Even kijken. Episodes from Liberty City.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Over welke GTA hebben we het eigenlijk?
Kenknie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Even kijken. Episodes from Liberty City.
Moet ik eerst dat bestand weer helemaal opgraven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja weettt ik. Maar heb liever die van mn UI .Doe dan die met grijs strikje, kleurt er mooi bij ook nog
Mag morgen ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Moet ik eerst dat bestand weer helemaal opgraven.
vraag 't hem zelf?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Yo, gloeiende muis, hoe lang duurt de ban van Kaasrolletje nog?
Mensen die niet netbeansquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:20 schreef leeell het volgende:
GloeiMuis, ga jij eens lopen kloten in Eclipse voor mij, kan ik slapen
vertel het de leraarquote:
wat gaan we doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:20 schreef leeell het volgende:
GloeiMuis, ga jij eens lopen kloten in Eclipse voor mij, kan ik slapen
kaarsen programmeren met Booleans (aan uit) , variabelen (kaarshoogte), (brand : aantal pixels dat de kaars moet dalen)quote:
Beetje eng.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:24 schreef Dastan het volgende:
Hallo Kaasrol, we hadden het net over je.
Herkenbaar. Het grootste deel van de tijd werk ik nog met textpad.quote:
terechte klachtquote:
kan niet lastig zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:24 schreef leeell het volgende:
[..]
kaarsen programmeren met Booleans (aan uit) , variabelen (kaarshoogte), (brand : aantal pixels dat de kaars moet dalen)
kloptquote:
Inderdaad, je moet het altijd van de positieve kant bekijken.quote:
Zo rollen wij, makker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet het altijd van de positieve kant bekijken.
HTML is zo kansloos, degene die die standaarden altijd loopt te verkloten/verzetten moeten ze echt klappenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb donderdag tot 4 uur doorgewerkt aan HTML.
Morgen zondag, dus moet lukken.
Echt hè. En dan komt HTML5 om de hoek kijken, moeten wij nog werken met XHTML.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:30 schreef leeell het volgende:
[..]
HTML is zo kansloos, degene die die standaarden altijd loopt te verkloten/verzetten moeten ze echt klappen
Wat zit jij nou weer allemaal aan te kuttenquote:
oh niets, soms verveel ik me tijdens java en ga ik zo leuk mogelijke errors scriptenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer allemaal aan te kutten?
Dolle boel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:33 schreef leeell het volgende:
[..]
oh niets, soms verveel ik me tijdens java en ga ik zo leuk mogelijke errors scripten
of andere hun project verneuken door endless loops te maken
tergend saai, tegenwoordig maar skippen die hapquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
o.
Iemand uit mijn groepje had niks zelf gemaakt, ging hij het uit dropbox inleveren. Wij intussen alles veranderen zodat er een lul op zijn scherm werd getekend met eronder, tommy umad?![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:36 schreef GlowMouse het volgende:
Ben vandaag een paar uur bezig geweest met http://nodejs.org/ kun je mooie dingen mee maken.
quote:
het is Latijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:41 schreef Dastan het volgende:
Informaticagrapjes. Weet niet of ik moet lachen of huilen.
Alhoewel ze bij mij ook niet denderend zijn. `Mediae geminatae komt uit het Latijns.`
`O, ik dacht uit het Griek.`
Ik zou voor huilen gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:41 schreef Dastan het volgende:
Alhoewel ze bij mij ook niet denderend zijn. `Mediae geminatae komt uit het Latijns.`
kan je nagaan hoe slecht die wasquote:
Dat vond de docent - die het geintje maakte - zelf ook, want hij bulderde van het lachen, een geluid dat, wanneer omgezet in smileys, er ongeveer zo uitzag:quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het tevens, als Latinist, wel een bijzonder scherpe opmerking en toch wel een complimentje waard.
Mensen die joekelhard moeten lachen om hun eigen grappen, altijd briljant.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat vond de docent - die het geintje maakte - zelf ook, want hij bulderde van het lachen, een geluid dat, wanneer omgezet in smileys, er ongeveer zo uitzag:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De hele klas keek hem dan ook zo aan:quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die joekelhard moeten lachen om hun eigen grappen, altijd briljant.
Zo'n figuur had ik op de middelbare ook. Meneer Dorner met zijn duitse accentje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat vond de docent - die het geintje maakte - zelf ook, want hij bulderde van het lachen, een geluid dat, wanneer omgezet in smileys, er ongeveer zo uitzag:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Pipapo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat kan wel even duren, want als ik me niet vergis weigeren Kaasrols ouders de verwarming aan te zetten.quote:
Kan nog wel even duren denk ikquote:
Je was me voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, dat kan wel even duren, want als ik me niet vergis weigeren Kaasrols ouders de verwarming aan te zetten.
quote:Opdracht 2: Bel nu onze Facebook Nachtredactie op het nummer: BLADIEBLLAIFUIOSU. De 9e beller die zodra we opnemen heel hard 'Porretje' roept, wint een Pretty Social giftcard twv ¤15 euro
Dat is dus nog de vraag. Ik improviseer wel wat met vesten en dat soort troep denk ikquote:
Context?quote:[..]
Je zou schrijver moeten worden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef Dastan het volgende:
Met zijn teddybeer, zoete woorden in zijn oor fluisterend, tevens dienstdoend als zakdoek voor zijn tranen der eenzaamheid.
Leugens. Ezels eten louter hooi.quote:
Gadverdamme trouwens. Wat zet je aan omdat uberhaupt te eten? Niks beters in huis?quote:
Wat leuk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde dat ik zwanger was en dat ik beviel van een jongetje.
Ksnappumnietquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:41 schreef Dastan het volgende:
En in een droom driekwart jaar geleden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou. Ik wist niet eens wie de vader was want ik had niet gesekst in mijn droom.
Latijns bestaat niet, 't is Latijn. Docent antwoordde met Griek, in plaats van Grieks. Flauwe verwisselingen van de s.quote:
Dat zou dan ook wel een lange droom zijn geweeest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou. Ik wist niet eens wie de vader was want ik had niet gesekst in mijn droom.
Nee, ik was al hoogzwanger en beviel ook op de uitgerekende datum.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:02 schreef Djoezt het volgende:
[..]
En in een droom driekwart jaar geleden?
Jij met je dromen ook altijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde dat ik zwanger was en dat ik beviel van een jongetje.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij met je dromen ook altijd
Ah, en ik helemaal de betekenis proberen te begrijpen enzo..quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Latijns bestaat niet, 't is Latijn. Docent antwoordde met Griek, in plaats van Grieks. Flauwe verwisselingen van de s.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:10 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Ah, en ik helemaal de betekenis proberen te begrijpen enzo..
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:10 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Ah, en ik helemaal de betekenis proberen te begrijpen enzo..
Een kamer delen? Hotelkamer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Is het onmogelijk om een kamer voor twee te vinden waar bijv. al 1 inzit? Ik vind haast alleen dingen waar ik alleen bij kan of weer met drie personen.. terwijl we waarschijnlijk met twee zijn.
Nee, een studentenappartement ofzoiets bedoel ik.quote:
Zo werkt het meestal niet nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, een studentenappartement ofzoiets bedoel ik.
Het is vaak dat je advertenties ziet met een appartement voor 3 studenten waar nog 1 bijkan, maar we zijn met twee en dat is kut. We vinden nog eerder wat als we er iemand bijzoeken die ook op kamers wil geloof ik.
quote:
Lekker toch.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bans worden niet besproken.Is ook niet relevant. Ik ga maar eens aan mijn huiswerk.
Ik zou leeell erop aankijken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bans worden niet besproken.Is ook niet relevant. Ik ga maar eens aan mijn huiswerk.
Dat topic wat in je sig staat.quote:
heb ook nog adoratie topics van voor me mod-schap hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat topic wat in je sig staat.!!!! Wat een hielenlikekrs.
jawelquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:34 schreef Splutje het volgende:
Hey maar leeell jij bent toch niet echt bijna 26?
ik baggerde zogenaamd in SC's. Daar klopt al niks van, was alleen in arg toen die udowu losers kwamen stoken en trollen, blijkbaar mag dat wel.quote:
Je geeft nu toe dat je wel in ARG baggerdequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik baggerde zogenaamd in SC's. Daar klopt al niks van, was alleen in arg toen die udowu losers kwamen stoken en trollen, blijkbaar mag dat wel.
Maar meteen mn kloon weg is ook weer belachelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je geeft nu toe dat je wel in ARG baggerdeVolgende keer gewoon een TR zetten en afwachten.
hang het aan de wilgenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Wil iemand hier mijn SOG overnemen? Gratiesch ende voor niets!
Oke tof.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Het bevalt heel goedmooie campus, leuke universiteitsbuurt en tot nu toe vind ik de colleges etc. allemaal erg leuk en goed georganiseerd
Arg vs udowo incest kliek verhalen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik baggerde zogenaamd in SC's. Daar klopt al niks van, was alleen in arg toen die udowu losers kwamen stoken en trollen, blijkbaar mag dat wel.
oduwu is het dieptepunt van het forum.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Arg vs udowo incest kliek verhalen.![]()
Maar ik ben wel enigszins pro arg dan. Dat is iets minder treurig dan udowu.
iets minder? wel een stuk minder treurig dan udowuquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Arg vs udowo incest kliek verhalen.![]()
Maar ik ben wel enigszins pro arg dan. Dat is iets minder treurig dan udowu.
het is watquote:
'het is gewoon allemaal kutquote:
hét antwoord, ik ga een 10 halenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'het is gewoon allemaal kut
dikke kus, etsu'
Geen dank.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
hét antwoord, ik ga een 10 halen
danku R_R
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, ik studeer ook daadwerkelijk Engels (officieelquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke tof.En met de taal? Ik ben niet slecht in Engels ofzo, kan mezelf goed verstaanbaar maken en ik kan Engels ook goed verstaan. Het gaat allemaal niet te snel?
ga kats bier drinkenquote:
Janquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag het leven laatst ook niet meer zitten maar toen keek ik nog eens goed en zat hij gewoon op een bankje verderop
[ afbeelding ]
niet genoeg blijkbaarquote:
Hehe, ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef Splutje het volgende:
Verdomme ik moet een bibliotheek opdracht maken, telt nergens voor mee maar als je het niet doet/haalt moet je een workshop gaan volgen
Ja ik moet hem dus voor 12 uur vannacht gedaan hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hehe, ik ook.
Komt morgen online ofzo en dan heb je 2 weken de tijd om het een keer te maken. Dat zal wel weer uitstellen worden tot de laatste dag.
Ook dat is herkenbaar. Had ik vorige week.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja ik moet hem dus voor 12 uur vannacht gedaan hebbenZit ik het weekend na de tentamens toch nog gewoon aan school te werken
Jaja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
Zo zag zijn bericht eruit toen ik het citeerde.
Moet je minder snel zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
Zo zag zijn bericht eruit toen ik het citeerde.
hoinquote:
Jij had vakantie toch? Wees blij, ik moet morgen een project presenteren en ik weet niet eens of het al af is. We hebben ook geen powerpoint ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
Heb toch niets beters te doen. Zo'n beetje al mijn plannen voor vandaag en volgende week gaan toch niet door.
Die plannen staan er nog.quote:
Ik had op een heel ander soort vakantie gerekend.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij had vakantie toch? Wees blij, ik moet morgen een project presenteren en ik weet niet eens of het al af is. We hebben ook geen powerpoint ofzo.
Dat zit er wel goed in ja. Dit gaat echt niks wordenquote:[b]Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had op een heel ander soort vakantie gerekend.Maarre.. studie ontwijkend gedrag?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zit er wel goed in ja. Dit gaat echt niks worden
Treffende constatering. Laatste dag beschaafd studeren, morgen wordt het ieder voor zich vrees ik.quote:
Tof tof tof. Ja, ik ging er al vanuit dat jij een voorsprong zou hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, ik studeer ook daadwerkelijk Engels (officieel) dus was én gewend om in het Engels colleges te volgen en werkgroepen te doen, én je krijgt natuurlijk ook conversatielessen, uitspraakessen, etc. Dus wat dat betreft heb ik wel een flinke voorsprong op andere buitenlandse studenten als ik zo om mij heen kijk. Ik praat/discussieer op native niveau mee en kan dan ook precies dat zeggen wat ik wil zeggen, wat wellicht niet (als in: niet op native niveau) had gekund zonder dat ik Engels had gestudeerd.
Laat dat je echter niet tegenhouden om gewoon me te doen in discussies/gesprekken tijdens colleges en werkgroepen: je leert er ook alleen maar van.
hee oscar alles goed daarquote:
Hier niet! Heb eigenlijk niet eens het gevoel dat ik op een school zit. Poeh, heb echt zin in het volgende blok.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Kaasrol het volgende:
De horrorverhalen over het hbo zijn waar.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier niet! Heb eigenlijk niet eens het gevoel dat ik op een school zit. Poeh, heb echt zin in het volgende blok.
dan ben je niet goedquote:
Kan beter dus? Ja wel chillie hier, nog een week practicum en vrijdag sowieso vrij. Maar maandag t/m woensdag worden sowieso zwaar. Verder erg chill weekend gehad.quote:
Wel netjes op tijd, respect.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef Splutje het volgende:
Tyfus bibliotheek test, fucking 2,5 uur over gedaan
mijn carriere is verneukt en mn se week begint nu, voor de rest beetje saai weekendquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan beter dus? Ja wel chillie hier, nog een week practicum en vrijdag sowieso vrij. Maar maandag t/m woensdag worden sowieso zwaar. Verder erg chill weekend gehad.
Hoezo is je carriere verneukt? Ooh, succes met je toetsenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn carriere is verneukt en mn se week begint nu, voor de rest beetje saai weekend
ik wilde criminologie studeren en alles en dat gaat nu dus niet meer doorquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoezo is je carriere verneukt? Ooh, succes met je toetsen
Voor zover ik weet is 90% van het materiaal op 't WO Engelstaligquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde criminologie studeren en alles en dat gaat nu dus niet meer doorgister met open dag achtergekomen dat het een Engelstalige opleiding is (qua materiaal, colleges zijn in t nederlands enzo), en dat overleef ik niet en nu moet ik wat anders kiezen
![]()
Groei ballen en een ruggengraat en ga die opleiding doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wilde criminologie studeren en alles en dat gaat nu dus niet meer doorgister met open dag achtergekomen dat het een Engelstalige opleiding is (qua materiaal, colleges zijn in t nederlands enzo), en dat overleef ik niet en nu moet ik wat anders kiezen
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
Niet je engels gelijk aan je nederlands hebben altijd 13.gif
Nou, nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is 90% van het materiaal op 't WO Engelstalig
Pretstudies niet nee. Maar die zijn sowieso niet WO-waardig.quote:
Dus fiscaal recht is een pretstudie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Pretstudies niet nee. Maar die zijn sowieso niet WO-waardig.
116 van de 180 punten gescoord, beter hoef ik die cursus niet te doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel netjes op tijd, respect.
Fiscaal recht, Nederlands recht en notarieel recht. Zoiets, die kant op in ieder geval.quote:
Ik ben WO-waardig. Ik krijg zelfs statistiek in het Engels, terwijl zo ongeveer mijn hele studie faalt in statistiek.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Pretstudies niet nee. Maar die zijn sowieso niet WO-waardig.
Ik weet wat je bedoelt denk ik, maar toch. Daar zouden regelingen voor moeten zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht, Nederlands recht en notarieel recht. Zoiets, die kant op in ieder geval.
Aan Engels ontkom ik er niet aan, dat snap ik ook wel, maar (bijna) alles kan ik simpelweg om bepaalde redenen gewoon niet aan.
Maar dat gaat over het Nederlandse rechtssysteem, of zo.quote:
Niets aangesproken voelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben WO-waardig. Ik krijg zelfs statistiek in het Engels, terwijl zo ongeveer mijn hele studie faalt in statistiek.
Ja maar jijquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben WO-waardig. Ik krijg zelfs statistiek in het Engels, terwijl zo ongeveer mijn hele studie faalt in statistiek.
Ja, dat is er dus niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt denk ik, maar toch. Daar zouden regelingen voor moeten zijn
Ja, tof toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar dat gaat over het Nederlandse rechtssysteem, of zo.
Mwuh, te ver.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef yosander het volgende:
Ga maar Rechten in Groningen doen Oscar.
Ik weet dat je het een pretstudie vindt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Niets aangesproken voelen.
Ik krijg ook wiskunde en statistiek in het Engels.
Ik denk dat dat het omgekeerde is van wat ie zou willen.quote:
begrijpelijk welquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het omgekeerde is van wat ie zou willen.
Maar dan heb je ook geen Engelse literatuur nodig jwz.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar jij![]()
[..]
Ja, dat is er dus niet.Ik wil iets doen wat ik leuk vind, wat ik aankan en op mijn niveau. Dan blijft er weinig over.
[..]
Ja, tof toch?
[..]
Mwuh, te ver.
nee, ik ga winkelen, en dat vind ik leuker dan groningenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook geen Engelse literatuur nodig jwz.
Er gaat niets boven Groningen
4 november ben ik vrij trouwens, ga je nog naar die open dag?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, ik ga winkelen, en dat vind ik leuker dan groningen
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
n00bquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
ja maar daar moet ik allemaal niet zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:29 schreef yosander het volgende:
[..]
n00b
Winkelen kun je ook in Groningen btw, H&M, V&D, de McDonald's, Burger King, Starbucks en de kebabturken weet ik zo te vinden gr gr
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben zo bang voor morgen.
Heb moed nodig.
Kebab vrijdagnacht was weer zo goed. Inclusief onbeperkt knoflooksaus en sambal HMMMquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
ja maar daar moet ik allemaal niet zijn
Toen lag ik net anderhalf uur te slapenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik stond om 10 voor 10 op mijn werk zaterdag en toen kon ik weer omkeren want ik moest ineens om 6 uur 's avonds werken.Hooray for my boss.
Ik had amper geslapen en was om 10 voor 6 wakker geworden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Toen lag ik net anderhalf uur te slapen![]()
.
l0lquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had amper geslapen en was om 10 voor 6 wakker geworden.Hoera.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Nee.quote:
sambalquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Kebab vrijdagnacht was weer zo goed. Inclusief onbeperkt knoflooksaus en sambal HMMM
quote:
Topperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |