Waar wil je je videosource vandaan halen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:13 schreef Stokstaart het volgende:
Kan wel, maar dan moet je vaak alsnog een scartconverter hebben. Zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
Of je moet een rechtstreekse HDMI/VGA out hebben?
DVI en VGAquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:13 schreef PiRANiA het volgende:
Wat voor ingangen heeft je monitor? Heb je een typenummer anders?
O TS bedoelt echt tv-kijken op zn tv via zijn laptop. Tja ik kan ook geen tvkijken op mijn pc. Maar er zijn wel providers waarbij dat mogelijk is?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar wil je je videosource vandaan halen?
En je wil van je COAX-signaal TV kijken? Dan heb je dus een tuner nodig. Misschien heb je ergens nog een oude videorecorder liggen, die zou je met een converter op VGA aan kunnen sluitenquote:
Weet niet wat mogelijk is ....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar wil je je videosource vandaan halen?
Dit heb ik gevonden in de Reviews :quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:40 schreef freeDragon het volgende:
Alternatief: zowel antenne als om een tv-coaxkabel in te pluggen.
quote:Het is een mooi klein apparaat
maar hert duurt best wel een minuut of 5 voordat alle zender gevonden zijn
daarna kun je alleen naar de vrijezenders kijken dus 1,2,3 en een regionale zender en dan houd het op, als jet een beetje waait schokt het beeld al snel
ik ben maar matig tevreden
zeeer uit gebreide software, waar je niets mee wilt, ik wil alleen maar tv kijken op vakantie en best redelijk aan de prijs 99¤
Ziet er ongeveer het zelfde uit als dat ding van KPN, maar er staat geen prijs bij en omdat het geen Nederlandse site is zou het problemen kunnen geven met de smart card?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef mschol het volgende:
volgens mij is dit meer iets voor TS:
Anysee E30 Comboplus
zowel DVB-T (dus via ether) als DVB-C (kabel/coax) ontvangst + ondersteuning voor smartcards voor iig ziggo digitale tv (en vermoedelijk werkt de boel ook voor KPN digitenne, maar dat weet ik niet 100% zeker)
meer informatie hierover is bij tweakers te vinden (uitgebreide topic reeks)
en kan zo zijn dat hij inderdaad niet werkt... (daarom even lezen bij tweakers)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef tinoz het volgende:
[..]
Ziet er ongeveer het zelfde uit als dat ding van KPN, maar er staat geen prijs bij en omdat het geen Nederlandse site is zou het problemen kunnen geven met de smart card?
Ja. Kwestie van signaal correct weergevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef tinoz het volgende:
Hoe kan je op een computer monitor TV kijken ?
Een computer monitor heeft geen tuner/ontvanger. Dus als jij een ontvanger kan verbinden met je monitor kan het.quote:Kan dat rechtstreeks ?
Je hebt verschillende mogelijkheden van televisie aanbod:quote:of kan het via een laptop ? Ik heb een laptop zonder Tv kaart enz. Vroeg me af of er iets van een aparaatje of overloopje bestaat dat ik tussen de antenne en de laptop of monitor kan hangen om Tv te kunnen kijken !
Beetje nadenken TS.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef tinoz het volgende:
Thanks for the info!
maaru , hoe weet ik nou welke ik moet kopen ? heb er geen ervaring mee
Als je de Digitenne wilt gebruiken dien je die door te schakelen naar je monitor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:28 schreef tinoz het volgende:
Ik heb ziggo all in one
en heb ook nog digitenne van KPN ( heb ik niet opgezegd )
heb gewoon zo een kasje waar de TV én internet op aangesloten zitten ?
Welke wil je gebruiken, en in het geval van die eerste; digitaal of analoog? Analoog kan iedere TV-tuner insteekkaart. Digitaal is een stukje lastiger van dat is versleuteld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:28 schreef tinoz het volgende:
Ik heb ziggo all in one
en heb ook nog digitenne van KPN ( heb ik niet opgezegd )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |