SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Net alsof een dief ofzo dan terug gaat roepen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De eerste paar keer even kijken/roepen of mijn broertje thuis is of zo, daarna gewoon proberen te negeren.
Nee, maar mijn broertje wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof een dief ofzo dan terug gaat roepen.![]()
Nee kijk, ik bedoel dat als ik denk 'heuy ik hoor iets' en het mijn broertje blijkt te zijn, ik niet meer alleen thuis ben en ik ook weet dat rare geluiden waarschijnlijk van hem af komen.quote:
Maar stel je bent alleen thuis en het zijn je ouders niet en ook je broertje niet. Dan is er toch stront aan de knikker?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee kijk, ik bedoel dat als ik denk 'heuy ik hoor iets' en het mijn broertje blijkt te zijn, ik niet meer alleen thuis ben en ik ook weet dat rare geluiden waarschijnlijk van hem af komen.
Nee, dan zijn het de buren, de wind, de verwarming, mensen buiten of zit het gewoon in mijn hoofd. Ik woon in een rijtjeshuis dus er valt ook niet veel te jatten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar stel je bent alleen thuis en het zijn je ouders niet en ook je broertje niet. Dan is er toch stront aan de knikker?
nee, ik ben een dappere koningquote:
Haha heldquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dan zijn het de buren, de wind, de verwarming, mensen buiten of zit het gewoon in mijn hoofd. Ik woon in een rijtjeshuis dus er valt ook niet veel te jatten.
moet ik je beschermen?quote:
eerst maar samenwonenquote:
Hoe wil je anders in mijn (ons) kasteel wonen?quote:
Goeie vraag en daar heb ik geen antwoord opquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe wil je anders in mijn (ons) kasteel wonen?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goeie vraag en daar heb ik geen antwoord op
Schaakmat!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goeie vraag en daar heb ik geen antwoord op
Alweerquote:
Jaja, en aangezien het weekend is, is de stadsomroeper met verlof.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:29 schreef SM- het volgende:
Jeuzes, ik ga een dagtaak hebben aan het bijhouden van dit topic
Dat hoort erbijquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:29 schreef SM- het volgende:
Jeuzes, ik ga een dagtaak hebben aan het bijhouden van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |