Ik kon het niet helpen te glimlachen! Wat een aparte gast is het ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:40 schreef slashdotter3 het volgende:
where you at George!! Where you at motherfucker!!
Zucht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Griffin vs. BartimusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hioki vs. RoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jorgensen vs. CurranSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CroCop vs. NelsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kongo vs. MitrioneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Penn vs. DiazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan nou niet zeggen dat alle hype voor het event het heeft waar kunnen maken.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Griffin vs BartimusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Geo3kant op 30-10-2011 14:25:21 ]![]()
Spoilertags zijn prettig maar je gaat toch niet het internet op en een MMA-topic inkijken als je geen spoilers wil?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gasten nu weet ik al wie het main event heeft gewonnen![]()
Ik laat mijn laptop vaak aanstaan als ik download en deze pagina stond nog open dus ik kijk op mijn laptop en bovenaan de pagina staat dat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:45 schreef Fokski het volgende:
[..]
Spoilertags zijn prettig maar je gaat toch niet het internet op en een MMA-topic inkijken als je geen spoilers wil?![]()
Ik mijdt het allemaal. Het scheelt nog dat MMA geen mainstream is in Nederland want anders zou je het internet niet op kunnen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik laat mijn laptop vaak aanstaan als ik download en deze pagina stond nog open dus ik kijk op mijn laptop en bovenaan de pagina staat dat.![]()
Niet weer deze discussie hè... Dag na het event gewoon spoilers gebruiken en maandag doet iedereen maar weer wat ie wil.![]()
Voordat het een hele discussie gaat worden even 2 dingen zoals ik het zie.
1. Let op met wat je buiten de spoiler tags neerzet!!
De hele nacht wordt netjes met spoilertags gewerkt en de laatste 5 posts zijn 100% spoilers.![]()
2. Maar jullie begrijpen zelf ook wel dat je niet in het MMA topic moet komen als er een event is geweest!!
Zoals Fokski zegt, als de sport nog meer mainstream was zou je het hele Internet niet meer op kunnen zonder links en rechts tegen spoilers aan te lopenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Zijn de uitkomsten van onze voorspellingen al verwerkt?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
das balen,man, maar wat doe je dan in het topic na een ufc event?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gasten nu weet ik al wie het main event heeft gewonnen![]()
Heb ik toch al uitgelegd ik laat mijn laptop aanstaan om het event te downloaden en daarbij stond deze pagina op FOK nog open. Dus ik klap mijn laptop open en bovenaan de pagina zonder er op geklikt te hebben staat al de uitslag. Normaal gesproken ga ik echt niet het topic in voor ik het event heb gekeken maar dit was gewoon onhandigquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das balen,man, maar wat doe je dan in het topic na een ufc event?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oef!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MMA Playground resultaten voor deze ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Als je Cain tussen die anderen ziet staan lijkt ie een klein ongevaarlijk mannetje ipv de mma heavyweight championquote:
================SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door slashdotter3 op 30-10-2011 23:33:10 ]![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als je Cain tussen die anderen ziet staan lijkt ie een klein ongevaarlijk mannetje ipv de mma heavyweight champion
================SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Crocop heeft die tik al jaren maar in deze UFC 137 postfight video zie je het vrij duidelijk.
Iets langere versie met face twitches erbij: http://tinypic.com/player.php?v=2rrnbqq&s=5
De geruchten zijn nerve damage en tourette's syndrome...
[ Bericht 9% gewijzigd door slashdotter3 op 30-10-2011 23:43:27 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: