En dat terwijl hij voor de rest goed floot, hij was niet flauw.. liet veel doorgaan, spelers zeurde ook totaal niet..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Er wordt de laatste tijd wel erg gemakkelijk rood getrokken, denk ook aan die belachelijke rode kaart voor Kelvin Leerdam pas geleden tijdens Az - Feyenoord.
Zo verziek je gewoon een wedstrijd.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat gaan man, is toch heerlijk man /Gijp.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
Wat doen al die Ajacieden hier? Komen spontaan onder hun steen vandaan gekropen nu PSV hard genaaid wordt. Toch jammer als je het niet op eigen kracht kunt halen.....
Dat deden anderen ook bij Ajax - Twente in kwestie hoekschop dus ga klekker huilen johquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
Wat doen al die Ajacieden hier? Komen spontaan onder hun steen vandaan gekropen nu PSV hard genaaid wordt. Toch jammer als je het niet op eigen kracht kunt halen.....
Alsof Faaljax mee doet om de titel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
ach, ik snap je leed. Ajax werd ook tegen Twente genaaid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
Jullie deden vorig seizoen mee om de titel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof Faaljax mee doet om de titel.
Jij komt hier nu net aanzetten hoor, heb je de hele avond niet gezien in dit topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
En Humberto verdraait vervolgens het hele verhaal van De Jong?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Luuk de Jong: "Die rode kaart was overdreven".
Geseponeerd bij deze.
Sterker nog, wij werden kampioen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef Noax het volgende:
[..]
Jullie deden vorig jaar enigsinds mee om de titel?
Aan het einde van het seizoen zie je altijd dat Ajax het meeste "voordeel" heeft gehad aan foute beslissingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
Naja, De Jong bleef ook een beetje draaien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En Humberto verdraait vervolgens het hele verhaal van De Jong?
Precies, en Luuk wil nog steeds naar PSVquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Luuk de Jong: "Die rode kaart was overdreven".
Geseponeerd bij deze.
Barçaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:57 schreef eight het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen zie je altijd dat Ajax het meeste "voordeel" heeft gehad aan foute beslissingen.
Zo gaat het in Spanje ook altijd met Real Madrid.
Dan moet fred 4-1-5 spelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Precies, en Luuk wil nog steeds naar PSV
Ik heb jou anders wel heel de tijd al gezien, de grootste faalhaas die er was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij komt hier nu net aanzetten hoor, heb je de hele avond niet gezien in dit topic.
Maar ik ben niet voor een Nederlandse club.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOlgens mij werden wij ( Ajax) kampioen
?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ik heb jou anders wel heel de tijd al gezien, de grootste faalhaas die er was.
Ajax wordt over het hele seizoen genomen altijd minder vaak genaaidquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ach, ik snap je leed. Ajax werd ook tegen Twente genaaid.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ik heb jou anders wel heel de tijd al gezien, de grootste faalhaas die er was.
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax wordt over het hele seizoen genomen altijd minder vaak genaaid
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Vorig seizoen, niets van gemerkt?!quote:
Kom op, durf eerlijk te zijnquote:
Ach kom op... iedere ploeg wordt op regelmatige basis genaaid in Nederland, kan me van Ajax ook al wat momenten herinneren dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Gifjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vaker voetbal kijken, via teletekst krijg je niet alles mee.
[ afbeelding ]
Ik heb niet gemerkt dat de lampjes vorig seizoen om de titel hebben meegedaan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vaker voetbal kijken, via teletekst krijg je niet alles mee.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik heb niet gemerkt dat de lampjes vorig seizoen om de titel hebben meegedaan...
Wanneer jij het tegendeel wil beweren, dan noem ik je met alle plezier een fake ajacied.
Ja, lampies stonden voor de winter ook niet constant boven aan zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik heb niet gemerkt dat de lampjes vorig seizoen om de titel hebben meegedaan...
Wanneer jij het tegendeel wil beweren, dan noem ik je met alle plezier een fake ajacied.
Oh, bedoelde eigenlijk die andere gast.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef Noax het volgende:
[..]
Voor de winterstop??? wow spannend zeg!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, lampies stonden voor de winter ook niet constant boven aan zeker?
Ben je al ooit in VBL geweest of kom je hier omdat je je verveelt?
3 wedstrijden voor het einde konden we nog kampioen worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:07 schreef Noax het volgende:
[..]
Voor de winterstop??? wow spannend zeg!
Gefeliciteerd met die geweldig mooie 2-2 zeg!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
3 wedstrijden voor het einde konden we nog kampioen worden.![]()
Ik lat het hierbij voordat ik mijn frustratie op een triest figuur als jij ga botvieren en ik met een ban zit
Zoek een hobby postcountgeilert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet zeggen dat Mertens erg teleurstellend speelt. Hij heeft nu als zijn dipje te pakken. Vorig seizoen hield hij het 18 wedstrijden vol. Nu 10
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zoek een hobby postcountgeilert.
Hopen dat het niks met Blom en een boze PSV'er te maken heeft.twitter:112Twente twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 23:07:16Foto ambulance vertrekt met spoed bij de Grolsch Veste in Enschede. #wieweetmeer http://t.co/jD04POtZ? f=1304 reageer retweet
Mertens heeft nog steeds een trauma van de uitschakeling van België voor het EKquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet zeggen dat Mertens erg teleurstellend speelt. Hij heeft nu als zijn dipje te pakken. Vorig seizoen hield hij het 18 wedstrijden vol. Nu 10
[ afbeelding ]
twitter:PSV twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 23:09:34Abel Tamata heeft zijn kuitbeen gebroken (links), meldt de medische staf van PSV. Tamata is terug in het stadion nu, in het gips. #twepsv reageer retweet
Toch nog goed nieuws voor PSV.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:PSV twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 23:09:34Abel Tamata heeft zijn kuitbeen gebroken (links), meldt de medische staf van PSV. Tamata is terug in het stadion nu, in het gips. #twepsv reageer retweet
Kolere, wat een kutpost.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toch nog goed nieuws voor PSV.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
edit, kan me een ban kosten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk is het kut voor PSV. Dat jij blijkbaar het IQ van een stoeptegel hebt, hoef je niet af te reageren op een club die je haat.quote:
Ach, nee joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
edit, kan me een ban kosten.
Hihi, goeie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Maar nu speelt derijck wel, echt klote voor tamata. Vond hem echt goed, het ziet niet mee
Volgensmij vond heel nl het belachelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:16 schreef Devz het volgende:
Wat een gejank van PSV zeg, vreselijk. Toen Ajax een zuivere goal afgekeurd zag worden tegen Twente hoorde ik ze ook niet klagen over de scheids. Daar had achteraf bijna niemand het meer over. Dus waarom nu wel?
Soms zit het mee, soms zit het tegen...
Je haalt Depay en Tamata door elkaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Kan je rappen met een gebroken kuitbeen?
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij vond heel nl het belachelijk
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt Depay en Tamata door elkaar.
Jawel, maar er was lang niet zoveel heisa over als nu over die rode kaart. Die niet eens zo heeel onterecht was, want Strootman kwam best gevaarlijk in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij vond heel nl het belachelijk
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef Devz het volgende:
[..]
Jawel, maar er was lang niet zoveel heisa over als nu over die rode kaart. Die niet eens zo heeel onterecht was, want Strootman kwam best gevaarlijk in.
Ja, het is een complot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:20 schreef Brabiliaan het volgende:
En dan te bedenken dat Ajax ook nog een onterechte penalty toegewezen kreeg tegen AZ, gaat weer lekker zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |