quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:30 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk hoe Joe Rogan altijd zo gefocused mee kijkt...
Heb het vaker gezien...
Ik had ook Siver, vond het wel een mooie underdog, dacht dat hij staand beter zo zijn dan cowboy en z'n sub defence goed genoeg wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik had some nice cash met Kongo te pakken, maar aan de andere kant weer verloren met Siver
en ik maar denken dat Cerrone niet op dat niveau was en er tevens te makkelijk over dacht
Ik zou toch zweren dat ik ook picks had geplaatst, of gaat dat niet via dit topic?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Minka Kelly > iedereen, wat een vrouw
Tussenstand na ronde 1
[ afbeelding ]
Denk je dat er iets niet klopt, DM me even en ik zal het nakijken!
Ah, ok!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Jawel, gaat via dit topic
Linkje naar je post? Dan pas ik hem meteen aan
Top!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Aangepast, sorry Brawler
+ Cerrone vs. Diaz @ UFC 141 nu officieel via UFC.comquote:Globo is the paper that reported Silva & Belfort as coaches. It is part of the same company that won UFC broadcasting rights in Brazil.
Zal wel speciaal zijn om de Braziliaanse markt verder te veroveren. Ik denk dat buiten Brazilie, hier weinig fans op zitten te wachten. Sonnen vs Silva II daarentegen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:59 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Gaan Silva en Belfort nu weer tegen elkaar vechten na afloop van tuf brazil? Zit toch geen hond op te wachten?
Daar krijg je nog geen kartonnen doos voor om in te slapen in Stocktonquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:53 schreef Geo3kant het volgende:
MMAfighting.com
PS: Nick maar zeuren over dat geld.. heeft wel even 200.000$ verdiend OP PAPIER aan UFC137. Dat is dus zonder sponsor inkomsten of lockerroom bonusses.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Iemand trouwens een linkje naar die primetime uitzending?
quote:
Hij bedoelt het filmpje van een uur. De aflevering van Primetime die zondag op tv wasquote:
Ohquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij bedoelt het filmpje van een uur. De aflevering van Primetime die zondag op tv was
Overigens is linken daarnaar verboten op FOK! Erom vragen eigenlijk ook al
De aflevering is gewoon op de UFC youtube channel te vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij bedoelt het filmpje van een uur. De aflevering van Primetime die zondag op tv was
Overigens is linken daarnaar verboten op FOK! Erom vragen eigenlijk ook al
Jezelf een beetje bovenaan zetten ;-).quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Minka Kelly > iedereen, wat een vrouw
Tussenstand na ronde 1
[ afbeelding ]
Denk je dat er iets niet klopt, DM me even en ik zal het nakijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |