Neehoor, ik ben maar begonnen met deze 2 zuilen die ik voor weinig van marktplaats heb gehaaldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef bobenjanneke het volgende:
Je wilde toch ook enige tijd geleden enkele meubel(s) in de whitewash zetten?
Hoe is dat afgelopen, of heb ik een topic gemist?
Dat doet hij nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef bobenjanneke het volgende:
Is de bovenkant van de aanbouwdeur ook geschildert? ( ivm kromtrekken door regenwater? ).
Ik vind dat jullie een mooi resultaat hebben geleverd, alleen jammer dat de binnendeur van de bijkeuken tegen het blad open draait.
Echt? Dat is best wel dom, het is het eerste dat de regen op zich krijgt als hij open staat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:04 schreef bobenjanneke het volgende:
Ja over die deur heb ik het.
Meestal vergeten de thuisschilders om de boven en onderkant van een deur te doen, waardoor een deur dikkker wordt door regen ( als de deur vaak openstaat bij regen, wat nog weleens voorkomt ).
Neeequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:10 schreef bobenjanneke het volgende:
Dat is netjes gedaan dan, 3 lagen!
Maar [ afbeelding ] was de oude situatie, en [ afbeelding ] de nieuwe situatie.
( Sorry, kan door uit mijn ICT verleden het niet laten om bestandsnaamnummers op te volgen )
Dan is het heeeel erg moooi geworden! RESPECT!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Top huisje. top project![]()
Zo leuk om te hebben mogen volgen, huis met liefde, warmte en een hart.
Enjoy (en die laatste restjes, ik ken ze enne, ehhhh, FOK! bestaat over 15 jaar toch nog steeds, toch![]()
Jep voor de sier, we hebben hieronde rnog een opslag en nog 1 onder de vlonder.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat hout voor het raam, is dat voor de sier? Lijkt me vrij nat worden daar, als het regent!
De keukenkastquote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef bobenjanneke het volgende:
Gaan we weer volgen!
Hout is gehaald voor?
Dus een zelf ontworpen / te ontwerpen keukenkast?quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De keukenkast166 euro and counting.
Jup bleiblei en SQ zijn erg goed bezig!quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef bobenjanneke het volgende:
Wat voor hout heb je gehaald?
Met glas en lood er in?
Heb je een voorbeeld kast waaraan je je eigen kast ontworpen hebt, of zo bedacht?
Ik vind het knap dat je een kast kan uitdenken, en die zo kan uitwerken en maken.
Ik weet niet of je bleiblei en stormqueen volgt, maar ik heb de ensuite in het echt gezien en vind het verbluffend hoe men een van een tekening tot een echt ontwerp komt.
Hehe, thanks! *Vereerd voelt*quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup bleiblei en SQ zijn erg goed bezig!
Vurenhout aldus mijn Mr, we gaan hem toch schilderen en het is niet alsof hij buiten komt te staan.
Er komt geen glas in lood in (past niet in ons huis) maar wellicht wel facetglaasjes.
We zijn een tijd lang op zoek geweest naar een kast maar we zochten iets waar de hondenmand onder geschoven kon worden. Uiteindelijk dus zelf maar getekend en hij schijnt binnen 4 weken af te zijn dus ik kon mijn verfkleding wel gaan opzoeken...
[ afbeelding ]
Kleine mandje is er inmiddels uit en het pupje kan al zelfstandig naar buiten kijken.
[ afbeelding ]
Kijk eens naar bovenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe, thanks! *Vereerd voelt*
Is het hout al besteld?
Zo nee, zou ik ipv. vuren, grenen pakken. Is ook zacht hout, valt qua prijs mee, maar werkt net wat minder. Scheelt een hoop gevloek in de periode tussen kast maken en kast gelakt en al af (daarna maakt het geloof ik niet echt meer uit). Onder invloed van vochtgehalte en temperatuur binnenshuis werkt hout ook als het binnen staat. Daarom heb je die kieren nodig aan muurzijdes bij het leggen van laminaat en houten vloeren.
Het is bij jullie ook flink wat meer werkquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef bleiblei het volgende:
Oh.
Jullie gaan wat sneller dan ons![]()
.
Ziet er mooi uit.
Dat is zeker en vast een dominante hond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup bleiblei en SQ zijn erg goed bezig!
Vurenhout aldus mijn Mr, we gaan hem toch schilderen en het is niet alsof hij buiten komt te staan.
Er komt geen glas in lood in (past niet in ons huis) maar wellicht wel facetglaasjes.
We zijn een tijd lang op zoek geweest naar een kast maar we zochten iets waar de hondenmand onder geschoven kon worden. Uiteindelijk dus zelf maar getekend en hij schijnt binnen 4 weken af te zijn dus ik kon mijn verfkleding wel gaan opzoeken...
[ afbeelding ]
Kleine mandje is er inmiddels uit en het pupje kan al zelfstandig naar buiten kijken.
[ afbeelding ]
Zocht matte verf in bepaalde tintenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:01 schreef bobenjanneke het volgende:
Hoe ben je bij het merk Painting the past gekomen als ik vragen mag.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is zeker en vast een dominante hond.
Welke zaak levert die Painting the Past en wie mengt het dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zocht matte verf in bepaalde tintenwe hebben het hele huis in de tinten van PP geschilderd.
Alleen dan laten mengen (Oa trimetal en sigma).
Heb een kleurenkaart van PP die scant in ons geval de decohome in en mengt het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:28 schreef blomke het volgende:
[..]
Welke zaak levert die Painting the Past en wie mengt het dan?
Dus Decohome? Bedankt!quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb een kleurenkaart van PP die scant in ons geval de decohome in en mengt het.
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:31 schreef bobenjanneke het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, komen de kleurcodes van PP af, en gebruik je merk tex? ( trimetal en sigma ).
Ja prima service!quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:15 schreef Reese het volgende:
leuke kast, MI! Staat ie al in de grond?
Denk je trouwens dat het gaat werken met die mand erin? Mijn hond is daar veel te nieuwsgierig en waaks voor, hoor. Als ie al ligt, dan ligt ie zo dat ie ons en de omgeving goed in de gaten kan houden.
@de schilders, de lokale Fixet hier biedt die service ook. Lak of tex die je wilt (mat, krasvast, vochtige ruimtes, you name it) en dan op kleur naar keuze van oa Painting the Past, Farrow & Ball, Levis (Mmach gebruikt dat vaak) en dat kalkverfmerk waar de naam me nu even van ontschoten is. Ideaal
Wat bedoel je met kalkverfmerk?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:15 schreef Reese het volgende:
leuke kast, MI! Staat ie al in de grond?
Denk je trouwens dat het gaat werken met die mand erin? Mijn hond is daar veel te nieuwsgierig en waaks voor, hoor. Als ie al ligt, dan ligt ie zo dat ie ons en de omgeving goed in de gaten kan houden.
@de schilders, de lokale Fixet hier biedt die service ook. Lak of tex die je wilt (mat, krasvast, vochtige ruimtes, you name it) en dan op kleur naar keuze van oa Painting the Past, Farrow & Ball, Levis (Mmach gebruikt dat vaak) en dat kalkverfmerk waar de naam me nu even van ontschoten is. Ideaal
Een merk kalkverfquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Wat bedoel je met kalkverfmerk?
Mag ik vragen/ weten waarom je niet gewoon een merk tex hebt gepakt, zoals sigma, sikkens of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef Reese het volgende:
[..]
Een merk kalkverfwaar ik net de naam niet van wist, volgens mij iets van Cart Colore ofzo.
@MI-etje, ben benieuwd naar foto's!
Heb je het nu tegen mij of tegen MI? Dit topic is 'van haar', ik postte gewoon een tip over een verfwinkel/dhz-zaakquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:48 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Mag ik vragen/ weten waarom je niet gewoon een merk tex hebt gepakt, zoals sigma, sikkens of iets dergelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |