Leuk MI, wat voor paard heb je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge! Boek v Annemarie Postma aan het lezen en peertje als ontbijt.
Zo lekker paardjeinspannen
Die vd buurmanquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
Wakker geworden met een dikke knie en een ontstoken oogZal wel nasleep wezen van het oktoberfeest
Ik was in lederhosen gisteren, dat ook nog
Foooohooootoooo!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
Wakker geworden met een dikke knie en een ontstoken oogZal wel nasleep wezen van het oktoberfeest
Ik was in lederhosen gisteren, dat ook nog
ik was ook een paardemeisje vroeger! Inclusief de penny, posters van paarden, en hele zaterdagen op de manege...quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:02 schreef V1z0R het volgende:
Heb geen foto's
Misschien dat er op FB wel wat verschijnt in de loop van de dag...Heb nu echt zo'n idee dat Ml-etje zo'n paardenmeisje was vroeger
Waarom las ik nou lama grapjes, i.p.v. lamme grapjesGelukkig ging het sushi rollen goed Maria. Dat kun je weer op je CV zetten natuurlijk
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Ja, vind ik ook het grootste minpunt van paarden, geen shoarma.
Goh, hier maak in dan een te snelle lees-associatiefoutquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:32 schreef loveli het volgende:
Ik ging juist vrij snel voor meer pk. Paar maanden pony gereden, daarna overgestapt op paarden. En meteen het grootste paard uitgekozen, kon er niet zonder hulp op klimmen. Toen ik er afflikkerde ;')
!! Nu mag je mijn kaak oprapen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
Paardenmeisjeneuh niet echt, kwam nooit op manege's en nadat ik zo goed ging rijden dat men vond dat stijgbeugels doorsnijden een optie werd ook niet meer op concours.
Al die meisjes die gratis paarden staan te poetsen omdat ze zo lief zijnquote:Heb de grootste fries van Nederland (op dat moment) gereden en verder vooral lekker het platteland op zag en zie het nut niet zo van dat gedoe.
Dat moet je me even uitleggen Liquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
!! Nu mag je mijn kaak oprapen.
[..]
Al die meisjes die gratis paarden staan te poetsen omdat ze zo lief zijn...
Was het maar zoquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
Had niet verwacht dat ze naar dat niveau zouden duikelen, dingen sabotteren. Dat lees je alleen in de Penny
"Dat ze zo lief" zijn bedoelde ik die paarden mee. Meisjes die als gratis poetshulp worden gebruikt. Nooit zo nagedacht over hoe het is als je een paard hebt, harde leerschool lijkt me.
Manege vol meisjes. Wat naar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest wel eens mee met m'n zus naar de manege, dus ik ken het
Mijn zusjes was een paardenmeisje, ik (en mijn broertje) gingen met haar op paardrijles. Ik vond het nog best een leuke zaterdagmiddagbesteding maar heb het nooit erg onder de knie gekregen en ook geen grote hartstocht voor paarden door ontwikkeld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest wel eens mee met m'n zus naar de manege, dus ik ken het
Stijgbeugels saboteren niet eigenlijk, best wel ernstig...
Vervang Zwiggelte door een andere plaatsnaam. Ook ramp. Groepsdwang, vreselijke kampleider en z'n dochter was er ook en die was geweeeeeeeldig. Marjolein. Ze zag er ook uit als een echte Marjolein. Met dito gedrag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef sigme het volgende:
Oh, een keer een weekje in de zomer paardenkamp, ergens in Zwiggelte. Dat was een ramp..
nu maar hopen dat het gaat sneeuwen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Chipjes![]()
En ik heb net deze gekocht:
[ afbeelding ]
Kan ik lekker door de sneeuw banjerenIk wilde eerst een elegant(er) model, maar toen zag ik deze. Met roze. En sterren. Dus. Toen wilde ik deze hebben
![]()
Oh, en nu ga ik lekker Battlefield 3 spelen
Zo niet, dan schep ik af en toe gewoon wat ijs uit de vriezer, dump dat in de tuin en ga daarin rondspringenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het gaat sneeuwen...
Anders even naar de Ardennen of Sauerland rijden om ze te kunnen proberenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het gaat sneeuwen...
Gelukkig, ben ik niet de enige met een slecht lijstje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:05 schreef progje het volgende:
Ik was pas om half 1 uit bed.
Lijstje
L: 2 crackers met kalfsfilet + ei + ui
T: 50 gram grillworst + kaas
T: druiven
D: nog geen idee
T: wijn
En verder zit ik de hele dag al op de bank niks te doen.. Heerlijk.
Ach liefje toch. Ga zo snel je durft naar hem toe en vertel hem waar je bang voor bent en praat daarna verder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo chargrijnig! Heb mijn schoonfamilie met mijn chargrijnigheid verjaagd en nu is vriend boos en ik weet niet of dit nog wel goed komt en nu ben ik bang.
Dat ja! Hoe komt het dat je zo chagrijnig bent?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach liefje toch. Ga zo snel je durft naar hem toe en vertel hem waar je bang voor bent en praat daarna verder..
Ik heb dat "recept" in elkaar gegooid in Spanje en daar had ik alleen een maatbeker, maar dat werd toevallig hele lekkere deeg. Omgerekend naar grammen is het dit:quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:04 schreef Ewelina het volgende:
Mar, je koekjes klinken heerlijk!![]()
Nu wil ik ook.
Het hangt in de lucht volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo chargrijnig! Heb mijn schoonfamilie met mijn chargrijnigheid verjaagd en nu is vriend boos en ik weet niet of dit nog wel goed komt en nu ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Chipjes![]()
En ik heb net deze gekocht:
[ afbeelding ]
Kan ik lekker door de sneeuw banjerenIk wilde eerst een elegant(er) model, maar toen zag ik deze. Met roze. En sterren. Dus. Toen wilde ik deze hebben
![]()
Oh, en nu ga ik lekker Battlefield 3 spelen
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:49 schreef progje het volgende:
ik ben eindelijk overstag gegaan en heb een kitchenaid gekocht![]()
Volgens mij ook best een goede aanbieding:
http://www.cookplanet.co.(...)221_420_224_499.html
(heb hem trouwens voor de zekerheid via de Duitse site besteld)
Heb er ook nog een pasta/lasagna geval en deeghaak bijgedaan.
Nu hopen dat ie snel binnen is
Wel ook wat stevigs erdoor doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik heb weer normale yoghurt gekocht, peren en bananen. Vanaf morgen smoothies bij het ontbijt.
Hoezo weggejaagd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige met een slecht lijstje.
Twee zelfs, weekendquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
En ik doe slecht lijstje-boks![]()
De dag goed begonnen met een uitsmijterEn toen afgezakt via een zakje chips naar frietjes met knakworst. Niet zo (!) gezond, maar wel omnomnom
![]()
Maarrrr... zoals Martijn al zei, één dag in de week mogen we best eens minder gezond eten (Martijn is ook begonnen met gezonder leven & gewicht kwijtraken),
Waarom? Ik eet gewoon nog boterhammen bij mijn ontbijt...quote:
Oh ok dat kon ik niet ruiken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom? Ik eet gewoon nog boterhammen bij mijn ontbijt...
Ik dacht even dat je een SOA op de lijst zette, maar google leert me dat het gewoon een lampionplant is. De moderne variëteiten smaken geloof ik wel wat beter dan die dingen die ik vroeger wel uit de tuin haalde. Hoop ik. Eet je een bord vol of een stuk of 3?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: Appel en peer (kon de frites zowat nog voelen zitten)
S: paard en wagen managen
L: 3 zuurdesempompoenboterhammen 1 met filet AM, 1 met geitenkaas, 1 met grillworst (dun)
T: Physalis
S: flink stuk doorstappen
D: Lasagnette by the Mr, met paprika, pastinaak, broccoli, kastanjechampi's en prei
T: nog geen idee chipjes maar liever nootjes
Ze zijn vooral zuur en ik eet een handje per keer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een SOA op de lijst zette, maar google leert me dat het gewoon een lampionplant is. De moderne variëteiten smaken geloof ik wel wat beter dan die dingen die ik vroeger wel uit de tuin haalde. Hoop ik. Eet je een bord vol of een stuk of 3?
Die is gaafquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe awesome!
En de groentensoep is ook bijna klaar
Hier ook al evenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hip hè?! M'n eerste ooit!
en het ziet er heel gezellig uit! 't Is ook al donker!
Cool!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe awesome!
Oh gedroogd! Dat ken ik helemaal niet. Dan lijkt me de zurigheid wel een stuk beter te doen. In rauwe verse en ouderwets zure vorm vond ik ze ook wel lekker, maar dan net zoals een citroen wel lekker is. Licht huiverend en in kleine beetjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn vooral zuur en ik eet een handje per keer.
[ afbeelding ]
Ze zijn vrij prijzig helaas maar een goede en gezonde snoepvervanger.
Ik ken ze dus helemaal niet versquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh gedroogd! Dat ken ik helemaal niet. Dan lijkt me de zurigheid wel een stuk beter te doen. In rauwe verse en ouderwets zure vorm vond ik ze ook wel lekker, maar dan net zoals een citroen wel lekker is. Licht huiverend en in kleine beetjes.
Waar haal je ze?
mn collega heeft een plant in zn kantoor staan, en hier kun je ze ook wel vers in de super kopen. Ik vind het wel lekker. Niet zo zuur als een citroen, maar wel lekker!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh gedroogd! Dat ken ik helemaal niet. Dan lijkt me de zurigheid wel een stuk beter te doen. In rauwe verse en ouderwets zure vorm vond ik ze ook wel lekker, maar dan net zoals een citroen wel lekker is. Licht huiverend en in kleine beetjes.
Waar haal je ze?
Oeh vers!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mn collega heeft een plant in zn kantoor staan, en hier kun je ze ook wel vers in de super kopen. Ik vind het wel lekker. Niet zo zuur als een citroen, maar wel lekker!
Laiverd, prop er de volgende keer een fatsoenlijk ontbijt in.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: banaan
S: RPM op kneuzenniveau
L: havermoutpap
T: chocorozijnen
D: zuurkoolstamp met worst.
is het alweer beter? En ik snap dat dat lastig is..quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt gesport XM!
Tink, lekker lijstje
thanks all..
Vind het soms gewoon moeilijk, veel weekenden niet samen, veel weekenden gebroken, het werk is onrustig, teveel contact met zijn ex, zijn zoon heeft het moeilijk, weet niet zo goed ermee om te gaan en dan zo;n schoonmoeder..
Soms is het bij mij ook even open dan word ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel onredelijk.
Maar enfin, ik ga slapen.
Bedankt liefjens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |