Wat hij zegt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef Wokkel het volgende:
Voor elke zender een ontvanger plaatsen?
Lijkt me ook niet meer dan logisch , al vraag jeje dan toch af of er een multi ontvanger bestaat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef Wokkel het volgende:
Voor elke zender een ontvanger plaatsen?
Het ziet er naar uit dat het echt niet anders kan dan met meerdere tunersquote:Helaas. Als je meerdere zenders tegelijk wilt bekijken/opnemen moet je ook meerdere tuners hebben. Dit geldt voor mediaportal en TV-server. Oftewel 2x FLoppyDTV + 2x CAM filter + 2x Smart Card = Zeer zeer duur. De digitale ontvanger voor gewone tv's is cheaper, dus je zou de Mediaportal pc alleen voor opnemen kunnen gebruiken en dan gewoon tv kijken via de ontvanger. Voor mij viel deze optie ook af, en dan vond ik de 100 euro voor de PVR500 al duur.
klopt :-)quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:32 schreef tinoz het volgende:
Vind net dit bericht op het GOT forum :
[..]
Het ziet er naar uit dat het echt niet anders kan dan met meerdere tuners
Das toch ook heel logisch, als je naar de werking van DVB-C/T/S kijkt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:32 schreef tinoz het volgende:
Het ziet er naar uit dat het echt niet anders kan dan met meerdere tuners
precies.. alleen bij IPTV zou het anders zijn.. alleen dan krijg je via VDSL2 nog maar maximaal 4 streams open dacht ik (omdat daarna de bandbreedte op isquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das toch ook heel logisch, als je naar de werking van DVB-C/T/S kijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |