Kan hij mooi ipv Blackcard Greg spelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die mag wel eens geselecteerd worden voor het Nederlands elftal.
Mwa, als rechtsback zie ik hem niet snel spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan hij mooi ipv Blackcard Greg spelen
Effe quotenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen kijken kijken kijken, wat een held.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef GGMM het volgende:
Mulder is verantwoordelijk voor minstens 3 doelpunten.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Bakkal is de gebeten hond hiero.
Suarez.
Ze moeten eerst voor Douglas gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Tadic moeten ze bij Ajax kopen.
Wat een heerlijke voorzetten heeft die gast zeg![]()
Als Mertens voor 40milquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Tadic moeten ze bij Ajax kopen.
Wat een heerlijke voorzetten heeft die gast zeg![]()
Mertens gaat voor 500k. 1e helft van 't seizoen presteert hij alleen goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Mertens voor 40milgaat, halen wij hem op.
Douglas man, en dan middenveld van Jan, theo en chris. ALs het kan ook ff CHivu halenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Tadic. Die maakt van Siem een doelpuntenmeister of van Sigthorsson
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens gaat voor 500k. 1e helft van 't seizoen presteert hij alleen goed
Mertens voor 40 miljoen weg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Mertens voor 40milgaat, halen wij hem op.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens gaat voor 500k. 1e helft van 't seizoen presteert hij alleen goed
Hoor alleen al dat accent.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:26 schreef alors het volgende:
Tenenkrommend item dat filmpjeecht zo treurig altijd om mensen 'uit de provincie' neer te zetten als raar volkje
hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen in zijn teen al meer kwaliteit dan Eriksen...
Hahaha.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn beoogde opstelling over 2 jaar:quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Douglas man, en dan middenveld van Jan, theo en chris. ALs het kan ook ff CHivu halen
fixquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen in zijn Sony Erikson mobiel al meer kwaliteit dan Eriksen...
Hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zouden Beerens en Douglas een stapje omlaag gaan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn beoogde opstelling over 2 jaar:
Tadic - Sigthorsson - Beerens
Eriksen - Anita - insert
Boilesen - Vertonghen - Douglas - insert.
Cillessen.
Afca kampioen
Ajax is dan allang grootheerser in het Nederlandse voetbal. 32x kampioen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zouden Beerens en Douglas een stapje omlaag gaan?
Tadic heeft een gouden been.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus. Die Tadic wordt nog een grote. Die kan Chadli makkelijk vervangen bij Twente. Mertens bij PSV.
30x jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is dan allang grootheerser in het Nederlandse voetbal. 32x kampioen.
Linker ja.quote:
Heb je Depay.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Linker ja.
Tadic heb ik nu op Football Manager. Die bedient Sanogo/Matavz/Toivonen/Depay op zn wenken
Oh een Spartaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh club, hij speelde hiervoor voor Sparta Praag
En die Bony maar kijken en doen en ballen afgevenquote:
RTL7 is beter. Wilfredquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:33 schreef Snuf. het volgende:
NOS moet ook de Jupiler League aankopen om uit te zenden.
Dat je aandacht besteedt aan dat soort treurnis.quote:
quote:
Vieze franse tuimelaarquote:
Reportages komt ie altijd sympathiek over. Weet niet of je de hele wedstrijd hebt gezien, maar een aantal schwalbes van zijn kant waren erg irritant.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Briljante voetballer, slim en uiterst sympathiek persoon.
Ik heb hem jaren zien voetballen op Spangen en heb eigenlijk nooit een schwalbe gezien van hem.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef LDS het volgende:
[..]
Reportages komt ie altijd sympathiek over. Weet niet of je de hele wedstrijd hebt gezien, maar een aantal schwalbes van zijn kant waren erg irritant.
Hopen dan dat het eenmalig is, het verpest zijn spel namelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb hem jaren zien voetballen op Spangen en heb eigenlijk nooit een schwalbe gezien van hem.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef Snuf. het volgende:
PSV
Rutten
Je kan daar gewoon rood voor geven hoor.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef Snuf. het volgende:
PSV
Rutten
Onzin. Maar achteraf gezien vind ik Rutten z'n reactie wel behoorlijk kinderachtig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef Snuf. het volgende:
PSV
Rutten
Het is wat zwaar gestraft misschien maar het is echt niet alsof Blom hier alle regels aan zijn laars lapt en expres rood geeft. Rutten is gewoon een kinderachtig mannetje.quote:
Wat een frustraties zegquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef mrstylo het volgende:
Hoeveel punten stond AZ weer voor, want hij viel in herhaling.
Haha, waarheid ja. Als Sparta nu tegen Feyenoord en Excelsior zou spelen zouden ze allebei de wedstrijden winnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanmiddag bij Groningen ''Sparta is de club van Rotterdam''
Ik heb niets tegen AZ hoor, maar ik haat NOS presentatoren(Behalve Twan). Ze leggen altijd nadruk op een woord en dat komt irritant over. Ze laten ook altijd hun voorkeur zien, terwijl ik objectiviteit verwacht.quote:
Weer Arsenal. Vooral thuis.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat zou jij kiezen dan? Alle leuke wedstrijden zijn op de dag dat Ajax speelt.
Ja, want iedereen weet dat Tom Egberts een die hard AZ supporter isquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen AZ hoor, maar ik haat NOS presentatoren(Behalve Twan). Ze leggen altijd nadruk op een woord en dat komt irritant over. Ze laten ook altijd hun voorkeur zien, terwijl ik objectiviteit verwacht.
Het ging meer over het algemeen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat Tom Egberts een die hard AZ supporter is
En er speelt een Nederlander. Vroeger deden ze dat altijd bij NOS.quote:
Viktoria Plzen zal wel voor spektakel zorgen idd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De vorige wedstrijd was ook zo leuk ja.
Was wel leuk om te kijken toch die vorige wedstrijd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Viktoria Plzen zal wel voor spektakel zorgen idd.
Barca fappen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Viktoria Plzen zal wel voor spektakel zorgen idd.
Ach, opzich vind ik dat wel meevallen. Haal dan Dost eruit, want zoals Assaidi al zei, met één steekbal achter de verdediging, als Roda vooruit speelt kun je juist van hun snelheid en voetballende kwaliteiten gebruik maken. Jans heeft z'n gelijk gehaald natuurlijk, maar als Junker die bal 10 cm meer naar rechts had geschoten in de 94e minuut.. Misschien maar goed voor ze dat ze toch winnen, blijft het iig een beetje rustig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Huilies zeg die Assaidi en Narsingh.
ik keek om mij heenquote:Op zondag 6 november 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
Shit, ik dacht, waar komt opeens die muziek vandaan.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
Niet bij jou vandaan.quote:Op zondag 6 november 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet bij jou vandaan.Was te vrolijk voor Amsterdam, die voelen zich heul niet fine..
quote:Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef Geo3kant het volgende:
Marcello scoort weer.. de baas, wordt het onterecht afgelopen
Krijg je grensrechter dit, grensrechter dat over je heenquote:Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef Elusive het volgende:
99% van mijn collega's zijn voor Ajax
Ik voor PSV
IK BEN DE 1% AND I LOVE IT
morgen met een glimlach naar het werk![]()
![]()
![]()
kan niet wachten om morgen te gaan werkenquote:Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijg je grensrechter dit, grensrechter dat over je heen
yupquote:
Wijnaldum speelt ook ruk.quote:Op zondag 6 november 2011 19:19 schreef Geo3kant het volgende:
Lens bewijst niet zijn ongelijk, hij speelde weken brasvolkomen terecht.. valt nu wel geweldig in.
Rutte heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd. Griekenland bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef NLGooner het volgende:
Ik mag hopen dat Rutte nu ook gaat klagen over de arbitrage
Rutten doet dat dus ookquote:Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef NLGooner het volgende:
Ik mag hopen dat Rutte nu ook gaat klagen over de arbitrage
Wijnaldum moet gewoon eens gaan inzien dat hij niet op het middenveld hoort. En Rutten dat het helemaal niet zo'n enorm talent is.quote:Op zondag 6 november 2011 19:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nu krijg je vast de discussie 'Lens toch op rechts, Labyad op de plek van Wijnaldum' ..
Dat is waar.. die gaat zich natuurlijk niet beklagen over zo'n potje, Rutten daarintegen...quote:Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rutte heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd. Griekenland bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef GGMM het volgende:
Rutten zegt dat we gebruik moeten maken van hulpmiddelen. Dan zal de Fifa dat wel snel invoeren nu.
Dat moet Rutten niet zien dat moet PSV als club zien, Rutten is aan het seizoen weg en wij zitten met een veel te dure speler die eigenlijk niet nodig was..quote:Op zondag 6 november 2011 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijnaldum moet gewoon eens gaan inzien dat hij niet op het middenveld hoort. En Rutten dat het helemaal niet zo'n enorm talent is.
Betaalde hij die belasting niet sowieso al? Ongeacht welke nationaliteit hij heeft.quote:Op zondag 6 november 2011 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
Doublas zijn belasting centen > al die asielzoekers bij elkaar
Jawel, maar je begrijpt wat ik bedoel..quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Betaalde hij die belasting niet sowieso al? Ongeacht welke nationaliteit hij heeft.
Ze moeten wel tijd overhouden voor Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef detulp050 het volgende:
Zo, de samenvattingen worden er werkelijk doorheen gejaagd
De echte kenner kijkt dan ook 90 minutes ipv studio voetfaal.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef detulp050 het volgende:
Zo, de samenvattingen worden er werkelijk doorheen gejaagd
En dan straks bij studio ajax verder gaan.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze moeten wel tijd overhouden voor Ajax natuurlijk.
Kijk eens op TT819.quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef danos het volgende:
waarom zit ik al een half uur naar van die kleine clubjes te kijken, voor het eerst ooit ajax pas na half 8?
Omdat Ajax al weken nummer 5 is.. die verdienen niet veel aandacht..quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef danos het volgende:
waarom zit ik al een half uur naar van die kleine clubjes te kijken, voor het eerst ooit ajax pas na half 8?
Omdat die faalclub 5de staat?quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef danos het volgende:
Fail.quote:Op zondag 6 november 2011 19:27 schreef Elusive het volgende:
wachten jullie ook allemaal op "de" wedstrijd [img]http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/honger.gif/img] [img]http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/honger.gif/img] [img]http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/honger.gif/img]
Ja daar zit ik op te wachtenquote:Op zondag 6 november 2011 19:27 schreef Elusive het volgende:
wachten jullie ook allemaal op "de" wedstrijd [img]http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/honger.gif/img] [img]http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/honger.gif/img] [img]http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/honger.gif/img]
Je plaatjes falen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:27 schreef Elusive het volgende:
Ja. Een voetje.quote:Op zondag 6 november 2011 19:28 schreef StijnDa het volgende:
Was het buitenspel die 2e? Beetje vage camera.
Oke Johan.quote:Op zondag 6 november 2011 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd een beetje triest als speler een dansje gaan staan doen na een goal.
Oké. Dat hebben we eerder gezien vandaag.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 19:31 schreef Geo3kant het volgende:
HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DIE CLUB UIT AMSTERDAM ..
Sad, but truequote:Op zondag 6 november 2011 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Half uur voor AZ, PSV en Twente, half uur voor Ajax
Ja. En de scheids was kut, de supporters te fanatiek en de jongens moesten om 10.00u al aan de pasta.quote:Op zondag 6 november 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
Ziet er lekker uit dat veld met al die zooi.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. En de scheids was kut, de supporters te fanatiek en de jongens moesten om 10.00u al aan de pasta.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 6 november 2011 19:37 schreef Geo3kant het volgende:
Ooijer net als Vukovic, je hoeft niet eens te twijfelen bij een overtreding.. gewoon meteen rood geven, blijkt uit de herhaling toch dat het rood had moeten zijn.
Ooijer is het levende bewijs van meerdere generaties incest icm opgroeien in een bedorven stad.quote:Op zondag 6 november 2011 19:37 schreef Stevenzenl het volgende:
Ooijer is een rattenjong met zijn mocro-accent.
Er klopt niks van deze zin.quote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooijer is het levende bewijs van meerdere generaties incest icm opgroeien in een bedorven stad.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:39 schreef Geo3kant het volgende:
lekkere voorzet weer.. buitenkant voet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |