Goeie site! Prettige layout ook.quote:
Minka Kelly > iedereen, wat een vrouwquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is goed,dan neem ik Mandy wel. jij Minka Kelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cerrone is fucked, Nate in de kleine versie van zijn broer, 350 punches in 3 rounds!quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:02 schreef Hooidraad het volgende:
Donald Cerrone vs. Nate Diaz targeted for UFC 141 in Las Vegas
[..]
Hij wil gewoon veel meer en ik vind het terecht. Die kerel wordt wakker en gaat slapen met MMA, is staand en op de grond een beest en heeft een cardio waar je van schrikt. Hij zou zo'n beetje ieder mens in zijn gewichtsklasse en meer aan kunnen. Dan snap ik best dat je meer wil voor jezelf en je naasten. Ik denk nou niet dat hijzelf nu echt voor zichzelf miljoenen nodig heeft maar zo als ik het aanhoor wil hij meer kunnen doen voor zijn familie en zijn trainingspartners. Ik gun het hem wel. Als GSP durft te vechten en niet een takedown en knuffelen tactiek hanteert dan gaat het ook gebeuren. Penn was een held, die vocht om te winnen. Staand was hoe dan ook de beste wijze om Diaz te verslaan, verslaan als in de intentie hebben om de gevecht af te maken niet een sluwe manier om de judges te paaien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:53 schreef Geo3kant het volgende:
MMAfighting.com
PS: Nick maar zeuren over dat geld.. heeft wel even 200.000$ verdiend OP PAPIER aan UFC137. Dat is dus zonder sponsor inkomsten of lockerroom bonusses.
Nate is goed maar hij is geen Nick. Een toffe partij maar ik ga toch voor Cerrone.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cerrone is fucked, Nate in de kleine versie van zijn broer, 350 punches in 3 rounds!
Het was ook duidelijk in zijn partij. Hij was lang niet zo accuraat al gewoonlijk al was dat deels ook dankzij Penn's kwaliteiten. Maar ik denk dat hij in goede doen Penn had gestopt binnen 3 r-ronden. Wat een wedstrijd zou dit zijn geweest als het 5 ronden zou zijn geworden. Dan zag ik de corner van Penn de handdoek in de ring gooien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef roepdeman het volgende:
Waar Diaz over klaagde was in mijn optiek wel terecht. (je moet het ook maar verstaan en begrijpen) Dit is in ieder geval wat ik begreep. Andre Ward, pro-boxer, had een trainingscamp belegd voor zijn title fight. Diaz maakte daar ook deel van uit, Sparren met top boxers dus. Ward kreeg een blessure en had zijn camp niet meer nodig. Diaz vroeg aan die partners om door te gaan, want hij had ook een gevecht waar hij zich op voorbereidde. Dat wilden ze niet zonder compensatie. Zulke bedragen verdient Diaz bij lange na niet. Op zijn niveau moet je je wel omringen met deze mensen en dat is niet gebeurd, waardoor hij niet de optimale voorbereiding heeft gehad. Dat is onder meer waar hij over klaagde.
Nick Diaz heeft andere verwachtingen van zichzelf. Andere vechters kunnen niet doen wat hij met Penn deed. Dit gebeurde zelfs niet in zijn partij tegen Machida.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Diaz moet zijn bek houden.
Hier hoor je andere fighters ook niet over en daarbij komt dat hij eind februari miljonair wordt.
257 dus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:50 schreef THEFXR het volgende:
Nick you're a MOFO met je 436 strikes![]()
[ afbeelding ]
Niemand submit Fitch. Die zou Nick gewoon keihard dryhumpen naar een UD.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou het mooi vinden als Nicky na z'n verlies tegen GSP tegen Fitch moet en hem dan subt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |