Leer het ons alsjeblieftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat, jij vindt geweldig leuke kerels overal zónder datingsite?
Mooie muurschilderingen ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:22 schreef Evie het volgende:
Hoe bevalt jouw grotje?De mijne bevalt prima
+1quote:
Nog mooier? Oh god help us!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
Ik ben bij de kapper geweest Miss. Nu ben ik mooi.
Genoeg, maar ik hoef niet zomaar iedere leuke geweldige kerelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat, jij vindt geweldig leuke kerels overal zónder datingsite?
Ik zeg even niks.quote:
Wat? Too much?quote:
Geweldig leuke, niet leuke geweldige. Details.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik hoef niet zomaar iedere leuke geweldige kerel
Ja, vreselijk zeg, dat ik gelukkig ben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das volgens mij nog erger dan via een datingsite.....
Ik zeg nergens dat je niet gelukkig mag zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, vreselijk zeg, dat ik gelukkig ben.
Vast niet! Ik overdrijf nl nooit!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Een beetje wel. Beetje maar hoor babe.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je niet gelukkig mag zijn
Zal ik deze doen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Over gelukkig zijn gesproken.... dit is mijn nieuwe lijflied
Kutliedquote:
Dat is al beterquote:
Nou mijn lijflied dan maar,quote:
Nee jong ben ik nog steedsquote:
quote:
Wanneer ben je jarig? Als het voor half december is, dan ben je 10 jaar ouder nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee ik lieg er niet over, maar ik heb geheel geen problemen met mijn bijna 36
13 novemberquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Als het voor half december is, dan ben je 10 jaar ouder nog
Dat ligt dan vast aan jou.quote:
Jij bent mijn voorbeeld. Waar ik me soms afvraag of ik als 30-plusser nog aantrekkelijk kan zijn, weet ik dankzij jou dat het met bijna 36 ook nog moeiteloos kan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee ik lieg er niet over, maar ik heb geheel geen problemen met mijn bijna 36
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent mijn voorbeeld. Waar ik me soms afvraag of ik als 30-plusser nog aantrekkelijk kan zijn, weet ik dankzij jou dat het met bijna 36 ook nog moeiteloos kan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent 10 jaar ouder op een maandje. anders was het maar 9 geweest![]()
Niet. Want ik meende het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kijk, nu staan we weer quite!
Oudere vrouwen zijn altijd aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent mijn voorbeeld. Waar ik me soms afvraag of ik als 30-plusser nog aantrekkelijk kan zijn, weet ik dankzij jou dat het met bijna 36 ook nog moeiteloos kan.
Have funquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oudere vrouwen zijn altijd aantrekkelijker
Oh en ik niet?quote:
Niet altijd hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oudere vrouwen zijn altijd aantrekkelijker
Ach en wee, hoe móet ik nu verder?quote:
Ach, tot je 40e sta je nog op mijn lijst.... Daarna is het ECHT over.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach en wee, hoe móet ik nu verder?
met een minder toffe kerel, sterktequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach en wee, hoe móet ik nu verder?
Oh en babs ook al...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, tot je 40e sta je nog op mijn lijst.... Daarna is het ECHT over.....
Heb jij pechquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wonen hier toch wel opvallend veel oudere vrouwen voor wie dat niet geldt
Maakt dat verschil met je huidige situatie dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Dan moet ik op mijn 40e maar het klooster in ofzo.
Ja, geen sexy kleding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maakt dat verschil met je huidige situatie dan?
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, kutzooi.
Alhoewel de nieuwe buurvrouw van mijn ouders wel een hele mooie vrouw is.
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Dan moet ik op mijn 40e maar het klooster in ofzo.
Zo zijn mannenquote:
Oh, zeg dat dan meteen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorgewoon zorgen dat je in de komende 4 jaar de ware vind
Ja, jij ookquote:
Hij is in nederland nog niet leverbaar in het paars, en er is ook nog geen datum bekend wanneer die gaat komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg roy ik ben bang dat je die telefoon vast niet in t paars kan regelen he?hij is overal alleen maar in die lelijke kleur in nl
nee hoor...we willen ook wel de diepte in...een cm of 15quote:
Ach, vrouwen zijn net zo oppervlakkig... alleen die kijken weer naar andere dingen.quote:
wel OF iet gaat komen? of alleen in die mislukte poepkleur?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is in nederland nog niet leverbaar in het paars, en er is ook nog geen datum bekend wanneer die gaat komen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee hoor...we willen ook wel de diepte in...een cm of 15
Dat zal wel.quote:
Zoals je misschien wel weet val ik op oudere vrouwenquote:
Zoals wat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ach, vrouwen zijn net zo oppervlakkig... alleen die kijken weer naar andere dingen.
Ja hij gaat wel komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel OF iet gaat komen? of alleen in die mislukte poepkleur?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals je misschien wel weet val ik op oudere vrouwenStuur mij gewoon een pm als je 40 wordt en nog steeds single
smoothquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals je misschien wel weet val ik op oudere vrouwenStuur mij gewoon een pm als je 40 wordt en nog steeds single
Oh dan val je wel op me?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
mag ze je volgens weekend niet alvast een keer proberen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee nu alquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee nu alalleen jij nog niet op mij. Dus ik heb nog even om te bewerkstelligen
Waar heb ik het over jou?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, je hebt gelijk... ik wil alleen een man met geld.
Dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mag ze je volgens weekend niet alvast een keer proberen?
Ik heb nog wel een vriend met geld in de aanbieding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, je hebt gelijk... ik wil alleen een man met geld.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over jou?
Ik heb het over vrouwen in het algemeen
missb is geen vrouw?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over jou?
Ik heb het over vrouwen in het algemeen
Oh die met dat vervelende wief toch? Is ie een beetje lekker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vriend met geld in de aanbieding.
Moet je wel even zijn huwelijk kapot maken.
Mja, na de scheiding heeft ie geen geld meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vriend met geld in de aanbieding.
Moet je wel even zijn huwelijk kapot maken.
ongedurigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja tijn wat is het nou, vorige week was het niet, nu wel.
quote:
de mijne zijn echtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Man mijn cojones zijn groter dan de jouwe!
Nee geloof niet dat de meeste vrouwen hem lekker vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh die met dat vervelende wief toch? Is ie een beetje lekker?
Dit gaat niet werken hoor zo. Sorry tijn, ik zoek een man die wat beter bestand is tegen me en niet zo onzeker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ongedurigik ben gewoon geďntimideerd door jouw schoonheid en weet niet wat ik moet doen.
Altijd fijn, iemand die mijn punt bewijst...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geloof niet dat de meeste vrouwen hem lekker vinden.
Maar wel geld, nieuw huis van een kleine 3 ton wat net af is.
Ouders zijn loaded
Oh ben ik nu ook al verantwoordelijk voor dingen die HTC niet nakomtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]das al iets en owee als t niet zo is he
![]()
Wie zegt dat die van mij dat niet zijn?quote:
nouja ik had gelezen dat alleen de mislukte poepkleur in NL zou komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ben ik nu ook al verantwoordelijk voor dingen die HTC niet nakomt
Dan is het me te veel gedoe, laat maar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geloof niet dat de meeste vrouwen hem lekker vinden.
Maar wel geld, nieuw huis van een kleine 3 ton wat net af is.
Ouders zijn loaded
Dat weet ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken hoor zo. Sorry tijn, ik zoek een man die wat beter bestand is tegen me en niet zo onzeker.
Laat ik het zo zeggen, we hebben niet het idee dat zijn huidige vrouw op zijn karakter is gevallenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Altijd fijn, iemand die mijn punt bewijst...
Niet hetzelfde klooster dan he, al die verleiding dan..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik kan hier zelfs op fok! geen vrouw versierenik ga het klooster wel in
Verdomme.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is het me te veel gedoe, laat maar.
Nou ja, ze heeft 'm wel goed afgericht, dus een beetje wel denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, we hebben niet het idee dat zijn huidige vrouw op zijn karakter is gevallen
Nee hij gaat echt komen, volgens mijn mannetje bij HTC dan hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik had gelezen dat alleen de mislukte poepkleur in NL zou komen
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet hetzelfde klooster dan he, al die verleiding dan..
ik weet niet of die paters je wel willen misbruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik kan hier zelfs op fok! geen vrouw versierenik ga het klooster wel in
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hij gaat echt komen, volgens mijn mannetje bij HTC dan he
Hij luisterd wel beter dan de gemiddelde hond ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft 'm wel goed afgericht, dus een beetje wel denk ik.
Ja, ik heb het over mezelf he, zit ik daar, komt tijn de hele tijd langslopen met die tight ass.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Needat kan natuurlijk niet. celibaat is geen probleem dat ben ik nu toch al
Nee ik vind het lekker dus dan doen ze het nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet niet of die paters je wel willen misbruiken
en die heb je besteld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
Zit ik play.com af te struinen naar nieuwe cd's.... kom ik dit tegen.....
[ afbeelding ]
Bijna alle mannen laten over zich heen lopen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij luisterd wel beter dan de gemiddelde hond ja.
Eikel
ik mag nog altijd verlengen hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
jemig M-M, alweer een nieuwe telefoon?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
Zit ik play.com af te struinen naar nieuwe cd's.... kom ik dit tegen.....
[ afbeelding ]
Dat dacht ik dus ook....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wanneer is Justin Bieber gekloont?
En ik danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik heb het over mezelf he, zit ik daar, komt tijn de hele tijd langslopen met die tight ass.
tof, kon wel een extra onderzetter gebruikenquote:
Veel beter,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wanneer is Justin Bieber gekloont?
Die is dan vast uitgezakt he.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik dankom ik daar langs zit jij daar gebukt op je knietjes te bidden tot god. Zie ik daar je strakke kontje.
Dan kijk je mij aan met je mooie ogen. Dan weet ik helemaal niet meer wat ik moet doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is dan vast uitgezakt he.
Da's niet hun leukste.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kijk je mij aan met je mooie ogen. Dan weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen
Dan heb je echt zo'n blubber reetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is dan vast uitgezakt he.
Nou een beetje dan.quote:
Glij jij ook al bijna van de bank?quote:
Mijn na al die tijd nog serieus nemenquote:
quote:
Ach, met jouw Nederlands is die Brabantse kut misschien wel wat voor jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn na al die tijd nog serieus nemenik ben echte een grote grap
is dat kleine man?quote:
Ehm, niet de mijne hoor. Duhquote:
Ik woon niet in Eindhoven maar andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, met jouw Nederlands is die Brabantse kut misschien wel wat voor je
More b to love!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En vergeet de vetrollen niet die over de grond heen slepen he.
oh...hij kijkt zo gay dus ik dacht dat het jouw zoon wasquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...hij kijkt zo gay dus ik dacht dat het jouw zoon was
De mijne is wat meer butch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...hij kijkt zo gay dus ik dacht dat het jouw zoon was
je kan vast wel een kamer huren in de grote beekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik woon niet in Eindhoven maar anders
Ja, hij had pas mijn mascara en concealer opgedaan, vandaar.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en met lang haar een Dre Hazes kloon
veel biefstuk gevoerd zeker?quote:
Sorry maar tegen de tijd dat jij 40 bent verwacht ik onderhand wel een keer weer in vorm te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
More b to love!
Oh nee, klooster he
Dat heeft ie al een tijd niet meer hoor, wel opletten hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en met lang haar een Dre Hazes kloon
Ik zeg nergens dat hij dat NU heeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heeft ie al een tijd niet meer hoor, wel opletten he
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry maar tegen de tijd dat jij 40 bent verwacht ik onderhand wel een keer weer in vorm te zijn.
Dan wil ik niet eens meer met je gezien worden als jij helemaal afgetakeld bent natuurlijk.
Ik pasquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan vast wel een kamer huren in de grote beek
En dat kon hij goed hebben ja!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij dat NU heeft
Wel opletten hoor....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
PANIEK! VROUWENPROBLEEM!
Ik kan mijn nagel-etui-dingetje niet vinden. En ik wil mijn nagels doen. Boehoehoeeeeeee.
kras met je nagels over betonquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
PANIEK! VROUWENPROBLEEM!
Ik kan mijn nagel-etui-dingetje niet vinden. En ik wil mijn nagels doen. Boehoehoeeeeeee.
Dat is andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik loop nu toch ook met jou in het openbaar
Hij houdt van eten jaquote:
Ik dacht dat ongesteld zijn een vrouwenprobleem was maar ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
PANIEK! VROUWENPROBLEEM!
Jawel, maar jammer dat hij dan lijkt op een pauper zanger....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat kon hij goed hebben ja!
Nuhuh.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar jammer dat hij dan lijkt op een pauper zanger....
quote:
Ik ben niet ongesteld, geen idee wat je bedoelt zelfs. Maar dit, dit is een serieuze zaak ja!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat ongesteld zijn een vrouwenprobleem was maar dit
Hahaha die laatste zouden meer vrouwen moeten hebben....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Pak je schuurmachine of je stel je niet zo aan pakket...
Die zijn ze ook altijd kwijt volgens mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hahaha die laatste zouden meer vrouwen moeten hebben....
Zondag. En toen kwam Vriendje me verrassen en ging ik héél snel mijn huis opruimen. En nu is het onvindbaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gehad?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:06 schreef ArTiC het volgende:
dat lange haar staat hem wel hoor...langer haar dan zijn moeder
Het enigste dat ze nooit kopen..... zelfs niet in de uitverkoopquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn ze ook altijd kwijt volgens mij
Zoek op een hele onlogische plek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Zondag. En toen kwam Vriendje me verrassen en ging ik héél snel mijn huis opruimen. En nu is het onvindbaar.
Ja? Ze hebben het bij jou BIJgeknipt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Inmiddels niet meer hoor, zijn haar is kort, het mijne alweer lang.
Haar groeit. Heel gek is dat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Ze hebben het bij jou BIJgeknipt?
Heb je die wit/zwarte bloemetjesjurk nog?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Inmiddels niet meer hoor, zijn haar is kort, het mijne alweer lang.
Ik heb nu geen zin meer, ben er al overheen. Ik zoek even naar een nieuw drama, moment.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoek op een hele onlogische plek.
De watte?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je die wit/zwarte bloemetjesjurk nog?
Ga zoeken danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet ongesteld, geen idee wat je bedoelt zelfs. Maar dit, dit is een serieuze zaak ja!
Beeld je eens in dat je een nagel etui tas ding bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Zondag. En toen kwam Vriendje me verrassen en ging ik héél snel mijn huis opruimen. En nu is het onvindbaar.
in de boxer van Vriendje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoek op een hele onlogische plek.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beeld je eens in dat je een nagel etui tas ding bent.
Waar zou jij jezelf dan verstopppen?
uit je fobo...ik was aan het loeren naar je zoon maar zag wat andersquote:
Kan ik helpen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nu geen zin meer, ben er al overheen. Ik zoek even naar een nieuw drama, moment.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uit je fobo...ik was aan het loeren naar je zoon maar zag wat anders
appetijtelijkquote:
Ik vind het lief van je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je niet geholpen wil worden dan niet he
Thanks. En dat ondanks het korte haarquote:
Dat kort pittig kapsel staat je ook welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks. En dat ondanks het korte haar
kan je nagaan wat er gebeurd was als je lang haar gehad had....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks. En dat ondanks het korte haar
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kort pittig kapsel staat je ook wel
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan je nagaan wat er gebeurd was als je lang haar gehad had....
dat bedoelde ik niet trutjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wil het niet weten viespeuk.
Dat maak ik zelf wel uit hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wil je het nooit meer zo noemen?!
Ach hou je mond, vetklep.quote:
Hehehequote:
quote:
Het origineel is niet om aan te horenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Die staat hier dagelijks wel een tijdje op repeat.
Mwah valt wel mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het origineel is niet om aan te horen
Ah, meer cubaan voor mij dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf bedacht, ik ga deze week al beginnen met afvallen.
Moet ongeveer 9 kilo af
Dapper, hoe ga je dat bereiken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf bedacht, ik ga deze week al beginnen met afvallen.
Moet ongeveer 9 kilo af
Tegen die tijd dat we daar naar toe gaan mag ik vast wel weer etenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, meer cubaan voor mij dus.
Gewoon minder vet eten en de koolhydraten wat achterwege houdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben er nog niet uit of ik ga voor het cambridge dieet, of herbalife
Waarom niet stoppen met drinken, normaler eten, en sporten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben er nog niet uit of ik ga voor het cambridge dieet, of herbalife
En meer bewegen.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:24 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gewoon minder vet eten en de koolhydraten wat achterwege houden
werkte goed bij mij iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom niet stoppen met drinken, normaler eten, en sporten?
Vraag het aan Roycoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben 5 kilo kwijt. Zoek er al jaren naar. Het mag verdeeld over mijn kuiten en mijn kont.
Drinken doe ik al bijna niet meer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom niet stoppen met drinken, normaler eten, en sporten?
Eerst op shakes en dan weer in je oude ritme vallen...... dan komen die kilo's er meteen weer aan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drinken doe ik al bijna niet meer.
Sporten in de sportschool heb ik echt ee tyfushekel aan, maar heb een hometrainer gekocht en binnenkort ook even een bokszak ophangen.
Maar het normale eten nekt me.
Ik heb weinig tijd om te koken dus het is vaak iets snels en vet.
En als ik 's avonds klaar ben vaak ook nog snacken.
Wil gaan shaken totdat ik op gewicht ben en dan zal inderdaad mijn levenstijl wat moeten veranderen
Ja dat heb ik ook weleens gedaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon weinig vreten, werkt het beste. I know
Waarom niet meteen je levensstijl veranderen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drinken doe ik al bijna niet meer.
Sporten in de sportschool heb ik echt ee tyfushekel aan, maar heb een hometrainer gekocht en binnenkort ook even een bokszak ophangen.
Maar het normale eten nekt me.
Ik heb weinig tijd om te koken dus het is vaak iets snels en vet.
En als ik 's avonds klaar ben vaak ook nog snacken.
Wil gaan shaken totdat ik op gewicht ben en dan zal inderdaad mijn levenstijl wat moeten veranderen
Dat is het doel toch ook, je snapt er niets van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook weleens gedaan.
Maar denk dat ik nu dan dood neer zal vallen na een tijdje.
Dat kun je verrassend lang volhouden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook weleens gedaan.
Maar denk dat ik nu dan dood neer zal vallen na een tijdje.
Zeg toch ook dat ik dat zal moeten veranderen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eerst op shakes en dan weer in je oude ritme vallen...... dan komen die kilo's er meteen weer aan...
Je werkt toch elke week dezelfde uren? daar kan je ook al een regelmaat in toepassen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg toch ook dat ik dat zal moeten veranderen.
Is alleen ontzettend lastig met de tijden die ik werk
Ja anderhalf jaar heb ik het volgehouden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kun je verrassend lang volhouden.
En toch he.. ben ik na mijn 'lichte periode'quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef ArTiC het volgende:
niks eten enzo werkt best hoor maar dan zit het er zo weer bij omdat je weer gaat bunkeren als je weer mag eten. Je kan veel beter minder gaan eten dan leer je jezelf dat netjes aan
en snacken 's avonds gewoon afschaffen...na 3 weken heb je daar ook geen behoefte meer aan.
Spartacus 2.0quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je iets niet hebt met een eigen zaak dan is het wel regelmaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je werkt toch elke week dezelfde uren? daar kan je ook al een regelmaat in toepassen....
Wees blij...anders was je nu oud én dikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch he.. ben ik na mijn 'lichte periode'nooit gigantisch aangekomen..
Yeah rightquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je iets niet hebt met een eigen zaak dan is het wel regelmaat
Ik vind een gebrek aan regelmaat een slap excuus gebruikt door mensen die niet uit hun comfortzone willen stappen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je iets niet hebt met een eigen zaak dan is het wel regelmaat
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wees blij...anders was je nu oud én dik
Uhm, nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Yeah right
Je bent toch altijd dezelfde uren wakker? Dus kan je gewoon elk vast tijdstip eten....
's Avonds hoef je ook niet veel te eten.... overdag kan je dus al je ritme aanpassen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, nee.
De ene dag werk ik tot half 3 's nachts en de ene dag tot 12 uur.
Zit totaal geen regelmaat in.
Ook in de winkel geen vaste pauzes.
over horror gesproken...had jij niet een date met zombies vanavond?quote:
Ja en toch is het zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind een gebrek aan regelmaat een slap excuus gebruikt door mensen die niet uit hun comfortzone willen stappen.
Ze zit toch hier?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
over horror gesproken...had jij niet een date met zombies vanavond?
zombies is meervoud en jij bent maar alleenquote:
Dus 's ochtends een broodje klaarmaken en die tijdens het werk in kleine hapjes opeten is te veel moeite?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en toch is het zo.
Ik kan bijvoorbeeld op zondagmiddag als het druk is niet zomaar gaan eten omdat het toevallig tijd is.
Ik ben alleen ja, maar jij bent er ook.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zombies is meervoud en jij bent maar alleen
Wil je het een keer een week overnemen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
's Avonds hoef je ook niet veel te eten.... overdag kan je dus al je ritme aanpassen...
Maar goed, blijf jij je eigen onzin geloven
Nee, dat begrijp ik. Je eet wanneer er tijd voor is. Maar dan nog bepaal je wel wat je dan eet. Dat hoeft geen vette hap te zijn, daar kies je voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en toch is het zo.
Ik kan bijvoorbeeld op zondagmiddag als het druk is niet zomaar gaan eten omdat het toevallig tijd is.
ik ben geen zombie, ik ben gewoon lelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben alleen ja, maar jij bent er ook.....
Ik hoef het niet over te nemen om te weten dat je poep praat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je het een keer een week overnemen dan?
Ik weet toch zelf hoe mijn schema is.
Ja, zo, als kleine man naar bed isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
over horror gesproken...had jij niet een date met zombies vanavond?
Heb je weleens in de horeca gewerkt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus 's ochtends een broodje klaarmaken en die tijdens het werk in kleine hapjes opeten is te veel moeite?
Gast, overdag werk je toch in de telefoon toko van je? Of niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je weleens in de horeca gewerkt?
Dat werkt gewoon niet op die manier.
De reacties die jij nu geeft zijn standaard.
Totdat mensen een keer een weekend gedraaid hebben, dan weten ze wel beter.
Dat is mijn punt inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt hoor royco. Punt is wel dat je wel gezondere dingen kunt eten, op de momenten dat je eet.
En wat jij zegt is natuurlijk de enige waarheid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hoef het niet over te nemen om te weten dat je poep praat.
Het enige dat ik je nu hoor roepen zijn excuses om niet je eetgedrag te veranderen.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat jij zegt is natuurlijk de enige waarheid.
Maar be my guest om het een keer een maand over te nemen.
Voor de meeste is alleen een cafe in hun eentje draaien al te veel, maar in mijn geval mag je er ook nog een winkel bij doen.
En ik heb er zelf voor gekozen, en ik wil niet klagerig overkomen, maar veel mensen onderschatten zo erg wat er komt kijken bij een eigen zaak.
Het is niet zo dat je om 5 uur de deur achter je dicht trekt en naar huis gaat, of dat je om klokslag 3 uur een kwartier pauze neemt.
Dat doe je inderdaad als je in loondienst bent, maar niet als het je eigen uren zijn
* Spezza19 heeft toastjes met kruidenboterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb net een stokbroodje met kruidenboter gegeten
Ooh, ik had zulke heerlijke stokbroodjes met garnalen/tomaten/tabasco/knoflook gemaakt vanavond!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb net een stokbroodje met kruidenboter gegeten
Ja en dat gaat ook verkeerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt hoor royco. Punt is wel dat je wel gezondere dingen kunt eten, op de momenten dat je eet.
Goed zo, anders word je toch maar weer dikquote:
Ik zeg toch ook dat ik dat moet veranderen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het enige dat ik je nu hoor roepen zijn excuses om niet je eetgedrag te veranderen.....
Ga vooral zo door als je af wilt vallen.....
ik was heul niet dik...gewoon fluffyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo, anders word je toch maar weer dik
Wie denk jij voor de gek te houden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was heul niet dik...gewoon fluffy
Ja, je roept dat je moet veranderen.... dat klopt... maar tegelijkertijd roep je alleen maar excuses om het niet te doen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik dat moet veranderen.
Blijf jij lekker de dingen lezen die je wil lezen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jou lekker MAKEN?Ben je nog niet zo lekker dan?
mezelfquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie denk jij voor de gek te houden?
Ik ga het ook doen, geef alleen aan dat het niet zo makkelijk is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, je roept dat je moet veranderen.... dat klopt... maar tegelijkertijd roep je alleen maar excuses om het niet te doen....
Dus ja, dat lees ik
Zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef ArTiC het volgende:
Het blijft gewoon een lekker wijf
ohja...en ze kan geweldig zingen
Maar je reageert ook wel heel selectief op de discussie met Spezza. Ik heb al een aantal keer iets gezegd en dat lees je ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik dat moet veranderen.
Blijf jij lekker de dingen lezen die je wil lezen.
Ik lees ook een beetje vluchtig aangezien ik mobiel zitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar je reageert ook wel heel selectief op de discussie met Spezza. Ik heb al een aantal keer iets gezegd en dat lees je ook niet.
Dat het niet makkelijk is, daar weet ik zelf alles van.... maar het begint met kleine dingen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen, geef alleen aan dat het niet zo makkelijk is.
beroepsdeformatiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lees ook een beetje vluchtig aangezien ik mobiel zit
Goed, ik hou het kort: stop met fastfood eten, ga koken. Desnoods een keer per week en vries je dan alles in, zo kost het weinig tijd, maar stop met afhaalmeuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lees ook een beetje vluchtig aangezien ik mobiel zit
Dit dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed, ik hou het kort: stop met fastfood eten, ga koken. Desnoods een keer per week en vries je dan alles in, zo kost het weinig tijd, maar stop met afhaalmeuk.
Ik hoop dat ik dit jaar nog een keer kan koken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed, ik hou het kort: stop met fastfood eten, ga koken. Desnoods een keer per week en vries je dan alles in, zo kost het weinig tijd, maar stop met afhaalmeuk.
het is een complotquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dit jaar nog een keer kan koken.
Die kutkeuken is nog steeds niet klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |