I wishquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
Heb je weer aan de pillen gezeten homo?
STquote:
Leuk vaag ofquote:
Wat ga je eten?quote:
Nice!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
andijviestamppot met spekjes en cashewnootjes
Januari in 013quote:
quote:
Zing het!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
Kut, ik zoek een nummer, maar ik weet de titel niet meer en de band niet meer
quote:
zoek op n stukje uit de tekst? doe ik ook zo vaakquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
Kut, ik zoek een nummer, maar ik weet de titel niet meer en de band niet meer
Weet ik, maar voor ons is het vermakelijk als jij gaat lopen kraaien.quote:
Ja dat heb ik geprobeerd, met het enige stukje tekst wat ik (volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoek op n stukje uit de tekst? doe ik ook zo vaak
Vertel! Wat is die tekst?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat heb ik geprobeerd, met het enige stukje tekst wat ik (volgens mij) nog weet, maar dat lukt niet.
Het was iets met 'synergy my love' geloof ikquote:
dat is wel heel summierquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was iets met 'synergy my love' geloof ikMaar ik kan het dus ook fout hebben
Mij hemel, de eerste hit op Google.quote:
Nee schat dat is 'm nietquote:
Snappik, ik doel op het hoge percentage foutheid.quote:
Oh hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snappik, ik doel op het hoge percentage foutheid.
Jeeezus, de seventies?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Maar hell, het was ook van vroegah, toen ik 20 was ofzo
Dankzij jou wel een fijne associatie met een briljant metalachtig nummer uit mijn jeugd. *trip to memory lane maakt*quote:
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dankzij jou wel een fijne associatie met een briljant metalachtig nummer uit mijn jeugd. *trip to memory lane maakt*
quote:
Nee niks, ontroostbaar ben ik nu, ontroostbaar!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig.
Sorry MissB
jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt middeleeuws death metal nummer, waarom ben ik je vergeten?
Ja hoe dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
Miss, regel jij dan even die kaartjes voor Gotye?
hoeveel wil je er voor betalen? alle NLse shows zijn ausverkauftquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
Miss, regel jij dan even die kaartjes voor Gotye?
Geen idee, dat ben ik vergetenquote:
Moet 't nog ergens bekend van zijn? Hitlijsten? Film? MTV Headbangers ball? Of iets anders?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt middeleeuws death metal nummer, waarom ben ik je vergeten?
Dat geeft niet, dan kunnen we naar Laura Pausini instead.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoeveel wil je er voor betalen? alle NLse shows zijn ausverkauft
In mijn tijd vast welquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet 't nog ergens bekend van zijn? Hitlijsten? Film? MTV Headbangers ball? Of iets anders?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dan kunnen we naar Laura Pausini instead.
minstens zo leuk, of nee beterquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dan kunnen we naar Laura Pausini instead.
Je mag ook wel met me mee naar een dansvoorstelling. Toen ik het voorstelde zei Vriendje heel lief dat hij zich geen leukere avond voor kon stellen. Dus ik denk dat hij niet wil.quote:
Je zou es bij tijn kunnen vragen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
In mijn tijd vast welNee echt geen idee. De bandnaam was 1 woord geloof ik. Zo'n typische doom naam
Je mag met mij mee naar het Zwanenmeer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
Je mag ook wel met me mee naar een dansvoorstelling. Toen ik het voorstelde zei Vriendje heel lief dat hij zich geen leukere avond voor kon stellen. Dus ik denk dat hij niet wil.
Ja verdomme tijn. Normaal ben je niet met een knuppel weg te slaan en waar ben je nu ik je eens nodig heb?quote:
Hou jij daarvan ja?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag met mij mee naar het Zwanenmeer.
Ligt er maar net aan waar heenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag ook wel met me mee naar een dansvoorstelling. Toen ik het voorstelde zei Vriendje heel lief dat hij zich geen leukere avond voor kon stellen. Dus ik denk dat hij niet wil.
Oh god, DM 'm eens. Hij weet niet wat hem overkomt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdomme tijn. Normaal ben je niet met een knuppel weg te slaan en waar ben je nu ik je eens nodig heb?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, DM 'm eens. Hij weet niet wat hem overkomt!
Ik heb al kaartjes voor de voorstelling zelfs.quote:
Oh dat ziet er wel leuk uit eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
http://www.purmaryn.nl/pr(...)no_Ballet_Rotterdam/
Je gaat met Godt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al kaartjes voor de voorstelling zelfs.
Nee, met mijn vrouw en vrienden.quote:
Godt en ik zijn beiden te lui om daadwerkelijk moeite te doen es af te spreken.quote:
Ik zit al te bedenken wat het kan zijn. Maar ik er zijn te veel bands die het zouden kunnen zijn.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef L-E het volgende:
Leuk! Ik hou erg van dans/ballet, maar dat is inmiddels wel bekend.
Nee lieverd, da's geen death metal dingetje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
Miss, bedoel je Bush niet? Zij hebben ook een soortgelijk zinnetje ergens in een liedje.
Doe eens wat bandnamen dan, ms herken ik het!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit al te bedenken wat het kan zijn. Maar ik er zijn te veel bands die het zouden kunnen zijn.
Ben benieuwd hoe je dat zal vinden. Wanneer ga je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Ballet was (en is?) niet echt mijn ding. Maar ben over mijn vooroordelen heengestapt en op Lowlands wezen kijken naar het Nationaal Ballet. Was dermate indrukwekkend dat ik wel es een hele voorstelling wil zien.
Nee. Mijn gevoel zegt iets met een D of een S.quote:
Oh, dat had ik niet gelezen, sorry.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee lieverd, da's geen death metal dingetje.
Eind maart.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
Ben benieuwd hoe je dat zal vinden. Wanneer ga je?
Moonspellquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe eens wat bandnamen dan, ms herken ik het!
Post je tegen die tijd nog hier of toch maar vriendjes worden op Facebook?quote:
Ik weet nog steeds niet of ik FB wil behouden of niet. Keuzes keuzes..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Post je tegen die tijd nog hier of toch maar vriendjes worden op Facebook?
Gewoon doen, zolang je er niks over je privéleven op post, is er weinig mis mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik FB wil behouden of niet. Keuzes keuzes..
Wegdoen dat fbquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik FB wil behouden of niet. Keuzes keuzes..
Kut, ik dacht 'm te hebben met My Dying Bride, maar dat is weer een ander uit mijn prehistorie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moonspell
Typo O negative
My Dying Bride
Anathema
Katanonia
Pardise Lost
Oh dat maakt het al makkelijkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Mijn gevoel zegt iets met een D of een S.
Ik zit al lijsten door te spitten, maar er gaat geen belletje rinkelen..quote:
Had ik gedaan. Nu blijkt het op mijn werk enorm te leven, en dan kan FB hebben wel weer voordelen opleveren.quote:
Meer doom/death bands uit die tijd ken ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kut, ik dacht 'm te hebben met My Dying Bride, maar dat is weer een ander uit mijn prehistorie.
Voor zakelijk gebruik je Linkedinquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Had ik gedaan. Nu blijkt het op mijn werk enorm te leven, en dan kan FB hebben wel weer voordelen opleveren.
Ik ken LinkedIn, maar dat gebruiken ze bij mij dus niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor zakelijk gebruik je Linkedin
Stonden twee goede artikelen over Facebook in het financieel dagblad. Zal eens kijken of ze online te vinden zijn
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer doom/death bands uit die tijd ken ik niet.
Typisch... Collega's en zakenrelaties hoef ik echt niet op Facebook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Ik ken LinkedIn, maar dat gebruiken ze bij mij dus niet.
Tsja, ik vind het ook wel wat gek, maar ze zijn ook wel een beetje typisch hoor. Maar ook dol op mij, dus ik vind het wel best.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch... Collega's en zakenrelaties hoef ik echt niet op Facebook.
+1quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch... Collega's en zakenrelaties hoef ik echt niet op Facebook.
En terecht, De 'Like' knop op Facebook is voor personen als jij bedacht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Tsja, ik vind het ook wel wat gek, maar ze zijn ook wel een beetje typisch hoor. Maar ook dol op mij, dus ik vind het wel best.
Het heette eerst de L-e knop, maar men vreesde dat niet iedereen dat zou begrijpen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, De 'Like' knop op Facebook is voor personen als jij bedacht.
Bedenk je dat nu ter plekke?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
Het heette eerst de L-e knop, maar men vreesde dat niet iedereen dat zou begrijpen.
Wat een vrouw.quote:
Als je nog meer dingen weet kan ik verder zoekenquote:
Hehe, smooth talker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een vrouw.
'Ik' hoor op de streep in L-E. Hoe gladjes klinkt dat?
Bah, nergens een 'Like' button op je profiel.quote:
What's not to like?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, nergens een 'Like' button op je profiel.
I heb hem nog niet gezien dus geen ideequote:
volgens het ontwerp is dat alles buiten je kennissen op gezichtjesboekquote:
Hmm, ik neig naar MDB maar dat klopt weer niet met het stukje tekst. Huuuh, kutgeheugen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je nog meer dingen weet kan ik verder zoeken
Relationship Status In a relationshipquote:
Soms begrijp ik jou niet. Geeft niet he?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
volgens het ontwerp is dat alles buiten je kennissen op gezichtjesboek
Je word oud hequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, ik neig naar MDB maar dat klopt weer niet met het stukje tekst. Huuuh, kutgeheugen.
geeft niets.. ben een beetje moe dus heb er zelf ook moeite meequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms begrijp ik jou niet. Geeft niet he?
Zeur niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relationship Status In a relationship
heb je al zo'n geheugentrainer spelletje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, ik neig naar MDB maar dat klopt weer niet met het stukje tekst. Huuuh, kutgeheugen.
die zin komt mij ook totaal niet bekend voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tijn ik heb geen fuck aan je!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
die zin komt mij ook totaal niet bekend voor.
quote:
wat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja hallo, is zo'n 15 jaar geleden!
Voor de mensen die twijfelen, tijn is gewoon echt een man!quote:
Johquote:
Dat maakt het al makkelijkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja hallo, is zo'n 15 jaar geleden!
Ik vind het lief! Ze klinken een beetje als mijn schoonfamilie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat irriteert dat stomme Belgisch me toch altijd bij SYTYCD
Lees maar even terugquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
Wat wordt er gezocht?
Deze lopende encyclopedie wilt wel eens een gok wagen naar het gevraagde
Maar allee, u hoeft niet naar uw televisiedoos te kijken he?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat irriteert dat stomme Belgisch me toch altijd bij SYTYCD
Ik vind het niksquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het lief! Ze klinken een beetje als mijn schoonfamilie.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar allee, u hoeft niet naar uw televisiedoos te kijken he?
quote:
What did she do?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]An bah bah bah. Lelleke trol met d'r kutstem.
Mij irriteren.quote:
quote:Lesbians should not be allowed to buy dildos, BITCH u made your choice!!
quote:
Bizar. Laurent heeft ook de choreo van Natascha en Lorenzo gedaan van vorig seizoen, dat was zo ongeveer de mooiste dans uit alle seizoenen.quote:
Ja, ik vind meestal zijn dingen wel leuk. Maar dit gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Bizar. Laurent heeft ook de choreo van Natascha en Lorenzo gedaan van vorig seizoen, dat was zo ongeveer de mooiste dans uit alle seizoenen.
Hij doet ook wel eens dieskoo. Is niet helemaal mijn stijl.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik vind meestal zijn dingen wel leuk. Maar dit gewoon helemaal niet.
Ja. Maar geen house dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
Een metalnummer uit 96 met iets in de trant van synergy my love er in?
Klinkt meer als een house nummer
Ja dat zoekt fijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Maar geen house dus.Maar ik vertrouw mijn eigen geheugen onderhand niet meer.
Ja dat is ook het hele probleem hequote:
Stomme korsakov ook altijd.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is ook het hele probleem he
da's toch een goed merk vodka?quote:
Leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee met de bus gegaanEn vervolgens die lichtroute in Utrecht gaan lopen
quote:
Het is op z'n minst een aparte combi. Aan te raden om te luisteren?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
What the F? Dat album van Lou Reed en Metallica.....
Weet niet wat ik er van moet vinden.....
Mja, weet niet of jij het wat vindt... Eerste indruk bij mij is; tegenvaller....quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is op z'n minst een aparte combi. Aan te raden om te luisteren?
Van Metallica ben ik geen onwijze fan, ze hebben wat leuk werk op hun naam staan. Lou Reed vind ik niet heel bijzonder. Maar juist omdat de combi zo apart is, zou het wel iets leuks kunnen opleveren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, weet niet of jij het wat vindt... Eerste indruk bij mij is; tegenvaller....
Maar goed, behalve the Black Album en And Justice For All, ben ik nooit een Metallica fan geweest...
lichtroute?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee met de bus gegaanEn vervolgens die lichtroute in Utrecht gaan lopen
Niks van Metallica luisteren is altijd het bestequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is op z'n minst een aparte combi. Aan te raden om te luisteren?
Aanrader?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. kort stukkie alleenWas wel echt mooi!!
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van Metallica ben ik geen onwijze fan, ze hebben wat leuk werk op hun naam staan. Lou Reed vind ik niet heel bijzonder. Maar juist omdat de combi zo apart is, zou het wel iets leuks kunnen opleveren.
Zo ben ik!quote:
Weet ik niet precies... http://www.trajectumlumen.nl/portalquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lichtroute?
hebben ze dat afgekeken van Eindhoven?
Is best vermakelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aanrader?
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Iedereen raakt into ballet, ik ben zo trots!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik!
Het was prachtig. Adembenemend mooi. Kan er een halve avond over praten.
Ik en mijn gezelschap waren heel erg onder de indruk.
En dat allemaal om bij jou in de smaak te vallen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef L-E het volgende:
Iedereen raakt into ballet, ik ben zo trots!
leuk genoeg voor een date?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik niet precies... http://www.trajectumlumen.nl/portal
[..]
Is best vermakelijk
Jij bent een pionier op elk gebied, het is bekend.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 ging in 1998 al naar ballet voorstellingen
Danste je ook mee dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Iedereen raakt into ballet, ik ben zo trots!
Welnee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat allemaal om bij jou in de smaak te vallen.
En er daarna over vertellen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is het al weekend?! Ben gesloopt.. Domme dingen doen 's nachts rules
Het helpt niet wou je zeggen?quote:
Het was inderdaad net een droom soms.quote:
neuh, het was even een mededeling, verder ben ik nu op zoek naar info over dat zwanending en moet L-E de foto's weer terug zetten.. Kan ze niet meer zienquote:
Nee, om het zwanenmeer te zien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Godt ging naar het Zwanenmeer om indruk te maken op een andere dame, gok ik.
Wat voor foto's?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, het was even een mededeling, verder ben ik nu op zoek naar info over dat zwanending en moet L-E de foto's weer terug zetten.. Kan ze niet meer zien
Welke foto's? Wat gebeurt er allemaal?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, het was even een mededeling, verder ben ik nu op zoek naar info over dat zwanending en moet L-E de foto's weer terug zetten.. Kan ze niet meer zien
Heb je ooit zijn fotoboek wel es goed bekeken? Dat heeft hij echt niet nodig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
Godt ging naar het Zwanenmeer om indruk te maken op een andere dame, gok ik.
Zwanending?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nee. Maar ik zet het op mijn to-do-lijst, dank je voor de tip.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ooit zijn fotoboek wel es goed bekeken? Dat heeft hij echt niet nodig.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ooit zijn fotoboek wel es goed bekeken? Dat heeft hij echt niet nodig.
Nee, ik keek televisie toen zag ik opera en dacht ik... daar ben ik nog nooit geweest en dat is 1 van de dingen die ik moet doen voor ik dood ga.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Je werd wakker op een dag en dacht: Ik wil het zwanenmeer zien!
Leugenaar. Of ben je op je hoofd terecht gekomen toen je van je stoel afgleed toen je naar zijn foto's keek?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
Dat heb ik niet nee. Maar ik zet het op mijn to-do-lijst, dank je voor de tip.
Dat zou wel iets voor mij zijn ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leugenaar. Of ben je op je hoofd terecht gekomen toen je van je stoel afgleed toen je naar zijn foto's keek?
Goed dan. Ik ga naar http://www.purmaryn.nl/pr(...)no_Ballet_Rotterdam/ trouwens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik keek televisie toen zag ik opera en dacht ik... daar ben ik nog nooit geweest en dat is 1 van de dingen die ik moet doen voor ik dood ga.
Ik ging naar de site, keek rond en zag ook ballet.
Iemand kreeg nog een verjaardagskado van me en ik bood dit dus aan. Dat werd met beide handen aangegrepen en bij de keuze tussen opera en ballet koos ze voor ballet.
Ik vermoed dat het echt is gebeurd al.quote:
Scapino ben ik al een keer geweest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed dan. Ik ga naar http://www.purmaryn.nl/pr(...)no_Ballet_Rotterdam/ trouwens.
Ik glij niet van mijn stoel af op grond van slechts foto's. Helaas.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het echt is gebeurd al.
Als ik er even op spuug dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik glij niet van mijn stoel af op grond van slechts foto's. Helaas.
Op L-E of de stoel?quote:
Waar zou ze het meest opgewonden van raken, denk jij?quote:
Het ging om glijdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zou ze het meest opgewonden van raken, denk jij?
Jij wordt echt met elke post sexier..quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed spugen dus ik sproei meer
Wie weet glijdt ze zo van haar stoel af als ze flink in haar gezicht wordt gespuugd.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet glijdt ze zo van haar stoel af als ze flink in haar gezicht wordt gespuugd.
Gevonden?quote:
Precies.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet glijdt ze zo van haar stoel af als ze flink in haar gezicht wordt gespuugd.
Neequote:
En jij bent preuts!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Stomme topics die nog in je AT staan en waar je dan post denkende dat je in Singles zit
Zeg, hou je leedvermaak bij je blondiequote:
Stressen of roken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik rook echt veel te veel als ik gestresst ben. Moet ik niet doen.
Waarom ben je nu weer gestrest?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik rook echt veel te veel als ik gestresst ben. Moet ik niet doen.
Allebei.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, hou je leedvermaak bij je blondie
Och zo veel redenenquote:
Sorry. Zie je, ik begin het zelfs al af te reageren op de mensen die ik lief vind.quote:
Ik zit hier heel lief danspasjes te oefenen, krijg ik dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry. Zie je, ik begin het zelfs al af te reageren op de mensen die ik lief vind.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je weer met je homovriendje praten?
Vast niet, anders was je nu niet gestresst geweest.quote:
Damn, dat is jong ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef Godtje het volgende:
Kennis van me heeft vrijdag een hartaanval gekregen. 36 jaar oud en een hartaanval.
Ook echt niet best.
Over stress gesproken.
Hij had dus meer moeten roken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef Godtje het volgende:
Kennis van me heeft vrijdag een hartaanval gekregen. 36 jaar oud en een hartaanval.
Ook echt niet best.
Over stress gesproken.
Dat helpt nietquote:
Dan ligt het dus aan haar.quote:
quote:
Zijn adviezen zijn slecht, wil je zeggen?quote:
Het ligt ALTIJD aan de man..... dat is toch algemeen bekend??quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet ze vast weer zo te draaien dat het toch aan mij ligt
Nee dat niet. Maar ik kan geen ijzer met handen breken!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn adviezen zijn slecht, wil je zeggen?
Dat is een waarheid voor jou maar niet voor mij en Air hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het ligt ALTIJD aan de man..... dat is toch algemeen bekend??
Tuurlijk welquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik kan geen ijzer met handen breken!
Dan begin je met een stukje hout.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Daar hebben ze apparatuur voor hoor. Denk ik. Bij de Gamma ofzo wellicht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
GRTmlgrgrmlrgmrl ik wil pizza... maar is het al 21.49
Je kan bestellen tot 22.00quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
Pizzaquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
er ligt er nog een in de vriezer.... ik denk nu slechts aan de hoeveelheid vet en carbs die in zo'n ding zitten en dat te samen met mijn zijkantjesquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil het niet toegeven eigenlijk, maar ik ben het met je eens
Ze zijn ook wel binnen te houden, maar geef mij maar van een goede pizzeriaquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
mensen die geen diepvriespizza kunnen klaarmaken....
die Dr. Oetker tonijn zijn prima te doen....
Niet kunnen klaarmaken? Niet willen eten bedoe.je. Smerige dingenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
Ranzigheid ten top, gatverdamme zeg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
Ik gooi de pizza dan ook altijd in de papierbak.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef ArTiC het volgende:
diepvriespizza...de doos die eromheen zit smaakt nog beter
Geen tosti?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
En bedankt, nu heb ik weer een boterham staan smeren.
quote:
Dat weet ik omdat ik een brave burger én moeder ben die zich heel de dag bezig houdt met koekjes bakken en knutselen, wat insinueer jij nu hier zeg!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens L-E, hoe wist jij dat ik porno in mijn sig heb staan?
Dat jij naar seventies porn kijkt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik omdat ik een brave burger én moeder ben die zich heel de dag bezig houdt met koekjes bakken en knutselen, wat insinueer jij nu hier zeg!
Seventies ja? Jouw tienerjaren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jij naar seventies porn kijkt.
Toen censuur nog op natuurlijke wijze plaatsvond met behulp van dikke bossen schaamhaar.quote:
Je hebt me gespot?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen censuur nog op natuurlijke wijze plaatsvond met behulp van dikke bossen schaamhaar.
Ja maar seventies porn, dus verwacht niet te veel.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie jou overal. Maar dat is meer mijn geobsedeerde geest dan iets anders.
Dat vraag ik me ook af elke keer dat ik bij een boom sta te plassen en mezelf onder zeik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Oh L-E'tje waarom ben je toch geen man?
Wat zijn dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Royco1 het volgende:
Nu heb ik zin in vlamtosti's, maar ik mag niet eten van mezelf
Vetklepquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga zo maar eens in bed liggen. Uitbuiken
Tosti's met gekruid vlees er tussen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Ga ook je tandenpoetsen
Heb hier nog een pizza met jouw naam erop in de vriezer liggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
resultaat... GEEN pizza, niks nada meer gegeten
klinkt goed, en mja... andere tip dan >>> drink een paar glazen water...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tosti's met gekruid vlees er tussen.
Ben nog aan het werk
Ik zeg: "foto"quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb hier nog een pizza met jouw naam erop in de vriezer liggen.
Die foto van jou in dat rooktopicquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga zo maar eens in bed liggen. Uitbuiken
In het sexy gewaagd topic zouden ze roepen: geil etcquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die foto van jou in dat rooktopic
Pronte sleutelbeentjes
ziet er goed uit hoor damesquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In het sexy gewaagd topic zouden ze roepen: geil etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |