van mij..quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:51 schreef Dinthe het volgende:
[..]
He, jij hebt mij een paar keer vermoord.![]()
![]()
Enige problemen die ik nog wel eens had waren zwarte schermen bij het switchen van map of joinen, kijken of deze ook opgelost zijn na het onderhoud.Gisteravond grotendeels geen last meer van.quote:
In de middag en begin avond veel last van maar lag bij EA/Dice.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ik meen mij te herinneren dat ik op de i3D servers tijdens de beta ook altijd lag had...quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gisteravond amper nog lag gezien eigenlijk. Probleem lag volgens I3D bij Dice en met name op de large cq mappen en daar draaien we er een paar van.
Lijkt opgelost maar bij i3D en EA heb je nooit garantie op probleem vrije launch van een game
Ik had gisteren ineens elke keer bij joinen van de server een connection time-out. Via google wat services gevonden die uitgeschakeld moesten worden en probleem voorbij. Dat soort shit heb ik altijd zo de schurft aan.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Enige probleem wat ik heb met de game is dat als ik een server wil joinen, dat de 1e keer BF3 niet meer reageert, en de volgende keer doet hij het wel. Dit is structureel zo![]()
![]()
Ik heb dat ook af en toe. Vervelende is dat zodra dat gebeurt, ik ook echt Origin+browser geheel moet afsluiten en het dan opnieuw moet proberen. Meestal doet ie het dan wel. Maar echt, wat een bagger somsquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Enige probleem wat ik heb met de game is dat als ik een server wil joinen, dat de 1e keer BF3 niet meer reageert, en de volgende keer doet hij het wel. Dit is structureel zo
Had ikook,quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Enige probleem wat ik heb met de game is dat als ik een server wil joinen, dat de 1e keer BF3 niet meer reageert, en de volgende keer doet hij het wel. Dit is structureel zo
ccleaner de nvidia (.62) drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen was probleem voorbij.![]()
Ben blij dat ik niet de enige ben met dat probleem. Ben nu level 4, maar als ik hier sommige mensen omhoog zie schieten qua level voel ik mij prutser 1e klasquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:34 schreef Blik het volgende:
ranken duurt echt enorm lang als je niet echt ervaren bent, ben nu level 2 en het gaat nog wel even duren voordat ik level 3 benOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
That's the spiritquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:09 schreef Pixell het volgende:
Vanmiddag weer ff knallen, straks Spaans tentamen verneuken en leren doe ik snachts wel![]()
Ik heb nog een groot deel van een essay te maken, gaat er niet echt van komen ben ik bang
Thanks voor de tip. Ik ga het zo meteen proberen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Had ikook,
ccleaner de nvidia (.62) drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen was probleem voorbij.![]()
Nou, ik weet niet wat het is maar blijkbaar is ook bij DICE/EA de werkweek weer begonnen![]()
Ik heb het hele weekend normaal kunnen spelen, vanmorgen start het spel inene op met alleen maar flikkerende zwarte balken.. Na een paar keer heen en weer switchen van de graphic instellingen was dat weer opgelost.
Maar nu kom ik geen server meer op;Beetje frustrerend.quote:Failed contact with EA backend. Please try again later.-weg-![]()
Ik had net trouwens last van groene balken door het beeld![]()
Afterburner laat geen gekke dingen zien, dus ik weet wel waar de fout ligt...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zit in de combinatie engine en drivers, ken al 10 mensen die er last van hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik had net trouwens last van groene balken door het beeld![]()
Afterburner laat geen gekke dingen zien, dus ik weet wel waar de fout ligt...
Dacht al dat mijn kaart aan het overlijden was.
Ik heb 'm nu ookquote:No contact with EA backend. Please try again later
Was de eerste keer dat ik het had eigenlijk, maar jah, kan nu dus even niets joinen. Hopelijk heb ik er straks geen last meer van en anders ga ik even de drivers opnieuw installeren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit in de combinatie engine en drivers, ken al 10 mensen die er last van hebben.
Dacht al dat mijn kaart aan het overlijden was.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ga er ook wel even in
roep maar als ik iets moet instellen qua mappen oid.. ik heb BF3CC hier open staan op ander scherm en ik ben ook ingelogd op battlelog.![]()
En het heeft gewerkt!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ik ga het zo meteen proberen.![]()
![]()
Kom op jongens, even die server vullen!
Eerst maar even koffie pakken om de tijd te doden
Dat is wel een goed idee inderdaad!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Misschien moeten we al de truukjes eens gaan verzamelen in de OP.
edit:
Deze voor het disconnect probleem, is bij mij nu grotendeels opgelost:quote:1. Press: Windows-button (the one between lAlt and lCtrl) + R, a window should pop up.
2. Write: "services.msc" (without the ") then press enter.
3. In the list of services, scroll down to "UPnP Device Host", click it and press "Stop service".
4. Now do the same thing but with the service "SSDP Discovery".
5. Exit the window and go to control panel-> Network and Internet-> Network and Sharing Centre-> Change advanced sharing settings (to the left)-> Under "network discovery" select to turn off network discovery.
6. Save changesOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
PC op werk kan blijkbaar BF3 niet aan dus kan helaas niet mee spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kom op jongens, even die server vullen!
Dat was voor mij ook de oplossing.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee inderdaad!
edit:
Deze voor het disconnect probleem, is bij mij nu grotendeels opgelost:
[..]![]()
![]()
Voor de wiki en de OP, wie zet hem erbij? Ik heb geen wiki password.
"Your connection to the server has timed out"BF3 CTD of zwart scherm freeze (Nvidia):quote:1. Press: Windows-button (the one between lAlt and lCtrl) + R, a window should pop up.
2. Write: "services.msc" (without the ") then press enter.
3. In the list of services, scroll down to "UPnP Device Host", click it and press "Stop service".
4. Now do the same thing but with the service "SSDP Discovery".
5. Exit the window and go to control panel-> Network and Internet-> Network and Sharing Centre-> Change advanced sharing settings (to the left)-> Under "network discovery" select to turn off network discovery.
6. Save changesUpdate de link voor de BoF server ook even aub: http://battlelog.battlefi(...)-of-fok-kers-Ranked/quote:1. remove existing drivers with ccleaner
2. install new drivers: http://www.geforce.com/Drivers/Results/38916![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:41 schreef Jorwol het volgende:
jpjedi je bent m'n held, was al een tijdje op zoek naar een oplossing, zal het straks even proberen![]()
![]()
Het blijft een beetje te rustig in de server, dus ik ga even een ander opzoeken
Ik zoek me nog steeds kwijt naar dat probleem met moven van spelers in BF3CC.
@Dekkered, bij jou lukt het ook niet?![]()
That's a solid copy.
Echt kut dat je niet gewoon unranked kan spelen totdat er genoeg spelers zijn. Ik zou wel wat willen oefenen met jets en heli's en wat diverse control settings willen proberen. Ik heb bijvoorbeeld ook zo'n playstation achtige controller en die wil ik gebruiken voor het vliegen.
Gisteren kwam ik ook een baas tegen, die vloog met zijn littlebird de tunnels in in die map waar je kan basejumpen.Hij vloog zo die tunnel in, sproeit daar wat rond, keert om en vliegt weer naar buiten.. ! Dat vind ik knap!
-weg-![]()
Zal ik hem op 1 player to start zetten?? Donequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:49 schreef Auti het volgende:
That's a solid copy.
Echt kut dat je niet gewoon unranked kan spelen totdat er genoeg spelers zijn. Ik zou wel wat willen oefenen met jets en heli's en wat diverse control settings willen proberen. Ik heb bijvoorbeeld ook zo'n playstation achtige controller en die wil ik gebruiken voor het vliegen.
Gisteren kwam ik ook een baas tegen, die vloog met zijn littlebird de tunnels in in die map waar je kan basejumpen.Hij vloog zo die tunnel in, sproeit daar wat rond, keert om en vliegt weer naar buiten.. ! Dat vind ik knap!
Vliegen met joystick is echt kipsimpel.![]()
![]()
Oew dan ga ik ff rondlopen en oefenen met Jet/Heli!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zal ik hem op 1 player to start zetten?? Done
Vliegen met joystick is echt kipsimpel.![]()
Welke map wil je?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oew dan ga ik ff rondlopen en oefenen met Jet/Heli!
Ik heb hem nu op Caspian gezet voor je.![]()
Wow kan dat.... COOL! Ik ga het even proberen.
Vliegen met een jet lukt mij nog wel, ik heb alleen nog niet genoeg unlocks om goed te kunnen spelen. Maar met zo'n helikopter moet je echt goed met de controls om kunnen gaan.-weg-![]()
Kan, ik probeer hem voor de voertuigen, maar of het aan de controller ligt weet ik niet, maar je deadzone moet vrij groot zijn, en das niet hendig...quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef robuust89 het volgende:
Wat voor controller werkt het beste? Zo'n xbox controller?
Je heb dan wel zo'n receivertje nodig he![]()
![]()
Ik heb een Logitech F510, dat is een playstation copy. Ik vind het wel prettig met sommige spelletjes, zoals met racen en ik heb net even gevlogen met een jet in BF3 en dat vind ik ook veel beter gaan dan met muis en toetsenbord.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef robuust89 het volgende:
Wat voor controller werkt het beste? Zo'n xbox controller?-weg-![]()
What the fuck?
wtf is er aan de hand? i3D website begint te bokken, servers er massaal uit![]()
en stat reset? hoe wat waar?
HELP ik sta ook op 0![]()
![]()
![]()
![]()
Your stats are not being wiped. We are investigating why stats aren´t being retrieved properly. #notwiped
@zh1nt0![]()
Hahahhahahaa dat zou een enorm goeie garp zijnquote:
Maar maak je niet ongerust, hoevaak dit het geval niet was bij bc2...![]()
![]()
Heb dat nog nooit meegemaakt bij bc2 hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:11 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hahahhahahaa dat zou een enorm goeie garp zijn
Maar maak je niet ongerust, hoevaak dit het geval niet was bij bc2...![]()
![]()
dacht wel zoiets, welk twitteracount heb je dat vandaan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:10 schreef jpjedi het volgende:
Your stats are not being wiped. We are investigating why stats aren´t being retrieved properly. #notwipedHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
DICE BF community managerquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:12 schreef robuust89 het volgende:
[..]
dacht wel zoiets, welk twitteracount heb je dat vandaan?
@zh1nt0![]()
Leuk is dit, ik zie altijd ellende in dit topic voorbijkomen, maar als ik tegen de avond begin met spelen heb ik nooit ergens last van![]()
![]()
Dat je stats gereset werden? Net zo vaak...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit meegemaakt bij bc2 hoor![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:14 schreef Captainp00face het volgende:
Verklaart dit waarom mijn internet er steeds uitknalde? Onstabiele servers of zo?
-weg-![]()
Achja, deze week kan ik niet op m'n game-pc, volgende week heb ik tentamens, en de week daarna wordt flink druk, en daarna 2 weken vakantie ... dus dan zijn d'r al wel een paar patches geweest en kan ik echt beginnen met spelen, als de kinderziektes er dan allemaal uit zijn.
en dan hoop ik vooral:
- om ammo en medic vragen in commorose (belangrijkste functie laten die knuppels eruit).
- lag bij sommige servers (volgens mij alleen i3d servers)
- unranked kunnen spelen, in pre-round, zolang er te weinig players in server zijn.
(dat zijn toch wel m'n grootste klachten)![]()
Wil ik ff de SP doen omdat servers toch niet werken, krijg ik deze melding weer:
'Game running in the background needs to be closed '
IK HEB GEEN GAME RUNNING IN THE BACKGROUND!!!!!
__________________![]()
ook niet bij processes?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wil ik ff de SP doen omdat servers toch niet werken, krijg ik deze melding weer:
'Game running in the background needs to be closed '
IK HEB GEEN GAME RUNNING IN THE BACKGROUND!!!!!
__________________![]()
Voor ammo of medikit moet je gewoon bij zo'n medic of support poppetje op Q drukken, net alsof je hem spot als vijand.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:15 schreef SeanFerdi het volgende:
Achja, deze week kan ik niet op m'n game-pc, volgende week heb ik tentamens, en de week daarna wordt flink druk, en daarna 2 weken vakantie ... dus dan zijn d'r al wel een paar patches geweest en kan ik echt beginnen met spelen, als de kinderziektes er dan allemaal uit zijn.
en dan hoop ik vooral:
- om ammo en medic vragen in commorose (belangrijkste functie laten die knuppels eruit).
- lag bij sommige servers (volgens mij alleen i3d servers)
- unranked kunnen spelen, in pre-round, zolang er te weinig players in server zijn.
(dat zijn toch wel m'n grootste klachten)-weg-![]()
Is wel handig hoor. Heb hem gisteren even geprobeerd en werkt prima. kreeg gelijk een noobtuber naar mijn hoofd toen ik iemand ermee kilde. Had ie zich maar niet achter een metrostel moeten verbergen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef jpjedi het volgende:
Is die M320 eigenlijk wat? Ik wil hem vanavond eens gaan proberen.![]()
![]()
dat weet ik, maar dat is gewoon een kutoplossing.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:18 schreef Auti het volgende:
[..]
Voor ammo of medikit moet je gewoon bij zo'n medic of support poppetje op Q drukken, net alsof je hem spot als vijand.![]()
op de helft van 17 hier nu. na 13H50Mquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Teveel vrije tijd?
Ik ben nu lvl 8, redelijk gemiddeld als ik het zo zie in verschillende servers.Every war is different, every war is the same.![]()
graag gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:45 schreef jpjedi het volgende:
Mortars werden we gisteren helemaal GEK van... kut l3vines
Every war is different, every war is the same.![]()
homooo!quote:
Kan server niet meer herstarten of benaderen.Ik word echt gek van dit gedoe... MAar weer eens ticket aan gemaakt bij i3D
![]()
ik wil niet veel zeggen maar hij zegt Sorry, that page doesn't existquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:23 schreef jpjedi het volgende:
jaaahhh naam van server is omgezet
http://battlelog.battlefi(...)-of-fok-kers-Ranked/Every war is different, every war is the same.![]()
nopequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:46 schreef jpjedi het volgende:
Ik zoek me nog steeds kwijt naar dat probleem met moven van spelers in BF3CC.
@Dekkered, bij jou lukt het ook niet?Every war is different, every war is the same.![]()
Conguest is 32 man conguest large is 64 man (map grote)quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:30 schreef Captainp00face het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Conquest en Conquest large op bijvoorbeeld Caspian border?Every war is different, every war is the same.![]()
Alle i3D servers lijken plat te hebben gelegen, ze lijken nu langzaam weer online te komen.
Ik krijg de BoF server niet gereboot.
[ Bericht 45% gewijzigd door jpjedi op 31-10-2011 11:38:52 ]![]()
Aankomend weekend is het BF3 LAN in Hilversum, volgende BoF-ers aanwezig:
-jedi05071977
-vondutch01
-arnn280
-mennie280
-timminater
-drbravos
We hebben nog wat stoeltjes dus iedereen is welkom.![]()
Zou je de gegevens kunnen door DMen zodat ik er ook ff naar toe kan kijken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:33 schreef jpjedi het volgende:
Alle i3D servers lijken plat te hebben gelegen, ze lijken nu langzaam weer online te komen.
Ik krijg de BoF server niet gereboot.![]()
(of kan je er nog een account aan koppelen zodat ik er ook op kan)Every war is different, every war is the same.![]()
maak even een i3D account aan, dan kan ik je toevoegen als beheerder.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
Zou je de gegevens kunnen door DMen zodat ik er ook ff naar toe kan kijken?
(of kan je er nog een account aan koppelen zodat ik er ook op kan)![]()
Behoorlijk jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:38 schreef Captainp00face het volgende:
Jezus, wat lagge de servers zeg.
Ik heb een probleempje.. ik wil het spel voor mn broertje installeren, dus ik heb het braaf gekocht en de dvd in mn dvdspeler gestopt.
Ik klik 2x op de dvd-dinges in 'Computer', en ik krijg een lijstje met welke taal ik wil. Ik klik Engels aan, en krijg een scherm met 'Help' en 'Install'. Vanzelfsprekend klik ik op 'Install', waarna ik een venster krijg om een map te kiezen.
Ik zet de map goed en klik op 'Volgende', maar dan gaat hij BF3 downloadenik heb hem al op DVD gekocht, ik wil hem niet downloaden
Hoe fix ik dat?We zullen zien, zei de blinde.![]()
Even lezen! i3D heeft problemen, ik post het wel wanneer de server weer leven vertoont.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:50 schreef -Datdus- het volgende:
Die server link geeft This page doesn't exists.![]()
sorry.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Even lezen! i3D heeft problemen, ik post het wel wanneer de server weer leven vertoont.![]()
![]()
Maak je maar niet druk hij haalt hem nu gewoon van DVD af en straks als hij klaar is moet je nog wel iets van 155 mb downloaden (updates ofzo).quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:50 schreef Doodloper het volgende:
Ik heb een probleempje.. ik wil het spel voor mn broertje installeren, dus ik heb het braaf gekocht en de dvd in mn dvdspeler gestopt.
Ik klik 2x op de dvd-dinges in 'Computer', en ik krijg een lijstje met welke taal ik wil. Ik klik Engels aan, en krijg een scherm met 'Help' en 'Install'. Vanzelfsprekend klik ik op 'Install', waarna ik een venster krijg om een map te kiezen.
Ik zet de map goed en klik op 'Volgende', maar dan gaat hij BF3 downloadenik heb hem al op DVD gekocht, ik wil hem niet downloaden
Hoe fix ik dat?X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
@ i3D_net
We are currently experiencing issues at our Rotterdam DC, please stand by for more information. ^RPEvery war is different, every war is the same.![]()
Tot die tijd (en zelfs tijdens) werkt de andere server wel gewoonquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Even lezen! i3D heeft problemen, ik post het wel wanneer de server weer leven vertoont.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Jongens wat ik dus vreesde is waarheid geworden.De BF3 premiere en start is verre van vlekkeloos en dat terwijl men bij DICE al weken grootscheepse reclamecampagnes hebben gelanceerd die dit als het grote moment supreme neerzetten.
![]()
Wat zullen ze bij MW3 zich kapot lachen als zij straks van al dit verstoken blijven.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Ik heb eigenlijk nog bijna geen launches meegemaakt waar er niets fout ging. Ook bij MW3 zal dat wel gebeuren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef rubje het volgende:
Jongens wat ik dus vreesde is waarheid geworden.De BF3 premiere en start is verre van vlekkeloos en dat terwijl men bij DICE al weken grootscheepse reclamecampagnes hebben gelanceerd die dit als het grote moment supreme neerzetten.
![]()
Wat zullen ze bij MW3 zich kapot lachen als zij straks van al dit verstoken blijven.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
BoF server is weer online
ik zet hem op 1 player min to start en caspian
happy flyin boyzz
kut.. nog niet te pingen maar wel terug in battlelog.![]()
![]()
Vlekkeloos is anders inderdaad.. maar er zijn genoeg titels die met launch problemen te kampen hadden, had eigenlijk (ondanks dat het eigenlijk niet mag natuurlijk) ook wel een beetje verwacht kunnen worden.
Als ze er maar mee bezig zijn en hard hun best doen om alles op orde te krijgen vind ik het prima.![]()
Kijk nog maar eens terug op de MW2 en BO releasesquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef rubje het volgende:
![]()
Wat zullen ze bij MW3 zich kapot lachen als zij straks van al dit verstoken blijven.
Activision heeft er meer een handje van om releases totaal te verkl*ten.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Wat ik trouwens écht verrot vind, is dat je dus als defender andere wapens hebt dan attacker.. Kan me alleen niet herinneren of dat in BF2BC nou ook zo was
+1quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef rubje het volgende:
![]()
99 problems iemand?
Op elke fokker past een bril.![]()
Ja en in BF2 was dat ook zo en in 1942 zelfs ook alquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:11 schreef Civilian het volgende:
Wat ik trouwens écht verrot vind, is dat je dus als defender andere wapens hebt dan attacker.. Kan me alleen niet herinneren of dat in BF2BC nou ook zo wasEvery war is different, every war is the same.![]()
In bad company was dat niet zo dacht ik
Ik vind er trouwens niets verrots aan. Ik vind het een verbetering.Conscience do cost.![]()
Die heb ik niet gespeeldquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja en in BF2 was dat ook zo en in 1942 zelfs ook al
Je kan vanaf rank 4 het eerste wapen unlocken en dan heb je dat probleem niet meer. De laatste wapenunlock (van assault iig) is dat je de beginwapens van beide kanten unlockt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:11 schreef Civilian het volgende:
Wat ik trouwens écht verrot vind, is dat je dus als defender andere wapens hebt dan attacker.. Kan me alleen niet herinneren of dat in BF2BC nou ook zo wasanders steek je gewoon even je tong erin![]()
Ik ben rank 6, maar ik heb toch echt verschillende wapens (support)..quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:25 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
Je kan vanaf rank 4 het eerste wapen unlocken en dan heb je dat probleem niet meer. De laatste wapenunlock (van assault iig) is dat je de beginwapens van beide kanten unlockt.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Ik heb alleen nog maar assault gespeeld, ik ga binnenkort engineer proberen voor de dronesquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ben rank 6, maar ik heb toch echt verschillende wapens (support)..
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Het zijn toch alleen maar de begin wapens die anders zijn? Alles wat je daarna vrij speelt kan toch gewoon aan beide kanten gebruikt worden? Dat is mijn ervaring tot nu toe in ieder geval met zowel Assault als Support.![]()
ja klopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:33 schreef ApoclysmX het volgende:
Het zijn toch alleen maar de begin wapens die anders zijn? Alles wat je daarna vrij speelt kan toch gewoon aan beide kanten gebruikt worden? Dat is mijn ervaring tot nu toe in ieder geval met zowel Assault als Support.
Wat bij mij wel steeds reset zijn de camo skins, beetje jammer is dat.anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Drone is voor recon toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:31 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar assault gespeeld, ik ga binnenkort engineer proberen voor de drones-weg-![]()
Snipers hebben die drones toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:31 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar assault gespeeld, ik ga binnenkort engineer proberen voor de dronesHoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
heb ff gekeken. de airdrone is van de recon en het karretje van de engineer. Allebei vind ik ze tof.quote:
Ik irriteer me altijd dood aan C4. Gaat het net zo lekker in mijn T-90, kaboomquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:41 schreef Captainp00face het volgende:
Net 2 tanks achter elkaar uitgeschakeld met C4. Wat een toffe dingen.![]()
![]()
Dat jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:50 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik irriteer me altijd dood aan C4. Gaat het net zo lekker in mijn T-90, kaboom![]()
In BC2 kun je horen als er C4 wordt geplaatst, dat valt me nu niet op trouwens, zou wel kut zijn!quote:![]()
Bij mw3 drukt de persoon die server is de console uit als het niet goed gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef rubje het volgende:
![]()
en klapt iedereen uit de game:P
of verlaat de game waardoor alles op pauze slaat en weer aftelt
Maar elke (populaire) game heeft deze problemen. En ik moet zeggen dat dice goed zijn werk doet. Volg ze maar op twitter. Laat ze maar lekker 2 weken met de servers spelen zodat de rest van het jaar vlekkeloos loopt.![]()
BF3 met MW3 vergelijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef rubje het volgende:
![]()
Pleur gewoon op kut trol.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Eigenlijk wel grappig hoe niemand het opmerkt dat duitsers een MP44 en een kar98 hebben en amerikanen een m1 garand en springfield in bf1942.
Maar nu met modern shit is het (ik including) waarom moet ik 2x hetzelfde wapen ranken?
Dat komt voor mij gewoon doordat de wapens niet authentiek zijn. Tientallen geweren en de 1 schiet net is sneller dan de ander etc.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
enige vergelijking is dat het beide top games zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
BF3 met MW3 vergelijken
Pleur gewoon op kut trol.
voor mij blijft de BF reeks meer mijn ding, maar speel COD ook veel.
alleen is die toch meer een tussendoortje voor mij. zo kom ik mijn jaar altijd wel door met beide games in de fps reeks.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:09 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
enige vergelijking is dat het beide top games zijn.
voor mij blijft de BF reeks meer mijn ding, maar speel COD ook veel.
alleen is die toch meer een tussendoortje voor mij. zo kom ik mijn jaar altijd wel door met beide games in de fps reeks.Eens
![]()
Die EOD (engi karretje) is echt super tof. Heb 3 kills ermee gemaakt en niemand keer naar mij om totdat een tank over mij heen ging.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
6. Save changes
Die stap 5 krijg ik niet voor elkaar, mijn pc is in het nederlands en ik kan change advanced sharing settings niet vinden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
helemaal niet.. echt kanker datquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:25 schreef drumstickNL het volgende:
Suppressive fire(dat je scherm wazig word wanneer ze je beschieten.)
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
eens, geweldig is datquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:25 schreef drumstickNL het volgende:
Suppressive fire(dat je scherm wazig word wanneer ze je beschieten.)
. Heel mijn scherm wazig wil ik mezelf healen blijk ik volle health te hebben
Geen idee, Ik heb zelf ook Engelstalige windows. maar je moet bij netwerk settings zijn en dan in het windowtje van de instellingen iets met verbindingen: niet zichtbaar voor andere computers. Zoets moet het in ieder geval zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:24 schreef MouzurX het volgende:
6. Save changes
Die stap 5 krijg ik niet voor elkaar, mijn pc is in het nederlands en ik kan change advanced sharing settings niet vinden.![]()
31-10-2011 - Network downtime
Currently we are having network downtime in several dedicated network Vlans, currently we are investigating the issue and we will update this news thread as soon there is news available.
Update 12.20: We found the possible issue on one of our core switches and are currently working on a sollution.![]()
Dat is inderdaad het gewenste effect, aangezien niemand het wat boeit of ze dood gaan gá je nu wel cover zoeken wat gewoon tof is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou ja, het zorgt voor een realistische reactie. Dat je gaat bukken als een mofo.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
In het Nederlands staat ie onder Netwerkdetectiequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:24 schreef MouzurX het volgende:
6. Save changes
Die stap 5 krijg ik niet voor elkaar, mijn pc is in het nederlands en ik kan change advanced sharing settings niet vinden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In het Nederlands staat ie onder NetwerkdetectieNetwerkcentrum>geavanceerde instellingen voor delen>netwerkdetectie uitschakelen
-weg-![]()
Er zit trouwens ook geen verschil tussen de m16a4 en a3. Terwijl in je in je unlock lijst wel heel duidelijk die 2 staan.
Of naja duidelijk. er word wel onderscheid gemaakt tussen de 2. Maar unlocks op allebei de wapens gaan wel hetzelfde.
Krom spel.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik denk eerlijk gezegd dat dat een bug is in de Battlelog.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:01 schreef BurnaBoy het volgende:
Er zit trouwens ook geen verschil tussen de m16a4 en a3. Terwijl in je in je unlock lijst wel heel duidelijk die 2 staan.
Of naja duidelijk. er word wel onderscheid gemaakt tussen de 2. Maar unlocks op allebei de wapens gaan wel hetzelfde.
Krom spel.![]()
ingame maakt hij ook geen verschil hoor. Ik krijg gewoon een m16a3 met alle unlocks die ik daarop heb.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Zitten de A3 en de A4 er allebei in dan? =/ Afgezien van wat technische verschillen zijn ze identiek.. En de verschillen lijken me in een game niet echt relevant.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:04 schreef BurnaBoy het volgende:
ingame maakt hij ook geen verschil hoor. Ik krijg gewoon een m16a3 met alle unlocks die ik daarop heb.![]()
Ik erger me wel aan die Bipod van Support. Als ik op de grond lig en gewoon snel wil inzoomen, zet ´ie eerst zijn Bipod op de grond.![]()
http://battlelog.battlefi(...)eapons/173712548/pc/
En als je dan rechts kijkt in dat vierkantje van assault zie je m16a4 en daaronder een m16a3 staan.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Dan sloop je em eraf?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:09 schreef Captainp00face het volgende:
Ik erger me wel aan die Bipod van Support. Als ik op de grond lig en gewoon snel wil inzoomen, zet ´ie eerst zijn Bipod op de grond.![]()
![]()
Zouden ze idd een aparte toets van moeten maken. Of dat een instelling maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:09 schreef Captainp00face het volgende:
Ik erger me wel aan die Bipod van Support. Als ik op de grond lig en gewoon snel wil inzoomen, zet ´ie eerst zijn Bipod op de grond.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Die linken allebei naar dezelfde pagina.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:10 schreef BurnaBoy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)eapons/173712548/pc/
En als je dan rechts kijkt in dat vierkantje van assault zie je m16a4 en daaronder een m16a3 staan.-weg-![]()
Met de foregrip heb je daar gelukkig geen last meer van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:09 schreef Captainp00face het volgende:
Ik erger me wel aan die Bipod van Support. Als ik op de grond lig en gewoon snel wil inzoomen, zet ´ie eerst zijn Bipod op de grond.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Bij mij niet. Ik erger me er juist aan dat 'ie dat niet altijd doet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:09 schreef Captainp00face het volgende:
Ik erger me wel aan die Bipod van Support. Als ik op de grond lig en gewoon snel wil inzoomen, zet ´ie eerst zijn Bipod op de grond.
Ik moet altijd 2x ADS doen voordat 'ie uitklapt. Ik heb toggle ADS niet aanstaan, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.![]()
Klopt maar het zijn wel weer 2 aparte unlocks. Dat maakt het zo krom.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Die linken allebei naar dezelfde pagina.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

De ak-74 nogiets <3. Wat een bazenwapen is het toch, ik heb nog geen andere class gespeeld als engi gewoon omdat engi te lekker speelt.![]()
![]()
Ook mijn favo wapenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:16 schreef dnbrainwash het volgende:
De ak-74 nogiets <3. Wat een bazenwapen is het toch, ik heb nog geen andere class gespeeld als engi gewoon omdat engi te lekker speelt.
![]()
![]()
nog geen vooruitgang volgens Nienke:quote:Monday 31/Oct/2011 - 14:11 - Reply by Nienke
Geachte heer Mulders,
Momenteel ondervinden wij last van een netwerkstoring. Onze medewerkers in het Datacenter zijn op het moment hard bezig dit probleem z.s.m. te verhelpen.
Wanneer ik meer informatie beschikbaar heb, zal ik u via dit ticket updaten!![]()
Bazengame is baas.
Had alleen wel wat meer variatie willen zien in de maps. Een sneeuw map zou tof zijn. Nu is ongeveer meer dan de helft toch wel woestijn maps.![]()
Even kijken of m'n mic het nog doet, kan ik tenminste meelullen met de Fok!kers
Fixed
[ Bericht 42% gewijzigd door Jorwol op 31-10-2011 14:56:09 ]![]()
Nog 5 en dan hebben we 100 soldiers in de platoon
Tja waar gaat het dan nog over kun je jezelf afvragenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:50 schreef Civilian het volgende:
Nog 5 en dan hebben we 100 soldiers in de platoon
Indien ik mensen in het BoF platoon zie die ik nooit online of op TS zie dan pleur ik ze er mooi weer uit.![]()
![]()
Oh, dat gaat ook wel gebeuren hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja waar gaat het dan nog over kun je jezelf afvragen
Indien ik mensen in het BoF platoon zie die ik nooit online of op TS zie dan pleur ik ze er mooi weer uit.Vandaar ook dat lijstje met namen.. Kan ik 't straks een keer vergelijken
En de mensen eruit knikkeren die toch nooit online zijn..
lijkt me strak plan ja want ik denk dat je van ten minste 60% van dat platoon nooit gaat horen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, dat gaat ook wel gebeuren hoorVandaar ook dat lijstje met namen.. Kan ik 't straks een keer vergelijken
En de mensen eruit knikkeren die toch nooit online zijn..
Ik ben voor 4 andere platoons uitgenodigd door mensen waar ik nooit van gehoord heb of die ik me niet kan herinneren.. Ook zoiets vreemds.![]()
![]()
Ik zit op mn iPhone, dus kan dat lijstje niet kopiereniig:
-Dries- @ fok = DriesNL @ BF3
Zal straks eens even een kijkje nemen op de fok server. Welke maps/modi draaien er?![]()
Op mijn server alle maps, conquestquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:02 schreef -Dries- het volgende:
Zal straks eens even een kijkje nemen op de fok server. Welke maps/modi draaien er?Maar kan er zo wat anders ingooien als 't gewenst is.
Op de BoF server draait op dit moment een mengeling van conquest en rush mapsquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:02 schreef -Dries- het volgende:
Zal straks eens even een kijkje nemen op de fok server. Welke maps/modi draaien er?Every war is different, every war is the same.![]()
En Join BoF even als veteraan!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:15 schreef -Dries- het volgende:
Klinkt goed... Ga zeker straks een kijkje nemen!
Ik heb je een friend invite gestuurd.![]()
Affirmative.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En Join BoF even als veteraan!
Ik heb je een friend invite gestuurd.![]()
Iemand al vaste favo maps die jullie spelen? of doen jullie gewoon quick match en boeit het je geen reet?![]()
Conquest Grand Bazaarquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef andreas612 het volgende:
Iemand al vaste favo maps die jullie spelen? of doen jullie gewoon quick match en boeit het je geen reet?![]()
![]()
Damavand Peak en Kharg Island! Oja, en Caspian Border.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef andreas612 het volgende:
mwoa, vind caspian border, operation firestorm, kharg island en de canals echt vette maps. Af en toe rush in metro voor de afwisseling, ben alleen nog geen tank in rush bij metro tegengekomen, terwijl in de alpha fase die er wel in zat dacht ik. Conquest damavand peak is opzich ook wel lache, maar echt spannend is die niet, het loopt uiteindelijk toch altijd vast in het midden bij die gangetjes, dan is het gewoon bazooka spam in de gangen en sniperfestijn, wel handig voor de puntjes maar verder niet echt doordachte map.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:31 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vind de maps echt zwaar tegenvallen..
Caspian Border en Operation Firestorm vind ik de leukste.![]()
Ik heb nog niet echt een favo map al spelen Bazaar, Damavand en Firestorm tot nu toe het leukst.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Het is dan ook meer een infantry map, dan een ik ga kloten met voertuigen mapquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:31 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, 'k vind bazaar eerlijk gezegd een beetje tegenvallen
Bij infantry vind ik er meer teamplay bij zitten dan bijv een Kharg map.![]()
Iemand nog een leuke suggestie voor een FOK tag? Aangezien niet iedereen graag met FOK te koop loopt, heb ik gister wel weer gemerkt op TS
klopt, maar 'k vind de bazaar zo'n ongecoördineerde mierenhoop, alles rent door elkaar en echt overzichtelijk is het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:34 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Het is dan ook meer een infantry map, dan een ik ga kloten met voertuigen map
Bij infantry vind ik er meer teamplay bij zitten dan bijv een Kharg map.![]()
Ik loop gewoon rond met [FOK] heur. Ik zie het probleem niet.
Trouwens; wat is er zo leuk aan Conquest? Rush vind ik zoveel meer hebben.![]()
Ik heb ook geen Fok! tag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:34 schreef Civilian het volgende:
Iemand nog een leuke suggestie voor een FOK tag? Aangezien niet iedereen graag met FOK te koop loopt, heb ik gister wel weer gemerkt op TSMet goed teamplay is het toch echt wel een sterke map.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
klopt, maar 'k vind de bazaar zo'n ongecoördineerde mierenhoop, alles rent door elkaar en echt overzichtelijk is het niet.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
hoe voeg je die tag toe?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:34 schreef Civilian het volgende:
Iemand nog een leuke suggestie voor een FOK tag? Aangezien niet iedereen graag met FOK te koop loopt, heb ik gister wel weer gemerkt op TS
denk dat de mijne zo wordt>> [DRE] DrDre612
![]()
![]()
Battlelog. Edit profile.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:36 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hoe voeg je die tag toe?
denk dat de mijne zo wordt>> [DRE] DrDre612
![]()
Dat vind ik dus ook, vind het ook wel leuker als je mensen kunt helpen die je kent. Dan is het nog leukerquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:35 schreef Solique het volgende:
Met goed teamplay is het toch echt wel een sterke map.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: