Op een of andere manier wil het bij mij ook niet zo lukken met echte vrienden, ik heb wel veel oppervlakkige vrienden waar ik veel mee praat op school en veel lol mee maak maar nooit heb ik wat buiten school gedaan met vrienden behalve schooluitstapjes. Daar is wel mee te leven maar dat het ook niet echt wil lukken met meisjes is echt verschrikkelijk kut. Ik heb echt behoefte aan een meisje maargoed, ik ben pas 17.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:50 schreef rotterdamm010 het volgende:
Hallo allemaal,
ik wilde even iets van me afschrijven, ik ben namelijk zo ongelofelijk ongelukkig
laat ik beginnen te vertellen dat ik geen makkelijk persoon ben in de omgang, heb een eigen onderneming en misschien mede daardoor best wel veeleisend ten opzichte van andere.
hierdoor heb ik niet zoveel vrienden, wel best veel kenissen maar om dat nou echt vrienden te noemen, niet echt.
verder ben ik vrij ontvankelijk voor verslavingen, cocaine alcohol en nu met name gokken.
Het is ongelofelijk maar op een vrije avond schijn ik al mijn zuurverdiende geld te moeten vergokken honderden euro's ... het maakt me zo ongelofelijk verdrietig ik wordt volgende week 23 en gok ook echt al 5 jaar , en heb in die 5 jaar zo'n 30.000 vergokt. het erge is dat ik niet weet hoe ik eruit moet komen, wordt er zo wanhopig van dat ik wel is denk, als ik morgen niet meer wakker wordt, dan zou ik dat niet erg vinden.
groeten van een verdrietig man.
Ik denk dat je alleen terug bij af bent als je hier niet van leert. Je kan jezelf verwijten dat je iets gedaan hebt, je kan het ook leren begrijpen en er iets anders mee doen. Waarom is het zo gegaan als het ging? Welke gevoelens en gedachtes waren er? Wat kan je een volgende keer anders doen?quote:Op maandag 21 november 2011 09:27 schreef rotterdamm010 het volgende:
Zoals zovaak, in tijden van een instabiele psychologische periode, val je terug in eerdere fouten.
Ik voel me echt kut, nu en ben weer terug bij af.
Probeer vol te houden.quote:Op maandag 21 november 2011 09:27 schreef rotterdamm010 het volgende:
Ik voel me echt kut, nu en ben weer terug bij af.
Mooi zo.quote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef rotterdamm010 het volgende:
Vandaag in iedergeval niet gegokt...
Zeer dapper om er voor uit te komen. Hulde.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:19 schreef rotterdamm010 het volgende:
Ik heb tegen de mensen met wie ik het meest in gesprek was gezeg ddat ik een gokprobleem heb en dus niet mee wilde naar HC . toen zeiden zij nou prima dan doen we toch een drankje bij Breakaway.
Sorry dat ik inbreek, je topictitel trok mijn aandacht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:39 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Zeer dapper om er voor uit te komen. Hulde.
Here jezus heeft die leegte hier opgevuld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:37 schreef Canillas het volgende:
Verslavingsneigingen komen voort uit een leegte in jezelf waarvan je gelooft dat je niet meer zelf kan vullen, en het kan heel goed dat dat nu ook het geval is, je weet simpelweg niet hoe, dus heb je iemand nodig die je dat kan leren; ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen.
heej rotterdam, goed bezig! Ik vind het knap van je dat je volhoudt. Blijf dat doen. Enneh: wint Feyenoord ook nog eens, soms kan het niet op..quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef rotterdamm010 het volgende:
Hallo TFFKABH
bedankt voor je interesse. Gelukkig is mijn zakelijk vermogen redelijk ongemoeid gebleven, ik heb voorde opstart kosten een lening afgesloten bij een particuliere investeerder , deze wilde op elke zakelijk uitgave een dubbele autorisatie (waarschijnlijk enige achterdocht vanwege mijn leeftijd en het toch wel riante bedrag dat hij in de onderneming had zitten) gelukkig dus zakelijk geen problemen, al zijn al mi n managment fees wel allemaal door de plee gespoeld
Niet gokken op de club maar kunnen genieten van een leuke wedstrijd is de beste beloning denk ik dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef rotterdamm010 het volgende:
Ja dankje wel , het kost me best wel veel moeite , grappig dat je Feyenoord aanhaalt want ik was toch weer bezig met de qoutering van een overwining op feyenoord .... gelukkig niet gegokt maar ik dacht wel er aan na afloop, stel dat ik nou ook nog is had ingezet....
Gelukkig is het wel minder dan eerder. hoop dat het op den duur verdwijnt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |