Kromoviedsjojoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik weet nog niet hoe je het uitspreekt
Nee, het was geen Ymcaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef tong80 het volgende:
Ik val er net in. Dus dit is iemand van de Village people ?
Wish I Didnt Miss Youquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:49 schreef Adelante het volgende:
Angie Stone van no more rain in the clouds
doeiquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:49 schreef Nober het volgende:
Sterkte aan alle kijkers van dit programma.
ja UPC weer aan het klotenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Uh mijn geluid loopt opeens niet meer synchroon
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar nog steeds nietdie liedjes zeggen me helemaal niets.
?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig toch Go Ahead Eagle!?
/carequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:55 schreef Nober het volgende:
Jullie missen gewoon Louis Theroux op Nederland 3!!
Mooie en ook precies mijn smaak (nu de seks nog).quote:
Heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:55 schreef Nober het volgende:
Jullie missen gewoon Louis Theroux op Nederland 3!!
Precies wat ik gister ergens in een of ander topic zei.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:13 schreef Piles het volgende:
Zal blij zijn als die Mauro eindelijk weg is. Of blijft. Kan mij het schelen, als dat geouwehoer maar stopt.
Eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Van mij mag het geld naar de trampoline...
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies wat ik gister ergens in een of ander topic zei.
Mensen worden het gewoon zo zat dat ze hem nog het liefst weg zien.
En begrijpelijk.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Het Vakantieman spel nu? Waar is Italie?
Ik zeg dus niet dat ik hem weg wil hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Laat hem blijven.
Dan is de discussie ook gesloten.
Gelukkig weet jij Bosnië herzegovina aan te wijzenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Die topografische kennis van die lui
Werkt niet zo goed als het geforceerd wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:21 schreef Piles het volgende:
Zoveel leuke dames op de tribune, krijg je dit
dat is van die reclamequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
Raar stemmetje opzetten. Leuke agent trouwens.
Oh ja, iddquote:
Eens, en Bob hoort niet blond te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:25 schreef Kwaliteit het volgende:
die items moeten langer zijn, en lekker asociaal zoals vroeger
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
De Leeuw is een held. Al 20 jaar top TV.
Hulde
Hij mag het.quote:
Kunnen ze niet maken man, serieus, waar zit hun hart...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:36 schreef Specularium het volgende:
Iedereen weet ook dat het besluit vaststaat dus dit helpt niks.
En dan toch doen.
Regels zijn regels, is 'hun' argument. Aanzuigende werking wordt erbij gehaald uit juridisch oogpunt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Kunnen ze niet maken man, serieus, waar zit hun hart...
flikker toch op met je kanker regels, eens houd het op, regels hebben niet altijd gelijk zoals je nu ziet. Wet is wet, maar als die wet niet klopt houd het op!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Regels zijn regels, is 'hun' argument. Aanzuigende werking wordt erbij gehaald uit juridisch oogpunt.
Lijkt mij dat als de regels niet goed toepasbaar zijn je de regels moet veranderen.
Je gaat niet mensen als voorbeeld voor de rest stellen.
Die werd aan het eind binnen geloodst met zn broertje van 3,5quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:37 schreef Ties02 het volgende:
Terugkijken waard? Ik lees al dat het over Mauro gaat wat ik al had verwacht.. zucht
Paul met z'n adoptienegers..
Ja Mauro was er met zijn kleine broertje van 3 jaar Tjeerd heet dat jongetje..quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:37 schreef Ties02 het volgende:
Terugkijken waard? Ik lees al dat het over Mauro gaat wat ik al had verwacht.. zucht
Paul met z'n adoptienegers..
Ja dat doet Paul vaker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Och, dat is toch triest, je broertje moeten achterlaten?
En wat zingt Paul mooi.
Hou ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit nu achter de pc op uitzendinggemist.nl naar Paul te kijken. Paul praat nu met de zangeres en Danny.
Spannend. Wie won er ?quote:
Meen je niet.quote:
Ik keek het net terug, het Mauro item duurde nog nauwelijks 1 minuut.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die werd aan het eind binnen geloodst met zn broertje van 3,5
Mauro heeft 30 sec gepraat en dat was het ... Einde
Inderdaad, een eindeloze discussie over een geval waarvan het al jaren duidelijk is dat hij weg moet. Ik snap het ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik keek het net terug, het Mauro item duurde nog nauwelijks 1 minuut.
Overigens moet Mauro natuurlijk gewoon blijven, waar zijn we soms mee bezig in dit land...
quote:Paul de Leeuw verliest kijkers op zaterdagavondPau!l (VARA, Ned1, 20:28) – De nieuwe zaterdagavondshow Pau!l van Paul de Leeuw is vooralsnog geen kijkcijferhit. Na de voorzichtige start van vorige week met 980.000 kijkers, keken er zaterdag nog 862.000 kijkers (madl: 12.8%) naar de tweede aflevering op Nederland 1. Waar De Leeuw zijn kijkcijfers zag dalen met ruim 12 procent, steeg concurrent Ik Hou Van Holland met 1 procent naar 2,7 miljoen kijkers. De tv-show van Linda de Mol was daarmee opnieuw de grote winnaar van de avond.
De VARA-coryfee trekt op zaterdag weliswaar meer kijkers dan hij afgelopen seizoen met zijn dagelijkse Madiwodovrijdagshow deed, maar het succes dat hij had tot 2009 is nooit meer teruggekeerd. In dat jaar gaf hij de zaterdagavondtroon over aan Linda de Mol.
Bron
Omdat ze door Paul omgedoopt tot de "De Henk en Ingrid" van de samenlevingquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben Bob en Annie tegenwoordig blond haar?
ooohquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Omdat ze door Paul omgedoopt tot de "De Henk en Ingrid" van de samenleving
Dat is jammer dat Paul het zo doet henk en Ingridquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:40 schreef RaymanNL het volgende:
Omdat ze door Paul omgedoopt tot de "De Henk en Ingrid" van de samenleving
ja ik wilde net zeggen, geef die man een doekjequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Paul die zweet zich elke week echt een ongeluk.
?quote:
quote:
Ja ken ikquote:
Ik wil neuken dus ....quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef alors het volgende:
hahaha ik moet plassen waar is de wc!!!
Arjen De Zeeuw riep per ongeluk fuckquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef tong80 het volgende:
Nederlandse TV bij de nationale omroep op primetime .
'I want to fuck with you.'
In Engeland of Amerika word je dan ontslagen.
Nederland
hahah ik zag em nu pasquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
Mart Smeets foto op de schoorsteen
Dat is de leeftijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Raar, Paul zweet ontzettend op zijn hoofd maar niet onder zijn armen.
Ook niet, nergensquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zweet gewoon lekker onder je oksels ...
Dat weet jij helemaal niet...quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij staat natuurlijk ook nooit in de spotlights .....
twitter:Mediacourant twitterde op zondag 06-11-2011 om 10:15:20Nieuw: Paul de Leeuw blijft kijkers verliezen http://t.co/RD7brstP reageer retweet
Het zit Paul niet mee qua tv programma's.quote:Op zondag 6 november 2011 11:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
Toch jammer want ik heb gisteren echt gelachen met zijn show.
Chantal is altijdquote:
Ben benieuwd. Vanavond in ieder geval weer kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef Strooper het volgende:
Was wel grappig om een keer bij te wonen. Opnames duurden ongeveer twee uur, dus zal wel het nodige uitgeknipt worden. Hoop wel dat ze dove Ria uit Fleringen erin houden, wat een figuur was dat
Zat trouwens achterin de hoek, dus ik ben denk ik niet in beeld
Mooi daar hé in Almere. wij zijn er ook ooit geweest met MWDL. En word zeker veel uitgeknipt ..Want er word een uur en kwartier uitgezonden. Dat zal Sander Soekai wel verteld hebben de opname leider.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef Strooper het volgende:
Was wel grappig om een keer bij te wonen. Opnames duurden ongeveer twee uur, dus zal wel het nodige uitgeknipt worden. Hoop wel dat ze dove Ria uit Fleringen erin houden, wat een figuur was dat
Zat trouwens achterin de hoek, dus ik ben denk ik niet in beeld
Silvio?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik meen gelezen te hebben over een andere gast die zou komen, maar ik kan er niet meer opkomen wie dat was, een buitenlander, wie was het nou?
Vader Winehouse.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik meen gelezen te hebben over een andere gast die zou komen, maar ik kan er niet meer opkomen wie dat was, een buitenlander, wie was het nou?
Mitch Winehouse?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Nee, volgens mij was het iemands vader? Oudere man. Echt geen idee meerquote:
Postzegels op je raam plakkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:46 schreef alors het volgende:
je moet die postzegels ook aan de binnenkant van je raam plakken, sukk0l
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is by far het leukste stukje in PAU!L
ja maar hij ging dus niet op zijn 22ste met pensioen zoals werd gezegd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was 22 jaar in dienst als het paard van.....
Berlusconi is ook geen staatshoofd zoals ze zeidenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar hij ging dus niet op zijn 22ste met pensioen zoals werd gezegd.
Mij ook niet neequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Die pukkel was me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen...
Ik keek ook altijd ergens anders naarquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Die pukkel was me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen...
Beiden doen het goed, Pa Winehouse komt hier ook sterk over.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, lijkt me zo moeilijk om over een overleden kind te praten. Paul doet dit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |