Goed! Een puik ding om aan m'n bescheiden arsenaal van smakelijke gemakkelijke gerechten toe te voegenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:03 schreef MaximusTG het volgende:
Hoe smaakte de Flammkuchen vriendelijkevriend?
waarom ben jij al getrouwd?quote:Op zondag 11 december 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Fotootje van de eerste kleinede andere heb ik geen foto van, was niet zo bijzonder mooi
![]()
Wauw. Nu heb ik hongerquote:Op zondag 11 december 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Fotootje van de eerste kleinede andere heb ik geen foto van, was niet zo bijzonder mooi
![]()
Al doende leert men, nietwaar? Gewoon doorgaan!quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef peerte het volgende:
Net weer pizza gebakken, recept van Jamie O. uitgeprobeerd: http://www.jamieoliver.nl/recipes/pizza-recipes/pizzadeeg
Vorige week met 2 dagen koud rijzen is qua smaak toch beter bevallen. Heb dit 5 uur laten rijzen, maar vond er toch weer meer een broodsmaak aanzitten...
Wat me wel opviel is dat de eerste pizza in mn bestronoventje het beste word qua knapperigheid, daarna blijft de bodem íets zachter. Kan dat iets te maken hebben met vocht ofzo wat door die steen word opgenomen? Er komt ook altijd behoorlijke stoom uit de oven tijdens het bakken...
Iets anders wat ik lastig blijf vinden is het vormen van het deeg. Heb tot nu toe altijd vrij stug deeg en het breekt best snel. Uit wanhoop maar een deegroller uit de kast gepakt, maar pizza werd niet zo dun als ik hem voor ogen had....... Goeie tips hiervoor?
bij jouw recept heb ik gekneed met deeghaken en dan behoorlijk lang, en deze keer had ik een tijd in de keukenmachine en een deel met de hand gekneed...quote:Op maandag 19 december 2011 21:06 schreef MaximusTG het volgende:
Hou je je wel goed aan de hoeveelheden die in een recept staan? Ook water kan je het makkelijkst afwegen, helemaal makkelijk als je de kom op een digitale weegschaal zet.
En dan kneed je met de hand begrijp ik? Dat is hard werken voordat je deeg goed genoeg gekneed is!
Waar werk jij? Kom ik langsquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:13 schreef sammyd118 het volgende:
Deze van de week op mijn werk gemaakt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |