Voel je niks van.quote:
Hoezo? Een meisje heeft me dat geleerd, ze zei dat het "ik houd van bloemen" betekent.quote:
Het is ook Swahili voor peniskoker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoezo? Een meisje heeft me dat geleerd, ze zei dat het "ik houd van bloemen" betekent.
Dat meisje houdt je voor de gek krioroquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is ook Swahili voor peniskoker.
Whehe, nice.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef Posucice het volgende:
Ik was gisteravond dus knetterstoned, waren we opweg naar huis. Worden we ineens aangehouden door een zogenaamde agent in burger omdat we geen fietslicht hadden. Ik dacht de hele tijd dat deze gast een maat van iemand was en na een kwartier kom ik erachter dat die gast 'versterking gaat halen'. Toen ben ik keihard weggefietst en uiteindelijk ergens in een berm beland.
Maar dat terzijde: morgen school
Jawelquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Maar Rihanna had toch helemaal geen boobjob??
Grappig, Shaquille O'neal en ik delen dezelfde penislengte.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
JawelStond ook op google enzo. En in die clip van Man Down, dat is sowieso niet haar echte cup. Ik en Rihanna hebben zo'n beetje hetzelfde formaat boobs.
In mijn PM inbox.quote:
Held.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig, Shaquille O'neal en ik delen dezelfde penislengte.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is ook Swahili voor peniskoker.
Oh jee, onschuldige ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat meisje houdt je voor de gek krioro
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Baasquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lolwat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef aight1 het volgende:
dWc ik dacht eigenlijk altijd dat jij gewoon 100% Nederlander was.
Serieusquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef aight1 het volgende:
dWc ik dacht eigenlijk altijd dat jij gewoon 100% Nederlander was.
Herkenbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef Posucice het volgende:
Ik was gisteravond dus knetterstoned, waren we opweg naar huis. Worden we ineens aangehouden door een zogenaamde agent in burger omdat we geen fietslicht hadden. Ik dacht de hele tijd dat deze gast een maat van iemand was en na een kwartier kom ik erachter dat die gast 'versterking gaat halen'. Toen ben ik keihard weggefietst en uiteindelijk ergens in een berm beland.
Maar dat terzijde: morgen school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |