Hij is volgens mij voor PSV.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hihi hoho haha wat grappig. Ondertussen zijn ze wel regerend kampioen. Feyenoord was voor het laatst kampioen in... Wat was eht ook alweer. '99? Waarom kunnen jullie niet accepteren dat sommige clubs gewoon beter zijn?
Ook goed, dan slaat het nog minder ergens op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is volgens mij voor PSV.
PSV>>>>Ajax
Gewoon supporter-af zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:37 schreef Fredo55 het volgende:
Hoe moet ik dat morgen uitleggen op het werk?
Veeeeeeeeeeeeeeeeeel minder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook goed, dan slaat het nog minder ergens op.
zal ook niet 1 2 3 gebeurenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie nu idd dat Feyenoord al 12 jaar geen kampioen is geweest_!
Met geluk tegen PSV gewonnen.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12quote:
GAE was een te groot obstakel.quote:
Kunstveldquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tis wel erg rustig hier opeens
Heracles speelt sterk. AZ doet nog niet veel
even uitrusten van de 6-0quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tis wel erg rustig hier opeens
Heracles speelt sterk. AZ doet nog niet veel
6-0?quote:
Uit jouw toetsenbord zal inmiddels wel rook komen of niet?quote:
haha ok sorry ik ben ontmaskurd hihihquote:
Er gebeurt alleen zo weinigquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:51 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord, PSV en Ajax spelen niet en meteen zijn vrijwel alle schijtirritante baggerusers weg. Hoe mooi is dat. Maken we hier weer een leuk topic van?
Vrijwel alle?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:51 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord, PSV en Ajax spelen niet en meteen zijn vrijwel alle schijtirritante baggerusers weg. Hoe mooi is dat. Maken we hier weer een leuk topic van?
Maar nog 0-0quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij gaat ook een ban krijgen
AZ speelt beter
Denk het welquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AZ speelt beter
Je kan moeilijk posten als er in de wedstrijd niets gebeurt wat noemenswardig isquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:51 schreef Tchock het volgende:
AZ speelt beter, maar scoort niet. Heracles heeft Willie "de extreme" Overtoomquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AZ speelt beter
Het is gewoon een slechte wedstrijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:51 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, kloptquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is gewoon een slechte wedstrijd
Nivea reclamequote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
AZ speelt beter, maar scoort niet. Heracles heeft Willie "de extreme" Overtoom
Ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar dan hebben er zo 20 man een ban straks incl happel.
Nog ..quote:
Toen ik mijn tv aanzette stond het al 4-0, hopelijk heb ik in die 20 minuten niks verkeerd gezegd.quote:
Ze bannen niet per sé als je iets verkeerd zegt, maar als je bijv. meer dan 2 x heb getrolledquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toen ik mijn tv aanzette stond het al 4-0, hopelijk heb ik in die 20 minuten niks verkeerd gezegd.![]()
Hopelijk stunt Heracles even. [ afbeelding ]
Vrij vaak wel ja. Maar alleen vandaag, geen idee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vonden jullie mijn reacties van vandaag trollen?
Goed ideequote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef Wilskracht het volgende:
Zo tijd om naar sport1 te gaan Tottenham-QPR
Oh jeetje... zal ik dan tegen mijn eerste Fok ban gaan aanlopen, maar ze vroegen er ook wel om hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze bannen niet per sé als je iets verkeerd zegt, maar als je bijv. meer dan 2 x heb getrollen
Omdat 1.55mquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is Overtoom niet naar een grotere ploeg? Echt wel een goede voetballer.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik liet er één vallen, hoorde het niet
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en? Alsof Messi en het hele Spaanse middenveld groot zijn.
Nu ga je er straks in staan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik liet er één vallen, hoorde het niet
Beetje een niveauverschil tussen Messi en Overtoom.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dan ook geen grote ploeg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beetje iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beetje een niveauverschil tussen Messi en Overtoom.
Zo werd FCT ook kampioenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu ga je er straks in staan. [ afbeelding ]
Saaie wedstrijd zeg, de tering man. Vast een 0-1 a 0-2 voor AZ.
Ik geef het op en verraad de Eredivisie, tijd voor V/d Vaart en co.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu ga je er straks in staan. [ afbeelding ]
Saaie wedstrijd zeg, de tering man. Vast een 0-1 a 0-2 voor AZ.
Welke Co.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef het op en verraad de Eredivisie, tijd voor V/d Vaart en co.
Pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |