abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103746546
http://www.nu.nl/binnenla(...)haag-terrorisme.html

quote:
DEN HAAG - Ongeveer 500 Turken hebben zondagmiddag op het Malieveld in Den Haag een pro-Turkse manifestatie gehouden. Velen droegen de Turkse vlag. Velen droegen de Turkse vlag.

De manifestatie was georganiseerd door het Turks Platform Den Haag. Leden van die organisatie hielden toespraken tegen terrorisme.
Op en rond het Malieveld was veel politie op de been, onder wie ongeveer 200 ME'ers. De politiemacht was aanwezig in verband met de spanningen tussen Turken en Koerden.
De politie moest bij het vertrek van het Malieveld nog een aantal straten afsluiten om te voorkomen dat demonstranten de binnenstad introkken. Onder meer het Korte Voorhout was even afgesloten.
http://www.nu.nl/binnenla(...)haag-terrorisme.html

En gister nog een zelfmoord aanslag (waarschijnlijk door een Koerdische vrouw) :

http://www.nu.nl/buitenla(...)s-partijkantoor.html

quote:
[BINGOL - Een vrouwelijke zelfmoordenaar heeft een bom laten ontploffen bij een kantoor van de regerende politieke partij AKP in de Turkse stad Bingöl.

Bij de explosie vielen 2 doden en 20 gewonden. Ook de zelfmoordenaar kwam om, meldde de lokale gouverneur Mustafa Hakan Guvencer.

De bom ontplofte in een theehuis vlakbij het provinciale AKP-kantoor maar dat kantoor was niet direct het doelwit, nuanceerde minister Idris Naim Sahin van Binnenlandse Zaken. De verantwoordelijkheid voor de aanslag is nog niet opgeëist.

En de onzin gaat maar door .. :O
And remember, respect is everything!
pi_103746599
De helden die zo graag willen vechten mogen ze linea recta naar Schiphol begeleiden. Voer je oorlog maar in eigen land.
pi_103746962
Ga lekker demonstreren in Turkije ofzo.
pi_103747096
Lekker elkaar uitlokken onder het mom van 'demonstratie'.
pi_103747316
Video: http://nos.nl/video/30865(...)ren-in-den-haag.html

Enkele honderden Turken demonstreren in Den Haag tegen de PKK. Er was veel politie op de been. Eerder liepen betogingen in Amsterdam uit op rellen.
pi_103747344
Je verbonden voelen en spreken namens een overheid die je naait op dagelijkse basis. Daarnaast ook nog eens hun ruzies overnemen. Ik weet beter maar heb de neiging om te zeggen dat het niet veel achterlijker kan.

Niet dat Nederlanders zoveel anders zijn maar achja nationalisme he.
pi_103748642
En de eerste stenen zijn al richting de ME gegaan. Plein is leeggeveegd door ME en hondenbrigade, tis nog onrustig en grimmig daar in de wijk
pi_103748716
Wat is de twitterbron?
pi_103748747
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:00 schreef Specularium het volgende:
Wat is de twitterbron?
http://twitter.com/#!/regio15
pi_103748763
Tot 1600 leek alles gewoon normaal te verlopen
http://www.regio15.nl/act(...)ken-op-het-malieveld
  zondag 30 oktober 2011 @ 17:03:23 #11
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_103748796
Wat proberen ze precies te bereiken door met z'n allen op het Malieveld te gaan staan?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_103748866
regio15 twitterde op zondag 30-10-2011 om 16:53:49 Middels megafoons woren omstanders gevorderd zich te verwijderen omdat anders geweld zal worden gebruikt. #Transvaal #ongeregeldheden reageer retweet
pi_103748897
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 16:17 schreef boyv het volgende:
Ga lekker demonstreren in Turkije ofzo.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 30 oktober 2011 @ 17:07:11 #14
236046 NotYou
tigerblood
pi_103748905
quote:
5s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:03 schreef monkyyy het volgende:
Wat proberen ze precies te bereiken door met z'n allen op het Malieveld te gaan staan?
Flashmobben. Als ze dan met de volle 500 man bijeen zijn beginnen ze uit het niets te dansen op de muziek van Justin Bieber, terwijl enkele handige neefjes/buurjongens het filmen voor op youtube.
Je suis Charlie Sheen
pi_103748961
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 17:03 schreef monkyyy het volgende:
Demonstreren tegen terrorisme in Turkije (voor hun de PKK etc.).
pi_103749002
Eigenlijk wel hypocriet van die Turken om nog langer de Palestijnen te steunen.
Haha
pi_103749015
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 16:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de eerste stenen zijn al richting de ME gegaan. Plein is leeggeveegd door ME en hondenbrigade, tis nog onrustig en grimmig daar in de wijk
Zitten ze nu in Transvaal? Hoe komen ze nou van het Malieveld in Transvaal terecht?
pi_103749062
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Zitten ze nu in Transvaal? Hoe komen ze nou van het Malieveld in Transvaal terecht?
Daar woont het overgrote deel waarschijnlijk dus gewoon op weg naar huis
pi_103749065
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Joker89 het volgende:
Eigenlijk wel hypocriet van die Turken om nog langer de Palestijnen te steunen.
Niet te vergelijken.
pi_103749087
regio15 twitterde op zondag 30-10-2011 om 17:09:03 De Mobiele Eenheid heeft zich teruggetrokken uit #Transvaal. Vervolgens komen weer veel mensen de straat op. #ongeregeldheden reageer retweet
_O-
pi_103749089
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Daar woont het overgrote deel waarschijnlijk dus gewoon op weg naar huis
Zie het al, gevechten op het Hobbemaplein (volgens Twitter).

quote:
30 oktober 2011, 16:40
ONRUST IN TRANSVAAL, ME INGEZET

De Mobiele Eenheid heeft vanmiddag charges uitgevoerd in Transvaal. In verschillende straten was het onrustig. Er werd met stenen naar de politie gegooid. Die probeerde met jeeps en honden de menigte te verspreiden. Er kwamen meldingen uit de Schalk Burgerstraat, Kempstraat en Kaapstraat.

Volgens Den Haag FM fotograaf Richard Mulder vormde de ME een linie op de Kaapstraat. Verschillende agenten liepen met schild en wapenstok in de verschillende straten, soms tussen het verkeer door.

Tram 6 mocht enige tijd niet zijn normale route door de Schilderswijk rijden en bus 25 reed om Transvaal heen. Inmiddels verloopt het openbaar vervoer weer normaal en heeft de ME zicht teruggetrokken. Er zijn nog wel steeds veel mensen op straat.

De rellen zijn mogelijk een vervolg op de Turkse manifestatie eerder op het Malieveld.
http://dhfm.nl/index.php?id=41&tx_ttnews[tt_news]=140973
pi_103749126
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:12 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Niet te vergelijken.
Vertel.
Haha
pi_103749150
Dan zie ik nog liever een demonstratie van kaalkopjes als ik moest kiezen.

:{z
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103749263
Turken :')
Koerden :')
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')