Ja zeg ik ben ook alles behalve Nederlands en kom van het VMBO en kijk naar mijn prachtige spelling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef Sinji het volgende:
Vanwege tt en je spelling soms. For the record, ik ben zelf wel allochtoon
Kudo's voor je spelling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg ik ben ook alles behalve Nederlands en kom van het VMBO en kijk naar mijn prachtige spelling.
Ik sponsor mezelf, eerst nog een paar kilootjes kwijtraken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef debeterebob het volgende:
@ Myra
Ik zeg doen! Waar kan ik je sponseren?
Vmbo is zonder hoofdletters, vriend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg ik ben ook alles behalve Nederlands en kom van het VMBO en kijk naar mijn prachtige spelling.
Dank je wel lieverd, vooral dat het van jou afkomt doet me heel veel.quote:
Ikweet. ikweet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je wel lieverd, vooral dat het van jou afkomt doet me heel veel.
Jij en roze haarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sponsor mezelf, eerst nog een paar kilootjes kwijtraken.
Leugens! Afkorting worden altijd geschreven in hoofdletters.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vmbo is zonder hoofdletters, vriend.
We kunnen het allebei wel gebruiken ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij en roze haar. En ik moedig je aan om te gaan hardlopen met heloef
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/hboer-hbo-erquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens! Afkorting worden altijd geschreven in hoofdletters.
Noem je me nou dik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
We kunnen het allebei wel gebruiken ja.
Ja.quote:
Lovers get a roomquote:
Wat is dit nou weer voor een onzin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/hboer-hbo-er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En jij maar altijd tegen me zeggen "ik waardeer het zo dat je eerlijk bent"quote:
De waarheid is dat ik fucking awesome ben. Dat is dan ook het enige dat ik wil horen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
En jij maar altijd tegen me zeggen "ik waardeer het zo dat je eerlijk bent"
Leugenaar.
Gaan we zo doen ja?quote:
En waar ontken ik dat honneponnetje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
De waarheid is dat ik fucking awesome ben. Dat is dan ook het enige dat ik wil horen.
Nou nee, overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef Sinji het volgende:
Fjb and magnetron sittin' on a tree, kee, ei, es, es, ei, en, chi
net als alle andere vrouwen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
De waarheid is dat ik fucking awesome ben. Dat is dan ook het enige dat ik wil horen.
Overal, overal. Je haat me.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
En waar ontken ik dat honneponnetje?
Die komen niet in de buurt bij mijn genialiteit. Dus tegen hun moet je maar gewoon liegen.quote:
komende week weer; maar dat is oud nieuws.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand nog aan het daten geweest om het toch maar even on topic te maken ???
Leugens!quote:
Wat heb je te bieden dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overal, overal. Je haat me.
[..]
Die komen niet in de buurt bij mijn genialiteit. Dus tegen hun moet je maar gewoon liegen.
nehquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
komende week weer; maar dat is oud nieuws.
Ik heb gisteren gezien wat zij allemaal te bieden heeft.quote:
2 handjes vol ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezien wat zij allemaal te bieden heeft.
Nee, ik wil wel weer eens daten. Alsin met nieuwe mannen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
hoezo date je met oude mannen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel weer eens daten. Alsin met nieuwe mannen.
Dit herinnert mij er aan dat ik nog wat moet gaan doen bij volleybalmeisje 2.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Oude mannen klinkt fout.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hoezo date je met oude mannen dan?
Das dan ook heul niet datenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oude mannen klinkt fout.Maar ik zie nog wel eens mensen waar ik nog wel goed mee omga maar waar het verder nooit iets mee zal worden.
Je bent me voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil ook daten. Nu nog iemand die met mij wil daten
Ik mot geen FOK!kers meer hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das dan ook heul niet datenGa anders eens op Fok rondkijken
Wie heb je gehad dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mot geen FOK!kers meer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |