abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106854415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:47 schreef rotterdamm010 het volgende:
Bedankt voor jouw uitgebreide positieve bericht. Zoals ik al zei, gister was ik erg verdrietig en dan komt t allemaal nog wat donkerder over als je het op papier gaat zetten, mja dat het op het moment niet makkelijk is, is een understatement.

Wat je zegt over het zelf inderdaad veel geven en hopen dat je dan liefde, steun enzovoort terugkrijgt, dat is de spijker op zn kop. Over het algemeen gebeurde dat ook wel al werd ik toen ook al met enige regelmaat wel teleurgesteld, maar ik bedekte dat met de mantel der liefde, blind als ik was.

Tuurlijk zal ik er ook debet aan zijn geweest dat bepaalde vriendschappen of relaties nu niet meer bestaan, waar er twee vechten hebben er altijd twee schuld. Het verschil is mijns inziens echter wel dat ik altijd geprobeerd heb om het op te lossen, de andere partij stond daarvoor niet meer open in dit geval.

Gelukkig is het niet zo dat ik het veel hier over heb ook niet tegen andere vrienden dus dat ze zich daar aan storen dat zal wel meevallen.

Het loslaten wordt nu inderdaad het belangrijkste, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. De belangrijkste vriendschap is medio november beëindigd, ze zij toen ook het was leuk en gezellig maar nu niet meer laat het achter je. Ik probeer dat ook te doen maar eigelijk denk ik nog dagelijks der aan.

Toch ga ik proberen positief te gaan denken en optimistisch naar de toekomst te kijken, we zullen zien.
Komt wel goed :Y je bent al best lang gokvrij nu :)

En je bent ook wel aardig ;) nieuwe vriendschappen komen vanzelf.
pi_107011357
Hallo allemaal,

Als ik dit bericht vanochtend geschreven had, dan had ik ongetwijfeld geschreven dat ik echt vrolijk en gelukkig was. Ik heb echt een topweek gehad, ik was van vrijdag tot woensdag een paar dagen voor zaken en vrieden in Napoli,Italië . Ik ben nog steeds gokvrij en ik werk echt hard aan mezelf . Met de hulp van oude en nieuwe vrienden heb ik echt mn hoofd leeg gemaakt, ik ben echt hard bezig om t verdriet, de woede de haat van t verleden, in t verleden te laten , en uiteindelijk een beter mens te worden.

Vandaag was t allemaal een stukje minder. Ik besloot thuis te werken vandaag , maar heb eigelijk alleen maar in mn bed televisie liggen kijken. Dat is opzich voor een keertje niet on overkomelijk , maar nu terug kijkend op deze dag denk ik had ik maar gewoon naar kantoor gegaan.

Smiddags tijdens een boodschapje in de stad liep ik uitgerekend mn ex tegen het lijf wat voor mij nog steeds echt pijnlijk is, ik had haar niet meer gezien nadat t uit ging, ik heb haar aan t begin van de avond uitgebreid gesproken en kan de conclusie trekken dat het nooit, nooit meer goed zal komen. Heel erg jammer, maar ik kan t nu wel afsluiten, en met het vizier naar de toekomst.

Mn bui was al niet heel goed na heel de dag in bed te hebben gelegen en dus t bovenstaande, maar ik zou gaan eten met de directeur van mijn voormalige werkgever, met wie ik nog steeds een erg goede band heb.

Na lekker gegeten te hebben bij De Engel in Rotterdam, dacht ik nog even naar mn moeder om wat overhemden op te halen, tsja ik kan niet strijken, dus dat doet moeders nog voor me XD.

Had ik dat echter maar niet gedaan, ik reed bij een rotonde , remde voor een fietser, en met een ongelofelijke vaart kwam er een Mercedes Sprinter mn BMW binnen keilen.

Ik rijd in n BMW 330i uit 2005, en hoewel hij nog een redelijke dagwaarde zal hebben, zou t me niet verbazen als die totall loss is, KUT.

Voor de rest ben ik op zn zacht gezegd tegen mensen niet echt tactisch vandaag, ik vinDT ;-) mezelf vandaag echt n domme lul.

Vandaag dus wel n kut dag, maar de afgelopen week geeft zeker reden tot tevredenheid en positiviteit.
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:15:33 #128
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107011976
quote:
Jammer van de auto, maar hee, je hebt verder een erg goede week gehad!!
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_107012461
Ja mn auto is echt super kut, is echt n top auto en zou m niet graag kwijt raken... misschien kan die nog (economisch verantwoord) gerepareerd worden we zullen t wel zien. Praktisch is t ook gewoon heel vervelend want ik heb m morgen ook gewoon echt nodig.

Ik ben opzich wel positief , zoals ik al zei, als ik dit bericht vanochtend had geschreven dan had t echt nog een stuk positiever geweest, maar goed .

Ik ben wel echt blij met de positieve lijn die ik in gezet heb, ik kan wel zeggen dat ik een lange tijd me niet zo goed gevoeld heb. Ik ben ook alle lieve mensen die me daarmee helpen ook echt super dankbaar, helpt me echt in de weg van mijn herstel.

Ik hoop dat morgen weer een betere dag zl zijn
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:35:19 #130
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107012920
Het is gebeurd, niets meer aan te doen. Ik denk wel dat de verzekeraar de meeste schade vergoedt ..?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_107013129
Kut van je auto joh. Daar zou iedereen zich enorm kut over voelen. Maar verder ben je enorm goed bezig!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107013347
Klopt, nou de verzekeraar van de tegenpartij zal deze schade moeten vergoeden inderdaad, ik ben zelf ook W.A. Casco verzekerd dus zal sowiezo een schade vergoeding krijgen. Waar ik het meest bang voor ben is dat mn schatje dus total loss is en dan krijg je dus alleen maar de dagwaarde ervoor terug ... het zal duidelijk zijn dat de vrije verkoop waarde altijd hoger ligt dus met een dagwaarde uitkering zal ik nooit een zelfde auto kunnen terugkopen :( .

Erge is ik ben nu weer twee uurtjes thuis en krijg bij sommige bewegingen echt n ontzettende pijn in mn nek/ bovenrug.

Ik heb n hoge pijngrens maar t is echt gewoon pijnlijk, morgen maar ff naar t ziekenhuis dus.

Pff wat een ontzettende KUT Dag, ik ga maar boos in mn bed liggen, ik schijn vandaag echt helemaal niks goed te kunnen doen.
pi_107016204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:44 schreef rotterdamm010 het volgende:
Klopt, nou de verzekeraar van de tegenpartij zal deze schade moeten vergoeden inderdaad, ik ben zelf ook W.A. Casco verzekerd dus zal sowiezo een schade vergoeding krijgen. Waar ik het meest bang voor ben is dat mn schatje dus total loss is en dan krijg je dus alleen maar de dagwaarde ervoor terug ... het zal duidelijk zijn dat de vrije verkoop waarde altijd hoger ligt dus met een dagwaarde uitkering zal ik nooit een zelfde auto kunnen terugkopen :( .

Erge is ik ben nu weer twee uurtjes thuis en krijg bij sommige bewegingen echt n ontzettende pijn in mn nek/ bovenrug.

Ik heb n hoge pijngrens maar t is echt gewoon pijnlijk, morgen maar ff naar t ziekenhuis dus.
Pff wat een ontzettende KUT Dag, ik ga maar boos in mn bed liggen, ik schijn vandaag echt helemaal niks goed te kunnen doen.
Je hebt echt een baal dag. Pak een warme douche. Heb je tantum ofzo? Lekker boek en je bed in. En morgen idd even naar je huisarts. Succes!
pi_107022150
Lekker warm gedoucht inderdaad en nu gaat t wel weer... ik doe gewoon even rustig aan vandaag ben lekker op kantoor en rustig aan t werk vandaag... t zal wel loslopen :)
pi_107022417
Kan je niet zo'n slotmachine kopen voor in je woonkamer? Kan je gokken wat je wilt en geen cent verlies.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:16:38 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_107022422
die auto is de oude jij, mooi dat die total loss is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_107023296
quote:
Kan je niet zo'n slotmachine kopen voor in je woonkamer? Kan je gokken wat je wilt en geen cent verlies
Tsja de "kick" van gokverslaafden zit hem nu juist in de mogelijkheid geld t ekunnen winnen. Meestal gebeurt dat niet, dat weet ik ook wel, maar de kans op winst is wat tot verslaving lijkt.

Om des keizers baard op knopjes op een apperaat drukken zal dit niet kunnen vervangen ben ik bang.

quote:
die auto is de oude jij, mooi dat die total loss is
haha mooie beeldspraak, maar het is nog niet zover, de reparateur schat de schade wel in op zo'n 8 - 9 duizend, hij zit echt goed in elkaar, ik werd achter geraakt en doorgeduwd op een paaltje dus voor zit ook nog schade.

De dagwaarde van deze auto is nog wel 17.000 (tis full option model) dus we zullen t wel zien.. als het echt niet mooi gerepareerd wordt ga ik m alsnog wel inruilen. ik ga morgen alvast ff bij de BMW dealer kijken :)
pi_107023687
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef rotterdamm010 het volgende:
Lekker warm gedoucht inderdaad en nu gaat t wel weer... ik doe gewoon even rustig aan vandaag ben lekker op kantoor en rustig aan t werk vandaag... t zal wel loslopen :)
Ga wel ff langst de dokter. God weet wat er in je lijf gebeurt is :-)
pi_107023794
tsja misschien is dat toch wel t verstandigst mijn collega's zeiden het ook al, ik was vanochtend niet gegaan omdat ik t niet echt meer voelde. Mja dat kan ook komen omdat ik zon belachelijk hoge pijngrens heb, misschien is er toch iets aan de hand en was een normaal persoon allang daar naar toe gegaan.

Ik zelf heb de diagnose gesteld op wat verrekte spiertjes in mn nek / rug , maar misschien toch goed om er ff n proffesional naar te laten kijken :)
pi_107023894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:01 schreef rotterdamm010 het volgende:
tsja misschien is dat toch wel t verstandigst mijn collega's zeiden het ook al, ik was vanochtend niet gegaan omdat ik t niet echt meer voelde. Mja dat kan ook komen omdat ik zon belachelijk hoge pijngrens heb, misschien is er toch iets aan de hand en was een normaal persoon allang daar naar toe gegaan.

Ik zelf heb de diagnose gesteld op wat verrekte spiertjes in mn nek / rug , maar misschien toch goed om er ff n proffesional naar te laten kijken :)
Ben jij dokter? Zo nee kun je geen diagnose stellen. Naar alle waarschijnlijkheid is het idd gewoon spierpijn maar gezien je dat nooit zeker kunt weten... en agh heb je die man/vrouw ook weer eens gezien.
pi_107023956
Nee ik ben geen dokter :P , ik beloof hierbij dat ik na mn lunch ff naar de huisarts zal gaan :)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:07:10 #142
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107023960
Even foto laten maken denk ik.. misschien toch iets van een whiplash?

Voor de rest.. tsja, zonde van de auto. Wat voor werk deed jij ook alweer? :)
There is a long line down from heaven.
pi_107024003
Ja we zullen t wel zien, ik heb een eigen kantoor in financieel advies, voornamelijk bedrijfsmatige verzekeringen... Vandaar da tik ook een representatieve auto nodig heb vind ik zelf, al vinden veel mensen het maar n patserbak hahaha
pi_107024304
Volgende x een audi of Lexus haha. Maar goed dat van de dokter houd ik je aan :-D
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:18:07 #145
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107024315
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:08 schreef rotterdamm010 het volgende:
Ja we zullen t wel zien, ik heb een eigen kantoor in financieel advies, voornamelijk bedrijfsmatige verzekeringen... Vandaar da tik ook een representatieve auto nodig heb vind ik zelf, al vinden veel mensen het maar n patserbak hahaha
Geef nou maar toe dat je gewoon graag een bmw rijdt :P

Als je het kan betalen, is er ook niks mis mee. Het meeste schrijf je toch af in de eerste paar jaar, dus misschien staat er bij de dealer nog wel een show model of 2e hands van net een paar jaar oud?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:19:11 #146
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107024343
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgende x een audi of Lexus haha. Maar goed dat van de dokter houd ik je aan :-D
Persoonlijke voorkeur.. audi is luxe, bmw meer sportief.
pi_107024451
Ja ik ben gek op BMW vindt ze echt heel mooi, maar Audi zou ik ook nog wel kunnen overwegen maar inderdaad die zijn weer wat minder sportief.

Mercedes vindt ik echt n ouwe lullen bak daar zou ik echt voor mn 45e niet in gaan rijden :)
pi_107024490
Ik maakte een grapje... ben zelf nogal van de audi en Lexus.. en jaja ik rijd een opel astra :-P
pi_107024917
jaa zijn ook mooi inderdaad ik ga ook nog wel ff bij audi kijken denk ik...
pi_107024964
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:40 schreef rotterdamm010 het volgende:
jaa zijn ook mooi inderdaad ik ga ook nog wel ff bij audi kijken denk ik...
Doe dat :-) verwacht wel een proefrondje voor het aandragen van het merk ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')