meer:quote:After the police station, he was taken back to another safe house. He told me that everyone else kidnapped inside along with him lasted only from 5 to 10 days before they keeled over. They kept him for 22 days. When he arrived at the new house, his new hosts received him with a brutal beating. But the beatings stopped mattering that much. Ce said that being beaten was the only way he’d be able to fall asleep. Sometimes, he even asked his handlers to knock him out in order to get some shuteye.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
DDossen is het gepeupel werk. Is niks bijzonders aan. Als je emails e.d. kan hacken dan ben je een slimme jongen en dan mag je bij deze operatie aansluiten
Think again. Ze zitten via connecties allang in Europa. Los Zetas werkt in Mexico samen met de Italiaanse maffiaorganisatie 'Ndrangheta (ook geen lieverdjes). Wereldwijd heeft de 'Ndrangheta takken in onder andere in Italië, Duitsland, België, Nederland, Frankrijk, de VS (waar ze samenwerken met La Cosa Nostra), Canada, Australië, Argentinië, Colombië en via Los Zetas dus ook in Mexico.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alhoewel ik me afvraag wat Los Zetas überhaupt buiten Mexico kan. Als ze buiten Mexico komen (bijv Duitsland) dan zijn ze gewoon zwaar de lul.
Anonymous heeft zich al teruggetrokken, zie link boven je post. Een koppige enkeling zou zelf nog met de actie door gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:53 schreef Louis22 het volgende:
Anonymous heeft een grote bek voor een collectief van puisterige pubers. Niet dat ik het niet waardeer, maar ze trekken wel een al te grote broek aan. Dat loopt nog eens verkeerd.
Wat staat er? Zit op werk en heb geen zin om opeens allemaal gemartelde lichamen te moeten aanschouwen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:52 schreef Silven het volgende:
http://neglectedwar.com/blog/archives/8640
Niks engs, een lap tekst waarin Anonymous aangeeft Operation Cartel te staken vanwege de risico's.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat staat er? Zit op werk en heb geen zin om opeens allemaal gemartelde lichamen te moeten aanschouwen.
Dat was het dus, storm in een glas waterquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:01 schreef Silven het volgende:
[..]
Niks engs, een lap tekst waarin Anonymous aangeeft Operation Cartel te staken vanwege de risico's.
Vrij logisch ook, want als er vermoedens zijn dat iemand banden heeft met het kartel, dan moet dat nog altijd in een rechtszaak bewezen worden,en door wat Anonymous nu wilde doen zou iemand gelijk koud gemaakt worden, zonder te weten of die persoon daadwerkelijk banden had.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was het dus, storm in een glas water
Heh, zo heb ik 4chan nog nooit beschreven zien wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Anonymous draws its roots from an online forum dedicated to bringing sensitive government documents and other material to light.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:52 schreef Silven het volgende:
http://neglectedwar.com/blog/archives/8640
quote:Update 1
OpCartel Anounced it will continue its fight against Zetas independently from Anonymous
Ik snap wat je bedoelt, maar misschien doelde de schrijver op wikileaks? Anders zit ie er idd een tikkeltje ernaastquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:33 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Heh, zo heb ik 4chan nog nooit beschreven zien worden
Hij zit er sowieso een tikkeltje naast denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar misschien doelde de schrijver op wikileaks? Anders zit ie er idd een tikkeltje ernaast
Daarnaast weet je niet hoe dedicated die Anonymous leden precies zijn. Voor een miljoentje wil er vast wel eentje wat naw gegevens van Anonymous leden geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:24 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Hmm, ze nemen misschien een verstandige besluit.Los Zetas kan ze achterhalen, met die miljarden kunnen ze daarwel de juiste mensen voor inzetten die stukje bij stukje de mensen achter de schermen traceren. En dan zijn ze zeker de sjaak, om maar niet te spreken over hun naasten en geliefden.
Stel je voor dat je jonge kinderen en een vrouw hebt, dan wil je hier niet bij betrokken zijn.
Dat werkt als met "behead" metaforisch "arresteren" bedoeld wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"If you behead one, ten others will take his place"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |