Leuk man, beetje onzekere jongetjes uitlachen die dito meisjes proberen te versieren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
Hell no! Fucking roze balonnen overal en die kutstelletjes.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je verleden blijft je achtervolgen he.
Beetje zoals R&P dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk man, beetje onzekere jongetjes uitlachen die dito meisjes proberen te versieren.
Nee was niet leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk man, beetje onzekere jongetjes uitlachen die dito meisjes proberen te versieren.
Maar er was geen vleesch!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen met echte vrienden of bekenden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
Omdat je mijn FB vriendje niet wilt zijn.
Waarom ben jij in een kuthumeur?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm missb heb je je kuthumeur naar mij doorgestuurd?
Laat dat beetje maar weg.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen met echte vrienden of bekenden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm missb heb je je kuthumeur naar mij doorgestuurd?
Ja godzijdank!quote:
Leuke foto's op jouw profiel btw.quote:
omdat ik n vrouw benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom ben jij in een kuthumeur?
Wat was ze denkendequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je verleden blijft je achtervolgen he.
ik voel mij vereerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen met echte vrienden of bekenden.
Nee...je bent weer terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik sta toch gedeactiveerd. Ofzo. Of niet?
Ik was in de war ja, nogal roerige tijd gehad enzo.quote:
En terecht.quote:
Snel even opslaan hoor ik net.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
Ik sta toch gedeactiveerd. Ofzo. Of niet?
als je per ongeluk iets ziet/hoort over woonruimte, let me know he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht.Je hoort er bij, zeker nu je volgend jaar echt in Den Haag komt wonen.
Welnee, je kan mij zo vinden via wederzijdse vrienden.quote:
Uiteraard. Vriend van mij had afgelopen week binnen drie weken iets gevonden, dus zou wel goed moeten komen hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
als je per ongeluk iets ziet/hoort over woonruimte, let me know he?
ik wil ook die drugs die je toen gebruiktequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was in de war ja, nogal roerige tijd gehad enzo.Vergeef me.
Ja maar dan wijs je me natuurlijk af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, je kan mij zo vinden via wederzijdse vrienden.
Ach, anders kan ze vast tijdelijk bij jou wonenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard. Vriend van mij had afgelopen week binnen drie weken iets gevonden, dus zou wel goed moeten komen hoor.Zal nog wel ff navragen waar enzo.
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar dan wijs je me natuurlijk af.
Hij heet neutrino?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard. Vriend van mij had afgelopen week binnen drie weken iets gevonden, dus zou wel goed moeten komen hoor.Zal nog wel ff navragen waar enzo.
Not such a great high schat..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil ook die drugs die je toen gebruikte
nooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, anders kan ze vast tijdelijk bij jou wonen
Vast niet. Die's veel te bang dat ik continu naar haar borsten ga zitten gluren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, anders kan ze vast tijdelijk bij jou wonen
Je noemt me een groentje!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
We hebben allemaal een Sedan in ons verleden babe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Not such a great high schat..
Ja maar die zijn dan ook wel erg prettig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet. Die's veel te bang dat ik continu naar haar borsten ga zitten gluren.
Jij staat er op, dus het is sowieso bijzonder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Er staan maar vier foto's, zo bijzonder is het niet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij staat er op, dus het is sowieso bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |