I wishquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
Heb je weer aan de pillen gezeten homo?
STquote:
Leuk vaag ofquote:
Wat ga je eten?quote:
Nice!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
andijviestamppot met spekjes en cashewnootjes
Januari in 013quote:
quote:
Zing het!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
Kut, ik zoek een nummer, maar ik weet de titel niet meer en de band niet meer
quote:
zoek op n stukje uit de tekst? doe ik ook zo vaakquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
Kut, ik zoek een nummer, maar ik weet de titel niet meer en de band niet meer
Weet ik, maar voor ons is het vermakelijk als jij gaat lopen kraaien.quote:
Ja dat heb ik geprobeerd, met het enige stukje tekst wat ik (volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoek op n stukje uit de tekst? doe ik ook zo vaak
Vertel! Wat is die tekst?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat heb ik geprobeerd, met het enige stukje tekst wat ik (volgens mij) nog weet, maar dat lukt niet.
Het was iets met 'synergy my love' geloof ikquote:
dat is wel heel summierquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was iets met 'synergy my love' geloof ikMaar ik kan het dus ook fout hebben
Mij hemel, de eerste hit op Google.quote:
Nee schat dat is 'm nietquote:
Snappik, ik doel op het hoge percentage foutheid.quote:
Oh hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snappik, ik doel op het hoge percentage foutheid.
Jeeezus, de seventies?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Maar hell, het was ook van vroegah, toen ik 20 was ofzo
Dankzij jou wel een fijne associatie met een briljant metalachtig nummer uit mijn jeugd. *trip to memory lane maakt*quote:
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dankzij jou wel een fijne associatie met een briljant metalachtig nummer uit mijn jeugd. *trip to memory lane maakt*
quote:
Nee niks, ontroostbaar ben ik nu, ontroostbaar!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig.
Sorry MissB
jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt middeleeuws death metal nummer, waarom ben ik je vergeten?
Ja hoe dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
Miss, regel jij dan even die kaartjes voor Gotye?
hoeveel wil je er voor betalen? alle NLse shows zijn ausverkauftquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
Miss, regel jij dan even die kaartjes voor Gotye?
Geen idee, dat ben ik vergetenquote:
Moet 't nog ergens bekend van zijn? Hitlijsten? Film? MTV Headbangers ball? Of iets anders?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt middeleeuws death metal nummer, waarom ben ik je vergeten?
Dat geeft niet, dan kunnen we naar Laura Pausini instead.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoeveel wil je er voor betalen? alle NLse shows zijn ausverkauft
In mijn tijd vast welquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet 't nog ergens bekend van zijn? Hitlijsten? Film? MTV Headbangers ball? Of iets anders?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dan kunnen we naar Laura Pausini instead.
minstens zo leuk, of nee beterquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dan kunnen we naar Laura Pausini instead.
Je mag ook wel met me mee naar een dansvoorstelling. Toen ik het voorstelde zei Vriendje heel lief dat hij zich geen leukere avond voor kon stellen. Dus ik denk dat hij niet wil.quote:
Je zou es bij tijn kunnen vragen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
In mijn tijd vast welNee echt geen idee. De bandnaam was 1 woord geloof ik. Zo'n typische doom naam
Je mag met mij mee naar het Zwanenmeer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
Je mag ook wel met me mee naar een dansvoorstelling. Toen ik het voorstelde zei Vriendje heel lief dat hij zich geen leukere avond voor kon stellen. Dus ik denk dat hij niet wil.
Ja verdomme tijn. Normaal ben je niet met een knuppel weg te slaan en waar ben je nu ik je eens nodig heb?quote:
Hou jij daarvan ja?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag met mij mee naar het Zwanenmeer.
Ligt er maar net aan waar heenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag ook wel met me mee naar een dansvoorstelling. Toen ik het voorstelde zei Vriendje heel lief dat hij zich geen leukere avond voor kon stellen. Dus ik denk dat hij niet wil.
Oh god, DM 'm eens. Hij weet niet wat hem overkomt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdomme tijn. Normaal ben je niet met een knuppel weg te slaan en waar ben je nu ik je eens nodig heb?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, DM 'm eens. Hij weet niet wat hem overkomt!
Ik heb al kaartjes voor de voorstelling zelfs.quote:
Oh dat ziet er wel leuk uit eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
http://www.purmaryn.nl/pr(...)no_Ballet_Rotterdam/
Je gaat met Godt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al kaartjes voor de voorstelling zelfs.
Nee, met mijn vrouw en vrienden.quote:
Godt en ik zijn beiden te lui om daadwerkelijk moeite te doen es af te spreken.quote:
Ik zit al te bedenken wat het kan zijn. Maar ik er zijn te veel bands die het zouden kunnen zijn.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef L-E het volgende:
Leuk! Ik hou erg van dans/ballet, maar dat is inmiddels wel bekend.
Nee lieverd, da's geen death metal dingetje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
Miss, bedoel je Bush niet? Zij hebben ook een soortgelijk zinnetje ergens in een liedje.
Doe eens wat bandnamen dan, ms herken ik het!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit al te bedenken wat het kan zijn. Maar ik er zijn te veel bands die het zouden kunnen zijn.
Ben benieuwd hoe je dat zal vinden. Wanneer ga je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Ballet was (en is?) niet echt mijn ding. Maar ben over mijn vooroordelen heengestapt en op Lowlands wezen kijken naar het Nationaal Ballet. Was dermate indrukwekkend dat ik wel es een hele voorstelling wil zien.
Nee. Mijn gevoel zegt iets met een D of een S.quote:
Oh, dat had ik niet gelezen, sorry.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee lieverd, da's geen death metal dingetje.
Eind maart.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
Ben benieuwd hoe je dat zal vinden. Wanneer ga je?
Moonspellquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe eens wat bandnamen dan, ms herken ik het!
Post je tegen die tijd nog hier of toch maar vriendjes worden op Facebook?quote:
Ik weet nog steeds niet of ik FB wil behouden of niet. Keuzes keuzes..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Post je tegen die tijd nog hier of toch maar vriendjes worden op Facebook?
Gewoon doen, zolang je er niks over je privéleven op post, is er weinig mis mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik FB wil behouden of niet. Keuzes keuzes..
Wegdoen dat fbquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik FB wil behouden of niet. Keuzes keuzes..
Kut, ik dacht 'm te hebben met My Dying Bride, maar dat is weer een ander uit mijn prehistorie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moonspell
Typo O negative
My Dying Bride
Anathema
Katanonia
Pardise Lost
Oh dat maakt het al makkelijkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Mijn gevoel zegt iets met een D of een S.
Ik zit al lijsten door te spitten, maar er gaat geen belletje rinkelen..quote:
Had ik gedaan. Nu blijkt het op mijn werk enorm te leven, en dan kan FB hebben wel weer voordelen opleveren.quote:
Meer doom/death bands uit die tijd ken ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kut, ik dacht 'm te hebben met My Dying Bride, maar dat is weer een ander uit mijn prehistorie.
Voor zakelijk gebruik je Linkedinquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Had ik gedaan. Nu blijkt het op mijn werk enorm te leven, en dan kan FB hebben wel weer voordelen opleveren.
Ik ken LinkedIn, maar dat gebruiken ze bij mij dus niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor zakelijk gebruik je Linkedin
Stonden twee goede artikelen over Facebook in het financieel dagblad. Zal eens kijken of ze online te vinden zijn
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer doom/death bands uit die tijd ken ik niet.
Typisch... Collega's en zakenrelaties hoef ik echt niet op Facebook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Ik ken LinkedIn, maar dat gebruiken ze bij mij dus niet.
Tsja, ik vind het ook wel wat gek, maar ze zijn ook wel een beetje typisch hoor. Maar ook dol op mij, dus ik vind het wel best.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch... Collega's en zakenrelaties hoef ik echt niet op Facebook.
+1quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch... Collega's en zakenrelaties hoef ik echt niet op Facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |