En dat terwijl hij voor de rest goed floot, hij was niet flauw.. liet veel doorgaan, spelers zeurde ook totaal niet..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Er wordt de laatste tijd wel erg gemakkelijk rood getrokken, denk ook aan die belachelijke rode kaart voor Kelvin Leerdam pas geleden tijdens Az - Feyenoord.
Zo verziek je gewoon een wedstrijd.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat gaan man, is toch heerlijk man /Gijp.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
Wat doen al die Ajacieden hier? Komen spontaan onder hun steen vandaan gekropen nu PSV hard genaaid wordt. Toch jammer als je het niet op eigen kracht kunt halen.....
Dat deden anderen ook bij Ajax - Twente in kwestie hoekschop dus ga klekker huilen johquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
Wat doen al die Ajacieden hier? Komen spontaan onder hun steen vandaan gekropen nu PSV hard genaaid wordt. Toch jammer als je het niet op eigen kracht kunt halen.....
Alsof Faaljax mee doet om de titel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
ach, ik snap je leed. Ajax werd ook tegen Twente genaaid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
Jullie deden vorig seizoen mee om de titel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof Faaljax mee doet om de titel.
Jij komt hier nu net aanzetten hoor, heb je de hele avond niet gezien in dit topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
En Humberto verdraait vervolgens het hele verhaal van De Jong?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Luuk de Jong: "Die rode kaart was overdreven".
Geseponeerd bij deze.
Sterker nog, wij werden kampioen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef Noax het volgende:
[..]
Jullie deden vorig jaar enigsinds mee om de titel?
Aan het einde van het seizoen zie je altijd dat Ajax het meeste "voordeel" heeft gehad aan foute beslissingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Brabiliaan het volgende:
Naja, De Jong bleef ook een beetje draaien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En Humberto verdraait vervolgens het hele verhaal van De Jong?
Precies, en Luuk wil nog steeds naar PSVquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Luuk de Jong: "Die rode kaart was overdreven".
Geseponeerd bij deze.
Barçaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:57 schreef eight het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen zie je altijd dat Ajax het meeste "voordeel" heeft gehad aan foute beslissingen.
Zo gaat het in Spanje ook altijd met Real Madrid.
Dan moet fred 4-1-5 spelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Precies, en Luuk wil nog steeds naar PSV
Ik heb jou anders wel heel de tijd al gezien, de grootste faalhaas die er was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij komt hier nu net aanzetten hoor, heb je de hele avond niet gezien in dit topic.
Maar ik ben niet voor een Nederlandse club.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOlgens mij werden wij ( Ajax) kampioen
?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ik heb jou anders wel heel de tijd al gezien, de grootste faalhaas die er was.
Ajax wordt over het hele seizoen genomen altijd minder vaak genaaidquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ach, ik snap je leed. Ajax werd ook tegen Twente genaaid.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ik heb jou anders wel heel de tijd al gezien, de grootste faalhaas die er was.
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax wordt over het hele seizoen genomen altijd minder vaak genaaid
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Vorig seizoen, niets van gemerkt?!quote:
Kom op, durf eerlijk te zijnquote:
Ach kom op... iedere ploeg wordt op regelmatige basis genaaid in Nederland, kan me van Ajax ook al wat momenten herinneren dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Gifjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vaker voetbal kijken, via teletekst krijg je niet alles mee.
[ afbeelding ]
Ik heb niet gemerkt dat de lampjes vorig seizoen om de titel hebben meegedaan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vaker voetbal kijken, via teletekst krijg je niet alles mee.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |