* raakt Sunnie aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja wat ze zelf net al zei: wat er in al die jaren aan is gekomen hoeft er niet per se binnen 1 jaar weer allemaal af zijn. Ik denk dat ze zelfs gezonder bezig is als ze een iets rustiger tempo aan houdt. Zolang ze het in het 2e jaar dan maar vol houdt en door gaat lijkt me dat geen punt
En dáárom hadden ze dat meer moeten laten zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef appelsap het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze geen begeleiding van een psycholoog oid erbij krijgen.
Als je ziet hoe moeilijk deze vrouw het heeft. Ze zou wel wat meer hulp kunnen gebruiken denk ik dan.
Of in iedergeval vertellen dat ze psychologische begeleiding krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dáárom hadden ze dat meer moeten laten zientuurlijk krijgen ze dat wel..
Gelukkig maar! Ik vond het al vreemd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dáárom hadden ze dat meer moeten laten zientuurlijk krijgen ze dat wel..
Ja dat. Dat ze die sessies niet laten zien vind ik alleen maar goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Of in iedergeval vertellen dat ze psychologische begeleiding krijgen.
Zie je dat gebeuren, dat volhouden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja wat ze zelf net al zei: wat er in al die jaren aan is gekomen hoeft er niet per se binnen 1 jaar weer allemaal af zijn. Ik denk dat ze zelfs gezonder bezig is als ze een iets rustiger tempo aan houdt. Zolang ze het in het 2e jaar dan maar vol houdt en door gaat lijkt me dat geen punt
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zie je dat gebeuren, dat volhouden?
Inderdaad, ik wist het dus niet. Die sessies zullen inderdaad heel erg persoonlijk zijn en begrijpelijk dat ze dat niet gaan delen met de buitenwereld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat. Dat ze die sessies niet laten zien vind ik alleen maar goeddat gaat ons niets aan. Maar iedere aflevering even kort aanstippen dát het beschikbaar is.. Alleen bij Katelijne kwam het echt aan bod..
DIe vent van haar is wel een gevaar, maar misschien vergroot TV dat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zie je dat gebeuren, dat volhouden?
Dat denk ik wel ja..quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DIe vent van haar is wel een gevaar, maar misschien vergroot TV dat.
nou, als hij letterlijk zegt dat ze niet te dik is... met 200 kilo...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DIe vent van haar is wel een gevaar, maar misschien vergroot TV dat.
Omgeving / geliefden zijn altijd een grote invloed...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja..
En uiteindelijk moet ze het toch zelf doen he..
Volgens mij heeft dat ook te maken met spiermassa? Dacht dat het hebben van spieren je verbranding al op een hoger pitje zet en mannen simpelweg meer spiermassa hebben dan vrouwen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het wel realistisch, een minder geslaagde kandidaat erbij. Het is wel ook zo dat ze de dikste was van de dames, en vrouwen vallen geloof ik sws lastiger af.
Leuke aflevering voor dr. Philquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou, als hij letterlijk zegt dat ze niet te dik is... met 200 kilo...dat hoef je niet eens te vergroten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |