quote:
Ola!quote:
Goed hoor.quote:
Nou.. lekker was het niet, maar wel gebeurd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog lekker gemept of gepepperd?
Ben nog steeds niet 100% maar pepper heeft uiteindelijk niet geholpen. Ben toen wel aardig wat snot kwijt geraakt overigensquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ben je nog aan het snotteren of heeft het pepperen geholpen?
Ik ben een trol. Ik ben een clone. Ik ben.......quote:
Hmpf, moet je twee keer voor de peper gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. lekker was het niet, maar wel gebeurd.
[..]
Ben nog steeds niet 100% maar pepper heeft uiteindelijk niet geholpen. Ben toen wel aardig wat snot kwijt geraakt overigens
Ja, je loopt aardig leeg op dat moment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Maitje het volgende:
Ben nog steeds niet 100% maar pepper heeft uiteindelijk niet geholpen. Ben toen wel aardig wat snot kwijt geraakt overigens
Kalkemmer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ben een trol. Ik ben een clone. Ik ben.......
Ik hoop het nooit meer mee te maken...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Hmpf, moet je twee keer voor de peper gaanDan ben je het wel kwijt.
Fijn spul he, fishermansfriends?
Idd..quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, je loopt aardig leeg op dat moment.
Dat mislukt wel eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit meer mee te maken...
Windrichting of collega die niet goed uitkeek?quote:
Misschien moet ik dat ook eens proberenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, je loopt aardig leeg op dat moment.
Klopt, sprak een collega die nog nooit zijn pepper had gebruikt maar al 3x door een collega gepperd was.. das zo lelijk.quote:
Beidequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Windrichting of collega die niet goed uitkeek?
Als je het al eens meegemaakt hebt valt dat an sich nog wel mee. Mijn ervaring is dat het grootste gevaar 't schrikeffect is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Klopt, sprak een collega die nog nooit zijn pepper had gebruikt maar al 3x door een collega gepperd was.. das zo lelijk.
Daarbij als het gebeurd op straat ben je echt wel de lul!
Nou.. schrikken sowieso, maar je ken gewoon niets meer doen als je pepper in je ogen hebt hoor.. Je kan niets zien! Dan ben je dus waardeloos op dat moment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Als je het al eens meegemaakt hebt valt dat an sich nog wel mee. Mijn ervaring is dat het grootste gevaar 't schrikeffect is.
Dat is een groot deel schrik. Vraag of het nog is mag en probeer je ogen is open te houden, of ga (net als ik altijd al deed) heel scherp etenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. schrikken sowieso, maar je ken gewoon niets meer doen als je pepper in je ogen hebt hoor.. Je kan niets zien! Dan ben je dus waardeloos op dat moment.
Ik heb mijn ogen even open gehad op het moment dat ik geppeperd werd, daarna krijg je ze met geen mogelijkheid meer open..quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is een groot deel schrik. Vraag of het nog is mag en probeer je ogen is open te houden, of ga (net als ik altijd al deed) heel scherp eten
Heb je foto's laten maken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen even open gehad op het moment dat ik geppeperd werd, daarna krijg je ze met geen mogelijkheid meer open..
oefening ^^quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen even open gehad op het moment dat ik geppeperd werd, daarna krijg je ze met geen mogelijkheid meer open..
quote:
foto's moet je delen he. Ik heb alleen filmpjes ervanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou.. ik heb er geen behoefte aan
Foto's zijn er idd om te delen met de mensen waarmee je het wilt delenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Esses het volgende:
[..]
foto's moet je delen he. Ik heb alleen filmpjes ervan
Overigens. das logisch, oefenmomentjes komen nog wel
Dat snap ik..quote:
heel fok dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Foto's zijn er idd om te delen met de mensen waarmee je het wilt delen
[..]
Dat snap ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |