Leuk man, beetje onzekere jongetjes uitlachen die dito meisjes proberen te versieren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
Hell no! Fucking roze balonnen overal en die kutstelletjes.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je verleden blijft je achtervolgen he.
Beetje zoals R&P dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk man, beetje onzekere jongetjes uitlachen die dito meisjes proberen te versieren.
Nee was niet leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk man, beetje onzekere jongetjes uitlachen die dito meisjes proberen te versieren.
Maar er was geen vleesch!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen met echte vrienden of bekenden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
Omdat je mijn FB vriendje niet wilt zijn.
Waarom ben jij in een kuthumeur?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm missb heb je je kuthumeur naar mij doorgestuurd?
Laat dat beetje maar weg.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen met echte vrienden of bekenden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm missb heb je je kuthumeur naar mij doorgestuurd?
Ja godzijdank!quote:
Leuke foto's op jouw profiel btw.quote:
omdat ik n vrouw benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom ben jij in een kuthumeur?
Wat was ze denkendequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je verleden blijft je achtervolgen he.
ik voel mij vereerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen met echte vrienden of bekenden.
Nee...je bent weer terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik sta toch gedeactiveerd. Ofzo. Of niet?
Ik was in de war ja, nogal roerige tijd gehad enzo.quote:
En terecht.quote:
Snel even opslaan hoor ik net.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
Ik sta toch gedeactiveerd. Ofzo. Of niet?
als je per ongeluk iets ziet/hoort over woonruimte, let me know he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht.Je hoort er bij, zeker nu je volgend jaar echt in Den Haag komt wonen.
Welnee, je kan mij zo vinden via wederzijdse vrienden.quote:
Uiteraard. Vriend van mij had afgelopen week binnen drie weken iets gevonden, dus zou wel goed moeten komen hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
als je per ongeluk iets ziet/hoort over woonruimte, let me know he?
ik wil ook die drugs die je toen gebruiktequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was in de war ja, nogal roerige tijd gehad enzo.Vergeef me.
Ja maar dan wijs je me natuurlijk af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, je kan mij zo vinden via wederzijdse vrienden.
Ach, anders kan ze vast tijdelijk bij jou wonenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard. Vriend van mij had afgelopen week binnen drie weken iets gevonden, dus zou wel goed moeten komen hoor.Zal nog wel ff navragen waar enzo.
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar dan wijs je me natuurlijk af.
Hij heet neutrino?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard. Vriend van mij had afgelopen week binnen drie weken iets gevonden, dus zou wel goed moeten komen hoor.Zal nog wel ff navragen waar enzo.
Not such a great high schat..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil ook die drugs die je toen gebruikte
nooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, anders kan ze vast tijdelijk bij jou wonen
Vast niet. Die's veel te bang dat ik continu naar haar borsten ga zitten gluren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, anders kan ze vast tijdelijk bij jou wonen
Je noemt me een groentje!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
We hebben allemaal een Sedan in ons verleden babe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Not such a great high schat..
Ja maar die zijn dan ook wel erg prettig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet. Die's veel te bang dat ik continu naar haar borsten ga zitten gluren.
Jij staat er op, dus het is sowieso bijzonder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Er staan maar vier foto's, zo bijzonder is het niet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij staat er op, dus het is sowieso bijzonder.
Ik bedoel maar.quote:
Jij kan het weten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef Spezza19 het volgende:
Ja maar die zijn dan ook wel erg prettig om naar te kijken
zelfs ik heb een sedanerinnetjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben allemaal een Sedan in ons verleden babe.
Mijn sedan was een kutauto op gas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben allemaal een Sedan in ons verleden babe.
Van mij wel hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ik kom vast weleens op bezoek, mits dat mag dan natuurlijk
Dat is de mannelijke verwoording voor een sedannetjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn sedan was een kutauto op gas.
en die sedan is ook de verwekker van peuter? (geloof dat vader niet echt n goede benaming qua hun band)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben zes jaar samen geweest met een Sedan. Over stom gesproken.
nogalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben zes jaar samen geweest met een Sedan. Over stom gesproken.
Mij dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:59 schreef missbehavin het volgende:
Air, bij wie in de lijst kan ik je vinden?
Ja, hij is zijn biologische vader inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en die sedan is ook de verwekker van peuter? (geloof dat vader niet echt n goede benaming qua hun band)
Vier mensen volgens Facebook. Allemaal van hier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:59 schreef missbehavin het volgende:
Air, bij wie in de lijst kan ik je vinden?
Het was een relatie waar ik ongelukkig van werd. Maar ook ik had een aandeel daarin, dat is me inmiddels wel duidelijk. Ik was jong en 'wist niet beter', ofzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nogal
ik had het na 3 maanden al door
maar uiteindelijk heeft t je wel; iets moois gebrachtquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een relatie waar ik ongelukkig van werd. Maar ook ik had een aandeel daarin, dat is me inmiddels wel duidelijk. Ik was jong en 'wist niet beter', ofzo.
Absoluut. En me ook heel veel geleerd over mezelf, het leven, wat ik wil in een relatie, etc etc.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar uiteindelijk heeft t je wel; iets moois gebracht
ik was wat ouder, wist wel beter maar de seks was zo goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een relatie waar ik ongelukkig van werd. Maar ook ik had een aandeel daarin, dat is me inmiddels wel duidelijk. Ik was jong en 'wist niet beter', ofzo.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
Getver, nu voel ik me nog naarder.
Ga je niet meer opvrolijkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
Door mij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ik word niet gehinderd door kennis en ervaring dus snapte het al niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
misschien omdat iedereen hier over dr ex begon?
Ik zie nog geen friend request anders.quote:
Bij ex denk ik toch altijd aan de ex-exquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien omdat iedereen hier over dr ex begon?
daar wilde ik je hebbenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nog geen friend request anders.
He who shall not be namedquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij ex denk ik toch altijd aan de ex-exDit mocht eigenlijk geen naam hebben.
Wat schiet jij daar mee op?quote:
nouja je snapt wat ik bedoel, exscharrel dan ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij ex denk ik toch altijd aan de ex-exDit mocht eigenlijk geen naam hebben.
Ik heb eigenlijk geen FB.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nog geen friend request anders.
Volgens mijn telefoon wel.quote:
wat zou ik er mee op moeten schieten?quote:
Jammer. Ik had er graag een vrouw als jij tussen gehad.quote:
Je negeert mequote:
Google+ dan?quote:
Precies! Vandaar ook mijn vraag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat zou ik er mee op moeten schieten?
Ik accepteer je verzoek en hij stelt voor of Barbusse, Heatwave, L-E en dinges ook misschien bekenden zijn.quote:
iets wat faaltquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik accepteer je verzoek en hij stelt voor of Barbusse, Heatwave, L-E en dinges ook misschien bekenden zijn.
je denkt dat ik iemand ben die vrouwen dronken voert voor seks?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies! Vandaar ook mijn vraag.
HW ook op FB? Nooit gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik accepteer je verzoek en hij stelt voor of Barbusse, Heatwave, L-E en dinges ook misschien bekenden zijn.
Ken jij IEMAND die daar werkt dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou het door de medewerkers komen?
Volg het spoor van de 17-jarige meisjes. Dan kom je vanzelf bij hem uit!quote:
17?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volg het spoor van de 17-jarige meisjes. Dan kom je vanzelf bij hem uit!
Jij impliceerde het...quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je denkt dat ik iemand ben die vrouwen dronken voert voor seks?
niet als ze het zelf niet willenquote:
* ook aanzetquote:
Het kon ook niet anders dan na 'Walking after you'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Brilajnt nummer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Maar welke kant op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders dan na 'Walking after you'.
quote:
Het Fok! Tattoo Topic # 52quote:
Minimaal ook deze nog!quote:
Oh ja!quote:
die ga ik begin dec zien (voor de 30e keer ofzoquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die ga ik begin dec zien (voor de 30e keer ofzo) was n beetje fanatiek, goed nu in bedje en ff meelezen dan slapen
quote:
keer iemand meegesleept en toen gingen we heel vaak samen, tot ie n vriendin kreegquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Echt? Hehe! Ik wil wel een keer met je mee
It's a date!quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
keer iemand meegesleept en toen gingen we heel vaak samen, tot ie n vriendin kreegtis nu wel weer ff geleden dat ik ze heb gezien, maar ze blijven tof
quote:
Een beetje kerel betaalt gewoon voor je.quote:
Dat doen dates..... MissB en ik zijn geen datequote:Op zondag 30 oktober 2011 00:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje kerel betaalt gewoon voor je.
quote:
Hahaha true!quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat doen dates..... MissB en ik zijn geen date
Piekerdepieker hequote:
Ja dat is makkelijk gezegdquote:
I know...quote:
Ga lekker slapen.... Morgen weer een dag!quote:
Je kunt pas gaan slapen als mijn laatste klanten weg zijn.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga lekker slapen.... Morgen weer een dag!laat je niet gek maken door gedachtes....
Ik ben nog wel even wakker denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt pas gaan slapen als mijn laatste klanten weg zijn.
Anders heb ik niemand om lastig te vallen via WA
Dan is het goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nog wel even wakker denk ik
Deze hard aanzetten.quote:
Nee geen seksquote:
Die heb ik zowat altijd hequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat krijg je normaal toch pas de volgende dag?
Wat denk je zelf?quote:
He, wat jammer nouquote:
Dat je misschien nog één of twee hamsterfantasietjes hebt, die je met hem kunt vervullen?quote:
Ik ben CL nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je misschien nog één of twee hamsterfantasietjes hebt, die je met hem kunt vervullen?
quote:
Zou geen straf zijn geweest overigens.quote:
Die heeft toch iets met hamsters?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vindt zij hamsterwangetjes lekker ja?
Toch niet op de Richard Gere manier hè?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft toch iets met hamsters?
quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toch niet op de Richard Gere manier hè?
Hahaquote:
Oh hehequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha
Jarenlang werd gedacht en geroddeld dat hij die beesten in zijn kont zou doen
Slaap lekker...quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:36 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, ik ga ook maar eens naar boven denk ik.
Ik ga mijn best doenquote:
Hey, mijn klanten zijn nog niet wegquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:36 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, ik ga ook maar eens naar boven denk ik.
Ik slaap ook nog nietquote:
Can't take our eyes off of youquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef missbehavin het volgende:
Wat zit iedereen ineens op me te letten!
He babsjequote:
naar omstandigheden wel redelijk. Gisteren HW meet, nu hoofdpijn en nog pas net onderweg naar huis.quote:
Hehehequote:Op zondag 30 oktober 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
naar omstandigheden wel redelijk. Gisteren HW meet, nu hoofdpijn en nog pas net onderweg naar huis.
neh, heb op HW's bank gecrashed. Ook wel eens fijn om geen fokker te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
HeheheHeb je een scharrel opgedoken waar je bent blijven slapen?
Moggelquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Kind deed niet aan wintertijd, maar toen ik het vanmorgen zei, zei hij 'oke mam, blijf dan nog maar even liggen'
Het africhten gaat steeds beter!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
neh, heb op HW's bank gecrashed. Ook wel eens fijn om geen fokker te doen.
Ik wil naar Gotye.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk concert, zie ik dat Hanson komt optreden in Paradiso. Dat is gewoon 60 jaar geleden voor mijn gevoel. Mmmbop.
Hier ging het iets anders.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Kind deed niet aan wintertijd, maar toen ik het vanmorgen zei, zei hij 'oke mam, blijf dan nog maar even liggen'
Het africhten gaat steeds beter!
Whehehehehequote:Op zondag 30 oktober 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk concert, zie ik dat Hanson komt optreden in Paradiso. Dat is gewoon 60 jaar geleden voor mijn gevoel. Mmmbop.
Hier had hij zelf al brood gesmeerdquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ging het iets anders.
Mam, ik heb honger.
-Maar het is nog pikkedonker buiten, boehoehoeeee.
Nog steeds honger mam.
Niets biedt kinderen zo een gevoel van veiligheid als ze opsluiten op hun kamer!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
Daarom voor mij geen kinderen. En mocht ik ze per ongeluk wel krijgen, dan zit er een slot op hun slaapkamer deur
Arme jijquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er waren ook maar weinig mensen, en nog minder die ik zou willen/mogen/kunnen doen
Hun kamer? Gewoon in de kelder!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Niets biedt kinderen zo een gevoel van veiligheid als ze opsluiten op hun kamer!
Wat denk je zelf?quote:
Like duhquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat hoef ik niet te vragen, ik bestel ze gewoon!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:46 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat er zo maar eens op uit.... Heerlijk weertje voor een wandeling
Stinkerdquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Ja, maar eens douchen. En dat dode vogeltje uit mijn muil poetsen
Helaas geen rijkequote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Ja, maar eens douchen. En dat dode vogeltje uit mijn muil poetsen
Ja lach maar, maar je wilt me nu niet zoenen hoorquote:
Raar he...dat die nog geen vent heeft?quote:
Ja ongelooflijk toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Raar he...dat die nog geen vent heeft?
Zwart of met melkquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal even op een knopje drukken voor je.
Wat lust je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik zoen wel altijd met die vogel in mn mond.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar je wilt me nu niet zoenen hoor
Ja, dat doen verslonste vrouwen die al gesettelt zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zoen wel altijd met die vogel in mn mond.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat doen verslonste vrouwen die al gesettelt zijn
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Zwart of met melkHoe wil je je eitjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wil je vers geperste jus d'orange erbij
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe wil je je eitjes?
En wil je vers geperste jus d'orange erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jus!!! Graag!!
dus
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:24 schreef Evie het volgende:
[..]Gelukkig, gebakken gaat niet want ik heb geen keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jus!!! Graag!!
Maar de rest kan geregeld worden
Geen keuken???quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig, gebakken gaat niet want ik heb geen keuken.
Maar de rest kan geregeld worden
Dat wordt dus niet even lekker in de keuken genomen wordenquote:
preciesquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet even lekker in de keuken genomen worden
Ik dacht dat het beeld van het biljart inmiddels al verneukt was.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doen we het toch op de bar, of op het biljart
Het biljart is vernieuwd, dus tijd om er wat mooie beelden bij te makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het beeld van het biljart inmiddels al verneukt was.....
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doen we het toch op de bar, of op het biljart
welk deel van de keuquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop voor je roy dat je lul dikker is dan de keu
Maak je maar geen zorgen over mijn lulquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop voor je roy dat je lul dikker is dan de keu
Het dikste deel. En voor Evie hoop ik niet dat hij zo lang als een Keu isquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het dikste deel. En voor Evie hoop ik niet dat hij zo lang als een Keu is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:50 schreef Evie het volgende:
[..]thnx jij begrijpt dat sommige gaatjes niet gemaakt zijn voor bepaalde dingen
Rekt het niet dan scheurt het wel. En dan kan Roy het weer dicht naaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ben toch niet vreemdquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:48 schreef Evie het volgende:
[..]ga toch niet bij vreemde mannen langs
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel. En dan kan Roy het weer dicht naaien
Niet?quote:
Je zit op Fok! ergo je bent vreemdquote:
Dan moet je me komen leren kennen hequote:Op zondag 30 oktober 2011 11:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha aangenaam, ik ben Eva.. wil nog niet zeggen dat ik je ken!!
quote:
Waar staat mijn koffie koud te worden dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je me komen leren kennen he
ze wil alles van je weten vooral je pincodequote:Op zondag 30 oktober 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je me komen leren kennen he
Cafe the old sailor, boven-leeuwenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar staat mijn koffie koud te worden dan?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ze wil alles van je weten vooral je pincode
Hoe dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:58 schreef Evie het volgende:
[..]Saai! Ik dop mn eigen boontjes wel heur
Dat gaat stukken makkelijker als je daarbij de beschikking hebt over geld. (al dan niet van een ander)quote:
Dat ligt boven Beneden Leeuwenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:00 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF Boven-leeuwen had ik nog nooit van gehoord!
De meeste nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:00 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF Boven-leeuwen had ik nog nooit van gehoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |