De waarheid is dat ik fucking awesome ben. Dat is dan ook het enige dat ik wil horen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
En jij maar altijd tegen me zeggen "ik waardeer het zo dat je eerlijk bent"
Leugenaar.
Gaan we zo doen ja?quote:
En waar ontken ik dat honneponnetje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
De waarheid is dat ik fucking awesome ben. Dat is dan ook het enige dat ik wil horen.
Nou nee, overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef Sinji het volgende:
Fjb and magnetron sittin' on a tree, kee, ei, es, es, ei, en, chi
net als alle andere vrouwen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
De waarheid is dat ik fucking awesome ben. Dat is dan ook het enige dat ik wil horen.
Overal, overal. Je haat me.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
En waar ontken ik dat honneponnetje?
Die komen niet in de buurt bij mijn genialiteit. Dus tegen hun moet je maar gewoon liegen.quote:
komende week weer; maar dat is oud nieuws.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand nog aan het daten geweest om het toch maar even on topic te maken ???
Leugens!quote:
Wat heb je te bieden dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overal, overal. Je haat me.
[..]
Die komen niet in de buurt bij mijn genialiteit. Dus tegen hun moet je maar gewoon liegen.
nehquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
komende week weer; maar dat is oud nieuws.
Ik heb gisteren gezien wat zij allemaal te bieden heeft.quote:
2 handjes vol ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezien wat zij allemaal te bieden heeft.
Nee, ik wil wel weer eens daten. Alsin met nieuwe mannen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
hoezo date je met oude mannen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel weer eens daten. Alsin met nieuwe mannen.
Dit herinnert mij er aan dat ik nog wat moet gaan doen bij volleybalmeisje 2.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Oude mannen klinkt fout.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hoezo date je met oude mannen dan?
Das dan ook heul niet datenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oude mannen klinkt fout.Maar ik zie nog wel eens mensen waar ik nog wel goed mee omga maar waar het verder nooit iets mee zal worden.
Je bent me voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil ook daten. Nu nog iemand die met mij wil daten
Ik mot geen FOK!kers meer hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das dan ook heul niet datenGa anders eens op Fok rondkijken
Wie heb je gehad dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mot geen FOK!kers meer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |